институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Матриця спрямованої політики

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2011 | Размер: 200 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Матриця спрямованої політики

Вступ 3
1. Місце матриці спрямованої політика серед інструментарію стратегічного аналізу 3
2. Основні характеристики матриці спрямованої політики 10
Висновки 15
Практичні завдання 18
Завдання 1
Провести SWOT – аналіз досліджуваного підприємства, визначити зовнішні можливості та загрози, сильні і слабкі сторони підприємства. Побудувати SWOT – матрицю, матриці можливостей і загроз. На основі проведенного аналізу визначити від корпоративної стратегії.
Завдання 2
Провести аналіз конкурентних позицій підприємства на сонові матриці General Electric/MCKinsey – матриці ринкової привабливості і конкурентних позицій. Дати оцінку стратегічній позиції і рекомендувати стратегію для різних позицій моделі.
Завдання 3
Розрахувати рентабельність власного капіталу і ефект фінансово¬го левериджу за різних варіантів структури капіталу. Ставка оподатку¬вання прибутку становить 25%.
Показники 6 варіант
1 2 3
1. Сума функціонуючого капіталу 7000 7000 7000
2. Власний капітал 7000 5000 4000
3. Залучений капітал 2000 3000
4. Загальна сума прибутку до сплати відсотка за кредит 2400 2400 2400
5. Ставка відсотків за кредит 0,22 0,22 0,22

Список використаної літератури 26
Cмотрите также:
Матриця Бостонської консультаційної групи. Цілі та задачі планування виробничої програми

1. Матриця Бостонської консультаційної групи. Матриця Мак-Кінсі. Які завдання вони вирішують 3 2. Назвіть цілі та задачі планування виробничої програми. Визначте основні процедури аналізу виконання плану виробництва у перед плановому періоді. 8 3. На конкурентному прикладі показати процес побудови сітьової моделі в оперативному плануванні науководослідничий та дослідно конструкторських робіт 18 Література 21

Контрольна робота з стратегічного менеджменту

1. Характеристика підприємства ТОВ „Декорт” 3 2. Діагностика ТОВ „Декорт”(матриця SWOT-аналізу, матриця GE – McKіnsey стратегічної привабливості портфеля продукції для досліджуваних підприємств) 6 3. Пропозиції розвитку ТОВ „Декорт” 9 Список використаних джерел 11

Стратегічний маркетинг контрольна

Вступ 3 Розділ 1. Поняття господарського портфелю організації. 4 Розділ 2. Стратегія розвитку господарського портфелю фірми. Матриця "Бостон консалтинг груп" та Матриця Мак-Кінзі. 6 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Моделі прийняття стратегічних рішень

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4 1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4 1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.2.1. Процес стратегічного планування 6 1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7 1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9 1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11 1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12 1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15 1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18 1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23 2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Матриця БГК, її структура, складові та побудова

План. 1. Внутрішньогалузеві, міжгалузеві, міжфірмові стратегії та стратегія інтернаціоналізації. 2. Матриця БГК, її структура, складові та побудова. 3. Виконання та контроль стратегії. 4. Диверсифікація. Перехід від концентрації до диверсифікації. Стратегічний аналіз диверсифікованих компаній. 5. Практичне завдання.

Актуальні проблеми менеджменту

1. Сутність, механізм створення та функціонування Інтернет-підприємства. Особливості діяльності менеджера в такій організації. 3 2. Вплив екологічного фактора на забезпечення конкурентоспроможності підприємства. 10 3. Розробіть схему документообігу в організації, яка б уможливила запровадження складових політики, спрямованої на створення майбутнього, і методики пошуку та прогнозування змін. 16 Література 24

Фізична підготовка в системі фізичної досконалості людини

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Фізична підготовка людини важлива складова спрямованої роботи державної політики 8 3. Потреба у заняттях фізичними вправами як запорука фізичного вдосконалення людини 10 Висновки 11 Список використаної літератури 13

Матриця Бостонської групи та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Поняття стратегії в маркетингу 4 1.1. Стратегічні зони господарювання 4 Розділ 2. Матриця "Бостон консалтинг груп" (БКГ) 12 2.1. Характеристика матриці БКГ 12 Розділ 3. Використання матриці БКГ на ринку послуг 17 3.1. Стратегічний аналіз ринку праці фахівців з вищою освітою Іркутської області Росії 17 Висновок 26 Список використаних джерел 29

Необхідність фізичного вдосконалення людини

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Фізична підготовка людини важлива складова спрямованої роботи державної політики 8 3. Потреба у заняттях фізичними вправами як запорука фізичного вдосконалення людини та 10 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Необхідність фізичного вдосконалення людини

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Фізична підготовка людини важлива складова спрямованої роботи державної політики 8 3. Потреба у заняттях фізичними вправами як запорука фізичного вдосконалення людини та 10 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16