институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості дослідження характеру особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2011 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Особливості дослідження характеру особистості

Вступ 3
1. Поняття про характер 4
2. Класифікація характеру 6
3. Методики дослідження характеру особистості 7
Висновок 12
Література 13

Cмотрите также:
Темперамент, характер, особистість

Вступ 3 1. Темперамент як індивідуально психологічні властивості особистості 4 2. Феноменологія характеру 10 3.Особливості темпераменту та характеру в особистості 14 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Вплив сімейного виховання на формування характеру дитини

Вступ 3 Розділ І. Роль сім’ї в розвитку особистості дитини та формуванні її характеру 5 1.1 Фактори сімейного впливу на формування характеру дитини 5 1.2 Психологічні аспекти ролі батьківського авторитету у формуванні характеру дитини 10 Розділ ІІ Дослідження впливу сімейного виховання на формування характеру дитини 18 2.1 Основа дослідження та вибір методики 18 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження 25 Висновки 29 Література 31

Характер і його особливості в структурі особистості

Вступ 1. Поняття „особистість” та її місце в психологічній науці. 2. Психологічна структура особистості. 3. Характер як одна із складових психологічних властивостей особистості. 3.1. Психічні властивості особистості 3.2.Характер особистості 4. Вплив характеру на поведінку особистості (з врахуванням проведених досліджень) Висновок Література

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПIДЛIТКIВ

ПЛАН Введення......................................................................................................3 - 6 Розділ 1. Науково-теоретичнi засади формування характеру у розумово вiдсталих пiдлiткiв............................................................................7 - 31 1.1. Визначення характеру в загальній психології..................................8 - 11 1.2. Особливостi формування характеру в пiдлiтковому вiцi...............12 - 18 1.3. Особливості формування характеру у розумово відсталих підлітків...............................................................................................................19 - 31 Розділ 2. Вивчення особливостей характеру у підлітків з інтелектуальною недостатністю........................................................32 - 108 2.1. Методи дослідження і джерела пізнання характеру. Оцінка і обробка характерологiчного матеріалу...................................32 - 46 2.2. Діагностика особливостей характеру у розумово вiдсталих підлітків і результати власного діагностичного дослідження цiх особливостей …....47 - 76 2.3. Способи корекції порушень характеру у розумово відсталих підлітків..............................................................................................................77 -102 Висновок...............................................................................................103 - 108 Лiтература…...........................................................................................109 -113 Додатки

Темперамент і характер

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ТЕМПЕРАМЕНТ 5 1.1 Загальне поняття про темперамент 5 1.2. Фізіологічна основа темпераменту 6 1.3 Психологічна характеристика темпераментів 9 1.4 Темперамент і особистість 12 2. ХАРАКТЕР 13 2.1 Загальне поняття про характер. 13 2.2 Фізіологічні основи характеру 14 2.3 Типове й індивідуальне в характері 15 2.4 Риси характеру 15 2.5 Формування характеру в дітей і шляхи його виховання 18 III. ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРОЛОГІЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ І ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ 22 3.1. Опис вибірки 22 3.2. Опис і обґрунтування вибору використовуваних методик 22 3.3. Аналіз отриманих результатів 30 3.4. Висновки й рекомендації з результатів дослідження 30 ВИСНОВКИ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 Серед дослідників які займалися вивченням темпераменту й характеру можна виділити Павлова І.П., Кречмера Э., Лазурецкого А. Ф., Леонтьева А.Н., Личко А.Е., Райгородского Д. Я., Рубинштейна С.Л., Теплова Б.М. Дана робота присвячена вивченню сутності й структури темпераменту й характеру, дослідженню характерологічних тенденцій і особливостей особистостей і їхній взаємозв'язок з типом темпераменту. Об'єктом нашого дослідження є особистість. Предметом нашого дослідження є тип темпераменту й характерологічні особливості особистості. Ціль дослідження полягає в тому, щоб установити особливості взаємозв'язку між темпераментом і домінантністю, як характерологічною особливістю особистості. Гіпотеза дослідження: оскільки основою типу темпераменту є властивості нервової системи, а характер – результат умов виховання, то домінантність як риса характеру особистості не залежить від типу темпераменту. Для досягнення цілі дослідження й перевірки гіпотези вирішувалися наступні задачі: 1. Вивчити наукової літератури по даному питанню. 2. Розглянути основні характеристики характеру. 3. Розглянути основні характеристики темпераменту. 4. Провести емпіричне дослідження типу темпераменту. 5. Провести емпіричне дослідження характерологічних особливостей і тенденцій. 6. Виявити зв'язок між типом темпераменту й домінантністю, як характерологічною особливістю особистості. 7. Проаналізувати результати й зробити висновки. Для рішення поставлених задач використовувалися наступні методи дослідження: - порівняльний метод; - експеримент, що констатує; - тестування; - методи первинної й вторинної обробки даних.

ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО ОБУМОВЛЕНИХ ДИСПОЗИЦІЙ (МЕТОДИКИ К. ЛЕОНГРАДА, 16 PF, MMPI(СМИЛ), ПДО)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ СОЦІАЛЬНО ОБУМОВЛЕНИХ ДИСПОЗИЦІЙ 6 1.1. Загальна характеристика психологічної діагностики 6 1.2. Підходи до моделі особистості в психологічній науці 7 1.3. Особливості психологічних методик дослідження особистості 13 РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОДІАГНОСТИЧНЕ ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО ОБУМОВЛЕНИХ ДИСПОЗИЦІЙ ОСОБИСТОСТІ 17 2.1. Психологічний інструментарій дослідження соціально обумовлених диспозицій особистості 17 2.1.1. Методика К.Леонгарда 18 2.1.2. MMPI - мінесотський багатопрофільний особистісний опитувальник 20 2.1.3. 16 PF - 16 особистісних факторів – Р. Кеттела 21 2.1.4. ПДО - патохарактерологічний діагностичний опитувальник на виявлення акцентуацій характеру 22 2.2. Аналіз результатів діагностичного дослідження та їх інтерпретація 27 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 42

Характер в структурі особистості

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення характеру 1.1. Поняття “характер” 1.2. Формування рис характеру 1.3. Співвідношення характеру та темпераменту 1.4. Поняття “акцентуації” характеру Розділ 2. Практичне визначення характеру 2.1. Аналіз результатів тестування Висновки Список використаної літератури Додаток

Дослідження характеру

1. Поняття про характер 3 2. Провідні риси характеру 5 3. Акцентуйовані типи характеру 8 4. Характерологічний опитувальник Леонгарда 14 5. Процедура і методика дослідження 15 Висновки 20 Список літератури 21 Додатки 22

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на характер і особливості дитини

Вступ 3 1. Технологія дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 6 2. Результати дослідження 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19 Додатки 22 Об’єктом дослідження - являється процес формування особистості дитини. Предметом дослідження - є сукупність внутрішньосімейних зв’язків, які впливають на формування особистості дитини. Мета дослідження - є дослідження істотності зв’язку між рівнем конфліктності подружніх взаємин і наявністю проблем у розвитку особистості дитини.

ФЕНОМЕН КОНФОРМІЗМУ Й ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ

План Вступ 1. Поняття конформізму та його завдання. 2. Поняття особистості, її структура, формування, типи особистостей. 3. Темперамент, його фізіологічна основа, типи темпераменту. 4. Характер, риси і типи характеру, значення для медичного працівника. 5. Поняття про патологічні зміни характеру, їх причини і профілактика. Висновки Список використаної літератури