институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль іграшок в ігровій діяльності дітей молодшого дошкільного віку (з практикою, заняття, експерименти и т.д.)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2011 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Роль іграшок в ігровій діяльності дітей молодшого дошкільного віку (з практикою, заняття, експерименти и т.д.)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІГРАШКА – СУТНІСТЬ, ВИМОГИ ЗМІСТ 5
1.1. Історія іграшки 5
1.2. Дидактичні та гігієнічні вимоги до іграшок 11
1.3. Іграшка в різних видах діяльності (гра, заняття, повсякденне життя) 17
Висновок до розділу 1 27
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРАШОК 29
2.1. Умови добору іграшок для дітей молодшого дошкільного віку 29
2.2. Методика ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з новою іграшкою 39
2.3. Роль іграшок в іграх дітей молодшого дошкільного віку 43
Висновок до розділу 2 46
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
Cмотрите также:
Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності

Вступ 3 1. Характеристика психічного розвитку дітей третього-четвертого року життя 5 2. Психолого-педагогічні основи проблеми формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей молодшого віку 10 3. Особливості організації і зміст роботи з розвитку елементарних математичних уявлень в першій молодшій групі 13 3.1. Формування понять простору і часу 13 3.2. Порівняння предметів за розмірами і вагою 15 3.3. Ознайомлення з геометричними фігурами 16 4. Стан використання ігор в формуванні у дітей уявлення про форму предметів у практиці роботи дошкільного навчального заставі освіти (констатуючий експеримент). 18 5. Основні умови закріплення та удосконалення уявлень про предмети в ігровій діяльності (формуючий експеримент). 21 6. Контрольний експеримент. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додатки 30 Заняття 1 30 Заняття 2 32 Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого віку. Предмет дослідження: формування уявлень про форму предметів у дітей трьох-чотирьох років на засадах комплексного підходу. Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально апробувати комплексний підхід до організації перцептивного научування як чинника оптимальності формування уявлень про форму предметів у дітей молодшого віку

ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80

Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку відчуттів у дітей дошкільного віку 5 1.1. Розвиток відчуттів у дітей 5 1.2. Виникнення дотику 17 1.3. Функції відчуття дотику в житті дитини 18 Розділ 2. Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик 20 2.1. Сенсорний розвиток 20 2.2. Монтессорі-терапія 21 2.3. Розвиток ігри сліпих дітей молодшого дошкільного віку 23 2.4. Розвиток сприймання дітьми предметів на дотик шляхом використання іграшок 30 Висновки 38 Список використаної літератури 40

Педагогіка. Бакалаврська. Тема: Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 6 ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6 1.1. Сутність сенсорного розвитку. 6 1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 17 1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Дитина”, „Зернятко”, „Я у світі” 25 1.4. Методика сенсорного виховання 33 Висновки до розділу І 42 РОЗДІЛ ІІ 44 ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 44 2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 44 2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 54 Висновки до розділу ІІ 64 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69 ДОДАТКИ 72

Роль сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дітей середнього дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічні умови формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку 5 1.1 Психолого-педагогічні основи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 5 1.2. Формування математичних здібностей дітей дошкільного віку 9 1.3. Технології логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 11 Розділ ІІІ. Організація і методика занять з математики у сім‘ї 17 2.1. Організаційна робота з математики у родині 17 2.2. Методика навчання рахунку і основам математики дітей дошкільного віку через ігрову діяльність у сім‘ї 19 2.3 Засоби поєднання ігрових методів і методів прямого навчання математиці у сім‘ї 25 Висновки 33 Список використаних джерел 36

Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування

План Вступ 3 1. Основні принципи загартовування 5 2. Характеристика традиційних та нетрадиційних засобів загартовування дітей дошкільного віку 8 3. Організація та методика проведення повсякденних та спеціальних загартовуючих процедур 13 4. Стан роботи дошкільної установи по оздоровленню дошкільників 19 5. Впровадження системи роботи по загартуванню дітей дошкільного віку 21 6. Вплив загартування на стан здоров’я та фізичний розвиток дошкільників 24 Висновки 27 Література 28

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 4 1.1. Сутність поняття увага 4 1.2. Проблема розвитку уваги у дітей дошкільного віку 12 Розділ 2. Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку 20 2.1. Характеристика рівней розвитку уваги у дітей дошкільного віку 20 2.2. Шляхи розвитку уваги у дітей дошкільного віку 23 Висновки 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості 5 1.2. Формування соціальної поведінки та культури д ітей дошкільного віку 13 РОЗДІЛ 2. ЕМРІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 22 2.1. База проведення експерименту 22 2.2. Проведення експерименту 22 2.3. Результати експерименту 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 В експерименті брало більше 40 дітей