институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2011 | Размер: 111 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3
1. Загальна характеристика підприємства 4
2. Оцінка рівня якості послуг ресторану 6
3. Дослідження ефективності управління якістю послуг в підприємстві 10
4. Розробка нової стратегії управління якістю в підприємстві з використанням ПЕОМ 11
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Об’єктом дослідження виступає ресторан
Cмотрите также:
Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика діяльності ВАТ «Назва» 5 2. Опис продукції підприємства 6 3. Основні показники, що визначають якість продукції ВАТ «Назва» 7 4. Особливості управління якістю на підприємстві ВАТ «Назва» 12 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві "Назва" (на базі підприємства)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика підприємства "Назва" 5 2. Дослідження елементів системи якості готелю 7 3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 10 4. Аналіз ефективності управління якістю підприємства 13 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 19

Дослідження особливостей управління якістю в галузі медицини

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика медичної галузі 5 2. Основні показники, що визначають якість медичних послуг 6 3. Контроль якості на вітчизняному підприємстві 10 4. Аналіз системи управління якістю медичної допомоги в закладі охорони здоров’я 15 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 ДОДАТКИ 22

Управління якістю туристичного продукту

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5 1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5 1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10 1.3. Система якості як частина системи управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства. Завдання: 1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту. 2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві 3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві. 4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві. Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг. Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”. Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.

Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………........ Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції............. 1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю……….. 1.2 Основні принципи управління якістю продукції …………............. Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.…………………....................................................................................... 2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві…....................................................................................................... 2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах… 2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції.............................. Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM.................................................... Висновки................................................................................................................ Список використаної літератури.........................................................................

Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Система управління якістю на підприємстві

ПЛАН Вступ 3 1. Сучасне уявлення про механізм управління якістю продукції. 4 2. Категорії управління якістю продукції. 9 3. Органи управління якістю продукції. 12 Висновок. 14 Список використаної літератури 15

Оцінка системи управління якістю на підприємстві (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 6 2. Дослідження елементів системи якості готелю 16 3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 19 4. Аналіз ефективності управління якістю підприємства 22 5. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю підприємства 27 6. Обгрунтування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 32 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6 1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6 1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6 1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14 1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20 2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26 2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44 2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45 3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56 3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56 Висновки 62 Список використаної літератури 64

Дослідження особливостей управління якістю в галузі житлово-комунального господарства

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика галузі житлово-комунального господарства 4 2. Методи управління якістю житлово-комунальних послуг 8 3. Аналіз якості наданих житлово-комунальних послуг на вітчизняному підприємстві ВАТ АК «Назва» 11 4. Зарубіжний досвід визначення якості житлово-комунальних послуг 17 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22