институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Удосконалення методів проведення уроків-семінарів

Каталог пособий и учебных материалов | Биология | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2006 | Размер: 626 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Удосконалення методів проведення уроків-семінарів

Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5
1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6
Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10
2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10
2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12
Розділ 3. Педагогічний експеримент 14
3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14
3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19
3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26
3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34
Висновок 40
Список використаної літератури 41-44

Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів.
Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів.
Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів.
Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань:
1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми.
2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою.
3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах.
4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів.
5. Зробити відповідні висновки
Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу
Cмотрите также:
Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення

План Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення 3 1. Дидактичні основи семінарських, практичних, лабораторних, індивідуальних та інших форм занять 3 2. Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення 3 3. Особливості технології і техніки організації та проведення практичних, лабораторних, індивідуальних занять, консультацій і колоквіумів 9 Список використаної літератури 15

Методика проведення "уроків мислення" у старшій групі дошкільного закладу

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ "УРОКІВ МИСЛЕННЯ" В СУЧАСНІЙ ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ 5 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 5 1.2 Основні засади "Уроків мислення" В.О. Сухомлинського 8 РОЗДІЛ 2. ЕКПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 15 2.1 Методика проведення "уроків мислення" у старшій групі дошкільного закладу 15 2.2 Результати експерименту 24 2.3 Рекомендації 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ

1 Вступна частина 1. Поняття про скульптуру. 2. Значення уроків ліплення в початковій школі. 11 Основна частина 1. Матеріали та інструменти на уроках ліплення. 2. Сушіння та розпис виробів з гліни. 3. Види уроків. 4. Загальні вимоги до уроків. 5. Методика проведення уроків ліплення у початковій школі. 6. Вступні бесіди на уроках ліплення. 7. Організація практичної роботи дітей. 8. Розробка уроку на тему: Ліплення чашки. 111 Заключна частина. 1. Додаток. 2. Список літератури.

Методика проведення уроків літератури рідного краю

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти викладання уроків літератури рідного краю 6 1.1. Особливості уроків літератури в сучасній школі 6 1.2. Методика викладання літератури рідного краю на прикладі Борзнянщини 17 Розділ 2. Методика проведення уроків літератури рідного краю 21 2.1. Урок літератури рідного краю для учнів 6-7 класів 21 2.2. Урок літератури на тему "Життєвий і творчий шлях В.М. Забіли" 23 2.3. Проведення уроку за прозою Г. Барвінок 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Організація і проведення нестандартних уроків з української мови та літератури

1. Сучасні уроки української мови і літератури. (Вступ) 3 2. Типологія уроків і структура. (Основна частина) 6 а) за різною класифікацією 6 б) нестандартні уроки і методика їх проведення 14 3. Висновки. 23 4. Список літератури. 26

Науково-методична робота в школі

ЗМІСТ Вступ 3 Науково-методична робота в школі 5 Методичні підходи до виховання дисципліни на уроках 5 Використання нетрадиційного підходу до проведення уроків 7 Виховання інтересу до фізичної культури 9 Навчальна робота в школі 11 Досвід проведення різнопланових уроків (С. Філановський) 11 Залучення до фізкультури дітей та батьків 12 Роль сім`ї у фізичному вихованні дітей 13 Проведення інноваційних уроків вчителями фізичної культури 16 Розвиток фізичних якостей на уроках фізичної культури 17 Розвиток рухових якостей на уроках 17 Виховання витривалості учнів 20 Висновок 23 Список використаної літератури 24

Науково-методична робота в школі

ЗМІСТ Вступ 3 Науково-методична робота в школі 5 Методичні підходи до виховання дисципліни на уроках 5 Використання нетрадиційного підходу до проведення уроків 7 Виховання інтересу до фізичної культури 9 Навчальна робота в школі 11 Досвід проведення різнопланових уроків (С. Філановський) 11 Залучення до фізкультури дітей та батьків 12 Роль сім`ї у фізичному вихованні дітей 13 Проведення інноваційних уроків вчителями фізичної культури 16 Розвиток фізичних якостей на уроках фізичної культури 17 Розвиток рухових якостей на уроках 17 Виховання витривалості учнів 20 Висновок 23 Список використаної літератури 24

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 4 1.1 Види нетрадиційних уроків. Особливості методики проведення 4 1.2 Лекція як одна з нестандартних форм навчання 13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 16 2.1 Практичне впровадження нестандартних уроків 16 2.2 Приклад нестандартного уроку та його методичні особливості 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів

Вступ 1. Класно-урочна форма навчання 1.1. Урок – основна форма організації навчання 1.2. Загальні вимоги до уроку 1.3. Основні типи уроків, що виділяють у сучасній школі 2. Особливості проведення уроків в учнів 5-го класу школи з поглибленим вивченням англійської мови 2.1. Найпоширеніші типи уроків, що використовуються вчителями даного класу 2.2. Форми роботи з учнями 2.3. Методи стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час уроку 2.4. Основні шляхи удосконалення сучасного уроку Висновки Література Додатки