институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз собівартості (на прикладі підприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый анализ | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2006 | Размер: 134 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз собівартості (на прикладі підприємства)

Зміст

Вступ 4
1. Загальна характеристика підприємства 6
2. Економічний аналіз діяльності підприємства 6
2.1. Аналіз динаміки та структури активів підприємства 8
2.2. Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів 14
2.3. Факторний аналіз 14
2.4. Регресійно-кореляційний аналіз 17
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Додаток. Звітність

Завданням роботи є діагностика показників фінансового стану підприємства та аналіз собівартості його продукції.
Метою дослідження є розкриття сутності економічного стану підприємства, аналіз факторів, що впливають на фінансовий стан підприємства та собівартість продукції.
Об’єктом дослідження є дані фінансової звітності ЗАТ „Паритет”.
Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з аналізом фінансової спроможності підприємства та ефективністю його господарської діяльності.
Відповідно до мети були поставлені наступні завдання.
1. Висвітлити загальну характеристику підприємства.
2. Провести економічний аналіз фінансової спроможності ЗАТ „Паритет”.
Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури.
Cмотрите также:
Шляхи зниження собівартості на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження 12 1.3. Планування собівартості 21 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства «Викант» 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Шляхи зниження собівартості на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження 12 1.3. Планування собівартості 21 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства «Викант» 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Аналіз собівартості продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

Аналіз собівартості продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

Управління витратами на підприємстві "ВАЛ"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження Планування собівартості 12 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства “ВАЛ” 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Управління витратами на підприємстві "ВАЛ"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження Планування собівартості 12 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства “ВАЛ” 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Формування собівартості туристичних послуг

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

Основні концепції зниження собівартості продукції (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Собівартість – комплексний економічний показник: поняття, види, склад витрат 5 1.2 Зміст, завдання та джерела інформації аналізу собівартості продукції 8 1.3 Нормативно-правове регулювання обліку та аналізу собівартості продукції на підприємстві 11 2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ БКК №1 15 2.1 Техніко-економічна характеристика діяльності комбінату 15 2.2 Аналіз складу і структури собівартості продукції комбінату 21 3 ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА БКК №1 28 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 36

АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ СОБІВАРТОСТІ, ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 5 1.2 Методи обчислення собівартості 11 РОЗДІЛ 2 23 АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ “MITTAL STЕЕL – КРИВИЙ РІГ” 23 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2004-2005 рр 23 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 28 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 35 РОЗДІЛ 3 39 ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 39 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 39 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 40 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43