институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обслуговування в готелях сімейних туристів

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2006 | Размер: 186 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Організація обслуговування в готелях сімейних туристів

Зміст

Вступ 3
1. Теоретичні засади сімейного туризму 5
1.1. Місце та сутність сімейного туризму в загальній класифікації видів туризму 5
1.2. Складові готельних послуг 10
2. Організація обслуговування в готелях сімейних туристів 16
2.1. Особливості організації розміщення сімейних туристів 16
2.2. Форма організації додаткових послуг для сімейних туристів 24
Висновок 31
Список використаних джерел 32
Додатки 34
1. Класифікація засобів розміщення

Предметом дослідження курсової роботи є сімейний туризм, та особливості обслуговування в готелі даної категорії туристів в Україні.
Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України, що пропонують послуги сімейним туристам.
Основною метою курсової роботи є дослідження особливостей і принципів організації обслуговування в готелі сімейних туристів.
Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання:
- визначити місце та сутність сімейного туризму в загальній класифікації видів туризму;
- охарактеризувати складові готельних послуг;
- проаналізувати особливості організації розміщення сімейних туристів;
- визначити форми організації додаткових послуг для сімейних туристів.
Джерельна база складає 26 джерела, зокрема при написанні роботи були використані підручники «Організація туристичної діяльності в Україні» , «Основи готельного менеджменту» , «Дозвілля в зарубіжних країнах» , джерела інтернет.
Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків
Cмотрите также:
Новітні технології у харчуванні туристів

Вступ 3 I. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 5 1.1. Сутність організації харчування в підприємствах ресторанного господарства. 5 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях. 7 Ресторани 8 Бари 9 2. НАПРЯМКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 12 2.1. Напрямки харчування в готелях 13 2.2. Нові технології в організації харчування туристів 14 Організація харчування в національних ресторанах 16 Обслуговування у номерах готелів 18 Організація харчування в спортивних походах 21 3. ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ГОТЕЛЯХ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ “ШВЕДСЬКИЙ СТІЛ” 22 Висновки 31 Список використовуваної літератури: 33 Додатки 34

Особливості обслуговування іноземних туристів в готелях

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації туристичного обслуговування іноземних туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Послуги готелів по обслуговуванню іноземних туристів 5 1.2. Організація контролю туристичного обслуговування в готелі 11 Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Едельвейс" 17 2.1. Організація діяльності служб готелю "Едельвейс" по обслуговуванню клієнтів 17 2.2. Організація обслуговування готельного фонду 24 2.3. Організація вимог до роботи персоналу готелю "Едельвейс" 26 Розділ 3. Контроль обслуговування в готелі "Едельвейс" 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 6 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 6 1.2. Поверхові буфети в готелях 8 1.3. Організація прибирання поверхів та номерів готелю 9 Розділ 2. Організація поверхового обслуговування в готелі "Гостинний дім" 13 2.1. Організація діяльності служб готелю "Гостинний дім" по обслуговуванню клієнтів 13 2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Гостинний дім" 16 Розділ 3. Удосконалення організації обслуговування на житлових поверхах готелю 20 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Особливості обслуговування туристів курортної категорії в готелях

Вступ 3 Розділ І. Особливості готельної індустрії в сфері обслуговування туристів 5 1.1 Види готелів та особливості розміщення в них туристів 5 1.2 Служби готелю 9 Розділ ІІ. Види надання послуг туристам курортної категорії в готелях 11 2.1 Харчування як невід'ємна частина послуг гостинності 11 2.2 Страхування туристів курортної категорії 19 2.3. Система розваг 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33

“Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)

Зміст: Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 1.1 Готельні ланцюги 5 1.2 Служби готелю великої потужності та особливості надання ними послуг 8 1.3 Господарська служба 14 1.4 Агентство по туризму 15 1.5 Служба громадського харчування 17 Розділ ІІ. Стандарти, що визначають якість обслуговування в готелях великої потужності 20 Розділ ІІІ. Організація обслуговування туристів в готелі Дніпро 33 3.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 33 3.2. Аналіз стану особливостей організації обслуговування в готелях великої потужності (на прикладі готелю „Дніпро”) 35 3.2.1. Служба прийому та розміщення 37 Висновки і пропозиції 43 Перелік використаної літератури: 45

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”

Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39

Обслуговування релігійних туристів в готелях

Вступ 3 1. Історія релігійного туризму 5 1.1. Сутність релігійного туризму, та його види 5 1.2. Напрямки розвитку сучасного релігійного туризму на сучасному етапі в Україні 9 2. Особливості туристів з релігійною метою і організації додаткових послуг 17 2.1. Розміщення туристів на релігійному турі 17 2.2. Харчування туристів на релігійному турі 23 Висновок 29 Список використаних джерел 31 Додатки 33 Мета даної роботи дослідження особливостей обслуговування туристів на релігійному турі в готелях. Джерельна база курсової роботи охоплює спеціальну літературу по готельному обслуговуванню та туризму, а також статті та дослідження щодо даної тематики

Організація обслуговування в готелях

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика готельних підприємств 7 2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13 2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13 2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17 3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21 4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26 Висновки 36 Список використаних джерел 41

Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 12 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 29 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45