институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2011 | Размер: 101 кб. | Стоимость: 170 грн. | Смотреть | Купить

Управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ППАРНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ОБОРОТУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та необхідність управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства 5
1.2. Форми та механізми формування товарного забезпечення 7
1.3. Методичні засади аналізу формування та оцінки ефективності товарного забезпечення 9
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ППАРНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОРОТУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 15
2.1. Аналіз товарообороту та товарних запасів 15
2.2. Аналіз формування товарного забезпечення обороту 22
2.3. Оцінка ефективності комерційних угод з закупівлі 31
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ППАРНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОРОТУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Обґрунтування обсягів товарообороту та товарних запасів 36
3.2. Обґрунтування джерел та обсягів з закупівлі товарів 41
3.3. Шляхи та методи підвищення ефективності товарного забезпечення обороту 42
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 49

Об’єктом дослідження є ПП
Cмотрите также:
Управління товарним забезпеченням товарообороту

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління товарним забезпеченням товарообороту підприємства. 6 1.1. Сутність закупівельноі діяльності торговельного підприемства . 6 1.2 Управління товарним забезпеченням. 13 1.3 Методичні підходи до обґрунтування обсягів закупок товарів на торговельному підприємстві. 16 Розділ 2 Дослідження діючої практики формування товарного забезпечення обороту торговельного підприемства 19 2.1 Огляд сучасних інформаційних технологій. 19 2.2 Аналіз загальних показників діяльності підприємства. 20 2.3. Аналіз товарообороту та товарних запасів. 26 2.4. Аналіз поставки товарів 34 Розділ 3 Економічне обгрутування управлінських рішень щодо формування товарним забезпеченням обороту підприємства на перспективу. 50 3.1.Мета підприємства щодо удосконалення управління товарними запасами. 50 3.2.Обґрунтування обсягів обороту по товарним запасам на перспективу 53 3.3. Обґрунтування обсягів закупок .Розрахунок оптимальних партій 57 Висновки та пропозиції 64 Список використаних джерел 66

Управління товарним асортиментом в Коростишівському заводі "Будіндустрія"

ЗМІСТ Вступ 3міст Роздiл 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в Корос-тишівському заводі «Будіндустрія» 5 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 5 1.2. Управління товарним асортиментом 17 1.3. Сучасний стан ринку будівельних матеріалів та будівництва 31 Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підпри-ємстві "Будiндустрiя" 40 2.1. Загальна характеристика підприємства 40 2.2. Фінансовий стан підприємства 43 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 46 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом продук-ції 52 Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 56 3.1. Сучасний рівень попиту та пропозицiї 56 3.2 Оптимізація товарного асортименту з використанням інтерполяційних моделей 59 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів 68 Висновки і пропозиції 72 Перелік використаної літератури 75

Управління товарним асортиментом на ТОВ фірма "Криггер"

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в ТОВ фірмі “Криггер” 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 1.2. Управління товарним асортиментом 1.3. Сучасний стан ринку металопластикових конструкцій Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підприємстві 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ фірма “Криггер”. 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом підприємства Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 3.1. Сучасний стан ринку столярних та металопластикових виробів 3.2 Оптимізація товарного асортименту 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів Висновки Розділ 4. Охорона праці на ТОВ фірма “Криггер” 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 4.2 Аналіз стану охорони праці на підприємстві 4.3 Аналіз умов праці на підприємстві 4.4 Заходи охорони праці на підприємстві Перелік використаної літератури

Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. MEТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика складу та особливості кругообороту оборотних активів торговельного підприємства 6 1.2. Методичні підходи до управління оборотними активами торговельного підприємства 27 1.3. Показники ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 44 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРНГМСГВА ТОВ «Назва» 54 2.1. Аналіз динаміки, обсягу та структури оборотних активів торговельного підприємства 54 2.2. Оцінка ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 64 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 80 3.1. Обґрунтування потреби в оборотних активах в плановому періоді підприємства ТОВ «Назва» 80 3.2. Перспективна оцінка ефективності управління оборотними активами підприємства 89 3.3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління оборотними активами в плановому періоді 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 118

Формування колективу торговельного підприємства і управління колективом торговельного підприємства

План Вступ 3 1. Роль і завдання трудового колективу торговельного підприємства 6 2. Формування трудового колективу торговельного підприємства 11 3. Управління трудовим колективом торговельного підприємства 15 4. Створення сприятливого мікроклімату 23 5. Лідерство і керівництво колективу 27 6. Висновки та пропозиції 31 Список використаної літератури 33 Додаток 1 35 Додаток 2 36

АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ...………….. 4 1.1 Структура асортименту прдукції підприємства.......………………………… 5 1.2 Формування і управління ассортиментом продукції підприємства.............. 7 1.3. Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва............................................................................................................. 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА....... 19 2.1. Стисла характеристика МПП "Таврія"............................................................. 19 2.2. Оцінка динаміки і структури балансу.................................................................. 20 2.3. Оцінка фінансово - господарської діяльності..................................................... 22 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ПЛАНУВАННЮ І УПРАВЛІННЮ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ................. 30 3.1. Система управління заснована на викрристанні концепції маркетингу........ 30 3.2. Заходи спрямовані на поліпшення управління сратегічним товарним ассортиментом............................................................................................................. 38 3.2. Економічна ефективність запропонованих заходів.......................................... 38 ВИСНОВОК................................................................................................................ 42 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 43

Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку

Вступ 3 1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6 2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21 3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27 4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30 5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33 Висновки та пропозиції 36 Список використаної літератури 39 Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46

Аналіз і планування грошового обороту підприємства

Вступ 3 1. Сутність грошового обороту підприємства та характеристика його складових. 6 2. Методи аналізу грошового обороту підприємства. 15 3. Методичні підходи до планування грошового обороту підприємства 26 4. Аналіз грошового обороту ВАТ “Київський центральний універмаг (ЦУМ)” 40 5. Обґрунтування планової потреби у грошових коштах ВАТ “Київський центральний універмаг (ЦУМ)” 50 Висновки та пропозиції 57 Список використаної літератури 61 Додаток 1. 64 Баланс ВАТ “Київський центральний універмаг” на 01.01.06 р., тис.грн. 64 Додаток 2. 67 Звіт про фінансові результати ВАТ “Київський центральний універмаг”, тис.грн. 67 Додаток 3. 69 Звіт про рух грошових коштів ВАТ “Київський центральний універмаг”, тис.грн. 69 Додаток 4. 72 Звіт про власний капітал ВАТ “Київський центральний універмаг” за 2005 р., тис.грн. 72-78 Об’єктом дослідження є система управління грошовими потоками в підприємствах торгівлі України. Предметом дослідження є сутність, економічний механізм формування грошових потоків торговельного підприємства та методологічні підходи їх дослідження. Курсова на бакалавра

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73

Розробка політики використання прибутку підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6 1.1 Прибуток як економічний показник 6 1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7 1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10 1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15 1.5 Визначення рівня рентабельності 17 1.6 Прибуток торговельного підприємства 20 2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23 2.1 Характеристика підприємства 23 2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27 2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29 2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30 2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35 3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41 3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41 3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45 Висновки 52 Список літератури 56 Додаток 1 58 Додаток 2 61 Предмет: економіка торговельного підприємства Випускна робота