институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практичні роботи з патопсихології

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2011 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Практичні роботи з патопсихології

Методика «Дослідження опосередкованого запам'ятовування»
Мета дослідження:
• визначити вплив системи допоміжних засобів на запам'ятовування конкретних понять.
Матеріал і устаткування:
• набори слів тесту для запам'ятовування, протокол дослідження, папір для запису, ручка, секундомір.
Процедура дослідження
Дослідження складається з двох дослідів і проводиться з одним випробовуваним.
Дослід №1
Задача першого досліду:
• визначити об'єм пам'яті випробовуваного при запам'ятовуванні словесного матеріалу, що не передбачає наперед заданої системи зв'язків.
У досліді використовується класичний метод утримання членів ряду. Експериментальний матеріал складається з 20 не зв'язаних між собою простих слів, які в свою чергу складаються з 4-6 букв. Перед випробовуваним ставиться задача запам'ятати слова, що пред'являються, і по команді відтворити їх на папері для записів. Слова експериментатор повинен читати чітко і швидко з паузами в 2 с. Після закінчення читання через 10 с. випробовуваному пропонується відтворити вголос або записати на папері слова, що запам'яталися, у будь-якому порядку. Експериментатор відзначає у себе в протоколі ті слова, які відтворені правильно.
Дослід №2
Задача другого досліду:
• визначити об'єм пам'яті випробовуваного при запам'ятовуванні словесного матеріалу з наперед заданою системою смислових зв'язків.
У досліді використовують метод утримання пар слів. Так само, як і в першому досліді, слова складаються з 4-6 літер. Перед випробовуваним ставиться задача прослуховувати пари слів і запам'ятати другі слова кожної пари. Інтервал читання експериментатором пар слів – 2 с. Після закінчення читання експериментатором нижче приведених пар слів для запам'ятовування, через 10 с. він знову читає перші слова кожної пари, а випробовуваному пропонує пригадати другі слова цієї ж пари. У протоколі другого досліду відзначають правильно відтворені слова, причому помилкові – фіксують в примітці.
Cмотрите также:
Практичні роботи з патопсихології

Методика «Проба Бурдона» Таблиця 1 Результати тестування діагностованого Література

Місце дитячої патопсихології в системі психологічних і медичних наук

План ВСТУП 3 ЗВ'ЯЗОК ДИТЯЧОЇ ПАТОПСИХОЛОГІЇ З МЕДИЧНОЮ НАУКОЮ 4 ЗВ'ЯЗОК ДИТЯЧОЇ ПСИХОПАТОЛОГІЇ З ПСИХОЛОГІЄЮ 10 ВИСНОВОК 16 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17

Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формування світогляду молодших школярів на позакласних уроках з природознавства 7 1.1. Формування основ світогляду молодших школярів на засадах естетики живої природи 7 1.2. Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в позакласній роботі в класах натуралістичного спрямування 16 Розділ 2. Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі 23 2.1. Позакласний екологічний захід 23 2.2. Заняття-милування під блакитним небом 29 2.3. Урок-екскурсія з природознавства 37 Висновки 43 Список використаної літератури 45

Практична робота з патопсихології (заповнити таблицю)

Захворювання Визначення Поширеність, % Вікові та статеві прояви Симптоми, коротка характеристика Види Методи лікування Захворювання Шизофренія Олігофренія Епілепсія

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Практична робота з патопсихології

Методика "Виключення слів" (діагностика мислення) Оснащення. Стандартний бланк методики, на якому надруковані серії слів (17 серій по 5 слів в кожній), секундомір і заздалегідь підготовлений протокол.

Організація касової роботи в установах НБУ

План. 1. Організація касової роботи в установах НБУ. 2. Основи організації центральних банків світу. 3. Золотовалютні резерви в системі валютного регулювання. 4. Практичні завдання.

Депресії та роль психотерапевта у вирішенні цієї проблеми

Вступ 3 1. Теоретичні основи побудови клініко-психологічного дослідження хворих з депресивними розладами 4 1.1 Шляхи і методи дослідження особистості хворих з депресивними розладами в патопсихології 4 1.2 Організація комплексного клініко-психологічного дослідження хворих з депресивними розладами 7 2. Результати дослідження та їх аналіз 10 3. Методи психологічної роботи з хворими з депресивними розладами 18 3.1 Роз'яснення і переконання 18 3.2 Навіювання і гіпноз 20 3.3 Самонавіяння. Аутогенне тренування 22 3.4 Інші методи 24 Висновок 28 Список літератури 29

Теоретичні та практичні міркування

Зміст 1. Теоретичні та практичні міркування 3 2. Поняття як форма мислення 4 Список використаної літератури 7

Теоретичні та практичні міркування

Зміст 1. Теоретичні та практичні міркування 3 2. Поняття як форма мислення 4 Список використаної літератури 7