институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ємоційна регуляція навчальної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2006 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Ємоційна регуляція навчальної діяльності

Зміст

Вступ 3
Розділ І. Теоретичне обґрунтування емоційної регуляції навчальної діяльності 4
1.1. Природа базових емоційних переживань 4
1.2. Розвиток динамічної й змістової сторони емоцій. 9
1.3. Проблема емоційної регуляції учбово-пізнавальної діяльності учнів 14
Розділ ІІ. Дослідження впливу емоцій на навчальну діяльність 19
2.1. Вплив емоцій на сприйняття й увагу 19
2.2. Вплив емоцій на пам'ять 23
Висновок 26
Література 28

Мета роботи полягала в розкритті найбільш суттєвих змін в генезі емоційної регуляції навчальної діяльності.
Об'єкт дослідження – емоційна сфера особистості, яка розвивається.
Предмет дослідження – ознаки змін в генезі емоційної регуляції навчальної діяльності.
Задачі дослідження.
1. Уточнити сутність емоцій, а також основні концептуальні уявлення, що дозволяють зрозуміти механізми й умови їх виникнення.
2. Узагальнити зовнішні та внутрішні фактори, що детермінують розвиток емоційної регуляції навчальної діяльності
Cмотрите также:
Модернізація освіти

1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2 2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4 3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5 4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10

Модернізація освіти

1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2 2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4 3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5 4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10

анатомія

1. Характеристика лінійної швидкості кровотоку. Гуморальні впливи на тонус сосудів. Значення і характеристика малого кола кровообігу 3 2. Значення і регуляція малого току крові. Регуляція тонусу судин 4 3. Механізми регуляції дихання. Дихальний центр і його значення 6 4. Будова і функції нюхового аналізатора 8 5. Обмін речовин. Регуляція обміну речовин 9 Література 13

Погляди на мотив різних психологічних шкіл

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ I. Погляди на мотив різних психологічних шкіл………………………5 1.1. Психоаналіз - первинний розробник категорії мотиву……………5 1.2. Трактування мотиву в гуманістичній психології…………………7 Розділ II. Загальна характеристика мотивації процесу навчання……………..9 2.1. Характеристика процесу навчання як активної діяльності………9 2.2. Поняття про мотиви навчальної діяльності………………………10 2.3. Класифікація та характеристики мотивів навчання……………...10 Розділ III. Динаміка мотивів в процесі навчання в школі…………………….16 3.1. Періодизація вікових етапів школярів……………………………16 3.2. Мотивація навчальної діяльності в молодшому шкільному віку……………………………………………………………………….17 3.3. Мотивація навчальної діяльності в середньому шкільному віці………………………………………………………………………..20 3.4. Мотивація навчальної діяльності в старшому шкільному віці….22 Розділ IV. Роль вчителя в формуванні мотивації та методичні дослідження у визначення переважаючої мотивації для молодших школярів………………………………………………………………………….26 4.1. Роль вчителя у формуванні мотивації молодших школярів………26 4.2. Дослідження мотивації навчальної діяльності молодших школярів…………………………………………………………………...28 Висновки…………………………………………………………………..31 Список використаної літератури…………………………………………33

Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти процесу усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 5 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 5 1.2. Особистість як суб'єкт самотворення 9 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з виявлення особливостей усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 16 2.1. Методика проведення дослідження 16 2.2. Аналіз результатів дослідження 23 2.3. Методичні рекомендації 29 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38

Етапи наукової організації праці студентів

Вступ 3 1. Раціональна організація навчальної праці студента 4 2. Основи самостійної навчальної роботи студентів 10 3. Організація науково-дослідницької діяльності студентів 14 Висновки 22 Література. 23

Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Самостійна робота як дидактична категорія…………………………6 1.1. Дослідники про самостійну роботу………………………………………..6 Розділ 2. Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи………………………………………………………………….11 2.1. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра………………11 2.2. Самостійна робота в системі індивідуального навчання учнів…………21 2.3. Технологія формотворення знань як базова технологія розвитку здібностей учнів до самостійної навчальної діяльності………………………32 Висновки………………………………………………………………………..45 Список використаної літератури……………………………………………47

Формування системи розумових дій у процесі навчальної діяльності як умова розумового розвитку особистості

Вступ 2 Формування системи розумових дій у процесі навчальної діяльності як умова розумового розвитку особистості 3 Висновки 12 Список використаної літератури 12

Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.

Звіт про проходження навчальної практики в туристичній фірмі

Вступ.......................................................................................................3
1. Вивчення діяльності фірми...............................................................4
2. Аналіз основних напрямків діяльності............................................8
3. Посадові обов язки менеджера по туризму...................................13
Висновки................................................................................................15
Використана література........................................................................16