институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві "Назва" (на базі підприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2011 | Размер: 48 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві "Назва" (на базі підприємства)

ВСТУП 3
1. Загальна характеристика підприємства "Назва" 5
2. Дослідження елементів системи якості готелю 7
3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 10
4. Аналіз ефективності управління якістю підприємства 13
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18
ДОДАТКИ 19


Cмотрите также:
Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика діяльності ВАТ «Назва» 5 2. Опис продукції підприємства 6 3. Основні показники, що визначають якість продукції ВАТ «Назва» 7 4. Особливості управління якістю на підприємстві ВАТ «Назва» 12 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика підприємства 5 2. Опис продукції підприємства ТОВ «Назва» 6 3. Основні показники, що визначають якість продукції підприємства ТОВ «Назва» 7 4. Досвід впровадження системи менеджменту якості на підприємстві ТОВ «Назва» 8 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Оцінка рівня якості послуг ресторану 6 3. Дослідження ефективності управління якістю послуг в підприємстві 10 4. Розробка нової стратегії управління якістю в підприємстві з використанням ПЕОМ 11 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 Об’єктом дослідження виступає ресторан

Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120

Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Управління якістю в любому медичному підприємстві ( на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВАТ „Назва” 10 2.1. Загальна характеристика підприємства 10 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 13 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 19 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Управління якістю туристичного продукту

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5 1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5 1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10 1.3. Система якості як частина системи управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства. Завдання: 1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту. 2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві 3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві. 4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві. Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг. Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”. Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.

ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДIВ УПРАВЛIННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПIДПРИЄМСТВI

ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 6 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 16 1.3. Основні методи управління сучасним туристичним підприємством 28 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 39 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 39 2.2. Дослідження кадрової політики в діяльності туристичного підприємства 51 2.3. Діагностика методів управління, що застосовуються на туристичному підприємстві 58 Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 77 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 77 3.2. Удосконалення процесу управління ефективною діяльністю туристичного підприємства «Назва» 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 118

Оцінка системи управління якістю на підприємстві (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 6 2. Дослідження елементів системи якості готелю 16 3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 19 4. Аналіз ефективності управління якістю підприємства 22 5. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю підприємства 27 6. Обгрунтування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 32 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Дослідження особливостей управління якістю в галузі житлово-комунального господарства

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика галузі житлово-комунального господарства 4 2. Методи управління якістю житлово-комунальних послуг 8 3. Аналіз якості наданих житлово-комунальних послуг на вітчизняному підприємстві ВАТ АК «Назва» 11 4. Зарубіжний досвід визначення якості житлово-комунальних послуг 17 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22