институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Диплом | Страниц: 136 | Год: 2011 | Размер: 319 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14
1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18
1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43
2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „Назва” 68
2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ Назва ” 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ «Назва» 90
3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90
3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру «Назва» 96
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 123

Cмотрите также:
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

Управління конкурентноспроможністю підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкуренція і конкурентоспроможність підприємств у ринковій економіці 6 1.2. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства 13 1.3. Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства 20 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ВКВ» 30 2.1. Організаційне забезпечення управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ «ВКВ» 30 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ «ВКВ» 38 2.3. Аналіз ефективності управління конкурентоспроможністю на підприємстві 50 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 54 3.1. Удосконалення системи внутрішньогосподарського обліку і аналізу 54 3.2. Вдосконалення управління конкурентоспроможністю в умовах маркетингової орієнтації підприємства 62 3.3.Комплексна система управління конкурентоспроможністю підприємства ВАТ «ВКВ» 70 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТКИ 82-95 (звітність, додатки) Метою дипломної роботи є і розробка комплексної системи управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу і рекомендацій з розробки конкурентних стратегій підприємств як основи одержання конкурентних переваг. Об'єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємств різних форм власності . Предметом дипломного дослідження є управління практика управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ "ВКВ"

Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції 4 1.1. Конкурентоспроможність - поняття, рівні та методики оцінки 4 1.2. Зміст та складові системи управління конкурентоспроможністю продукції 10 1.3. Характеристика окремих елементів системи управління конкурентоспроможністю продукції 12 2. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності на прикладі ТОВ “Перспектива” 14 2.1. Аналіз ринкових переваг ТОВ “Перспектива” 14 2.2. Аналіз конкурентоздатності продукції та послуг ТОВ "Перспектива" 22 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Перспектива» 26 3.1. Вдосконалення підходів щодо організації маркетингової діяльності ТОВ “Перспектива” 26 3.2. Обґрунтування доцільності впровадження нової послуги на ТОВ “Перспектива” 39 Висновки та пропозиції 44 Список використаної літератури 46 Додатки 47

Організаційна структура управління під-приємством невиробничої сфери та її вдоскона-лення в умовах ринку на прикладі Центру ‘’Тор-гпреса‘’

Зміст Вступ 8 1. Структура управління організацією 1.1. Визначення поняття і принципи побудови 10 1.2. Ієрархічний тип структур управління 11 1.3. Органічний тип структур управління 14 1.4. Вибір організаційної структури управління 16 1.5. Вдосконалення організаційних структур менеджменту 21 2. Взаємодія організації з зовнішнім середовищем 2.1. Формулювання загальної мети організації 24 2.2. Визначення організаційної структури Центру «Торгпреса» 26 2.3. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управління Центру «Торгпреса» 35 2.4. Вплив характеру бізнесу на розмір і внутрішню культуру організації 40 3. Вдосконалення організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’ 3.1. Основні аспекти організаційного процесу 44 3.2. Аналіз діяльності торгового відділу 51 3.3. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації 55 3.4. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління Центру «Торгпреса» 59 Висновки 62 Список використаної літератури 64

Проблеми побудови міжнародних економічний відносин

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління міжнародною конкурентоспроможністю 6 2. Система управління міжнародною конкурентоспроможністю українських підприємств на макрорівні 9 3. Визначення конкурентних позицій ВАТ “Концерн “Стирол” на світовому ринку азотних добрив 15 4. Реалізація державної стратегії управління конкурентоспроможністю підприємств на макрорівні 18 5. Напрями забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на світових ринках 26 Висновки 31 Література 35-37 Мета дослідження полягає в узагальненні теоретико-методологічних і прикладних основ формування конкурентних переваг та управління конкурентоспроможністю підприємств у контексті їх виходу на світові ринки.

«Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдоскона-лення в умовах ринку» на прикладі Центру ‘’Торг-преса‘’

Зміст Анотація Вступ 1. Структура управління організацією 1.1. Визначення поняття і принципи побудови 1.2. Ієрархічний тип структур управління 1.3. Органічний тип структур управління 1.4. Вибір організаційної структури управління 1.5. Вдосконалення організаційних структур менеджмента 2. Взаємодія організації з зовнішнім середовищем 2.1. Формулювання загальної мети організації 2.2. Визначення організаційної структури Центру ‘’Торгпреса’’ 2.3. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управ-ління Центру ‘’Торгпреса’’ 2.4. Вплив характеру бізнесу на розмір і внутрішню культуру орга-нізації 3. Вдосконалення організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’ 3.1. Основні аспекти організаційного процесу 3.2. Аналіз діяльності торгового відділу 3.3. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації 3.4. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’ Висновки. Список використаної літератури.

Методи управління конкурентоспроможністю

ВСТУП 3 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА КОНКУРЕНТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ПРИНЦИПИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ 9 3. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ 13 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Управління конкурентоспроможністю підприємства

1. Управління конкурентоспроможністю підприємства 3 2. Інформаційні технології в управлінні складними виробничими системами 9 3. Управління кадровими ресурсами на підприємстві 11 Література 15

Індивідуалізація послуг, що надаються клієнтам центру зайнятості, як фактор прискорення працевлаштування на прикладі конкретного центру зайнятості

Вступ 2 Теоритичні основи соціального захисту на ринку праці України 5 Технологія надання послуг з працевлаштування 8 Індивідуалізація послуг , що надаються клієнтам центру зайнятості, як фактор прискорення працевлаштування на прикладі Київського обласного центру зайнятості. 16 Висновки. 23 Список використаної літератури 25

Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)

Вступ 3 1. Поняття управління персоналом 5 1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5 1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9 1.3. Конфлікт та стрес 13 2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 40