институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства (за матеріалами ресторану )

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2011 | Размер: 102 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства (за матеріалами ресторану )

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 5
1.1. Поняття та необхідність рекламних заходів 5
1.2. Принципи розробки рекламних заходів підприємства 9
1.3. Методи розробки та організації рекламних заходів 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „Назва” 18
2.1. Характеристика діяльності ресторану „ Назва” 18
2.2. Організація рекламних заходів на підприємстві 21
2.3. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства 27
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ РЕСТОРАНУ „ Назва” 39
3.1. Практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності 39
3.2. Оптимізація бюджету на проведення рекламної кампанії ресторану „Назва” 41
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 51

Cмотрите также:
Оцінка конкурентних позицій туристичного підприємства на регіональному ринку послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1. Сутність та основні характеристики конкурентних переваг підприємств 5 1.2. Взаємозв’язок конкурентних переваг та конкурентної позиції підприємства 8 1.3. Персонал як важлива конкурентна перевага підприємства ресторанного господарства 10 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНУ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 13 2.1. Загальна характеристика ресторану 13 2.2. Аналз конкурентного середовища ресторану 15 2.3. Оцінка конкурентних позицій ресторану СП ТОВ „Назва” 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНУ СП ТОВ «Назва» 25 3.1. Заходи підвищення конкурентних позицій ресторану СП ТОВ «Назва» 25 3.2. Оцінка запропонованих заходів 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 40

Оцінка діяльності підприємства ресторанного господарства

Вступ 3 Розділ І. Оцінка ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 5 1.1 Поняття та види ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 5 1.2 Критерії і система показників ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 13 1.3 Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 29 1.4 Висновки та пропозиції 32 Розділ ІІ. Дослідження ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 35 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика ресторану „Царське село” 35 2.2 Оцінка економічної ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 38 2.3 Заходи щодо функціонування ефективності підприємства ресторанного господарства 43 2.4 Висновки та пропозиції 44 Розділ ІІІ. Охорона праці 48 3.1 Заходи з техніки безпеки та виробничої санітарії на підприємстві 48 3.2 Заходи протипожежної безпеки 58 3.3 Висновки та пропозиції 60 Висновки 63 Література 70 Додаток 1. Баланс ресторану „Царське село” на 31 грудня 2001 року 73 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ресторану „Царське село” за 2001 рік 76 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів ресторану „Царське село” за 2001 рік 78 Додаток 4. Основне меню ресторану „Царське Село” 80

РЕКЛАМА В ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ

В роботі велика кількість графічного матеріалу ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5 1.1. Види маркетингових комунікацій 5 1.2. ПР та реклама 16 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРЕЗЕНТАЦІЇ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 21 2.2. Планування рекламних заходів та ПР 26 2.3 Оцінка ефективності пропонованих заходів 34 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗВ"ЯЗКІВ З ГРОМАДСКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51

ОБҐРУНТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО - ЕКОНОМІЧНИХ ЗАХОДІВ ПО ПІДВИЩЕННЮ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства та його фінансового стану. 3 Оцінка техніко-економічного та організаційного рівня виробництва та БМР. 6 Аналіз показників ефективності виробництва . 9 Оцінка виконання плану організаційно-технічного розвитку та організаційно - господарських заходів на КСУ-105 ЗАТ “Трест Криворіжстальконструкція” 9 Обґрунтування економічної стратегії розвитку підприємства. 12 Характер і зміст заходів, що пропонуються для реалізації. Вибір джерел їх фінансування. 13 Економічна оцінка ефективності розроблених заходів та її вплив на основні техніко-економічні показники підприємства. 14 Висновки 17 Література 18

ОБҐРУНТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО - ЕКОНОМІЧНИХ ЗАХОДІВ ПО ПІДВИЩЕННЮ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства та його фінансового стану. 3 Оцінка техніко-економічного та організаційного рівня виробництва та БМР. 6 Аналіз показників ефективності виробництва . 9 Оцінка виконання плану організаційно-технічного розвитку та організаційно - господарських заходів на КСУ-105 ЗАТ “Трест Криворіжстальконструкція” 9 Обґрунтування економічної стратегії розвитку підприємства. 12 Характер і зміст заходів, що пропонуються для реалізації. Вибір джерел їх фінансування. 13 Економічна оцінка ефективності розроблених заходів та її вплив на основні техніко-економічні показники підприємства. 14 Висновки 17 Література 18

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Сутність та зміст рекламних досліджень

ВСТУП 3 1 ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Процес розробки рекламної кампанії 5 1.2 Підходи підприємств до організації рекламних досліджень 8 1.3 Методи збору інформації в рекламних дослідженнях 10 1.4 Аналіз світового та вітчизняного досвіду організації та проведення рекламних досліджень 16 2 ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 19 2.1 Дослідження рекламної ефективності засобів масової інформації 19 2.2 Дослідження ефективності рекламної кампанії 21 2.3 Випробування реклами, що планується до випуску 27 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВАТ «Назва» 30 ВИСНОВКИ 40 ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТОК А –АНКЕТА СПОЖИВАЧА ПРОДУКЦІЇ 45

Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7 1.1. Сутність значення та основні концепції мерчандайзингу 7 1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12 1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових заходів 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН” 31 2.1. Аналіз практики розробки та застосування мерчандайзингових заходів на підприємстві 31 2.2. Дослідження стану вивчення та формування попиту покупців 41 2.3. Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів з продажу товарів 62 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН ” 67 3.1. Удосконалення плану мерчандайзингових заходів 67 3.2. Шляхи підвищення ефективності процесу продажу товарів за допомогою інструментів мерчандайзингу 84 3.3. Удосконалення мерчандайзингових заходів щодо формування та стимулювання попиту покупців 89 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 104

Оцінка діяльності підприємства ресторанного господарства

Вступ 3 Розділ І. Моделі і методи оцінки ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 7 1.1 Ефективність господарської діяльності підприємства ресторанного господарства та підходи до її оцінки 7 1.2 Формування системи показників оцінки результатів господарської та фінансової діяльності підприємства 20 1.3 Основні проблеми підприємств ресторанного господарства в Україні 32 1.4 Висновки та пропозиції 35 Розділ ІІ. Дослідження ефективності функціонування економічного механізму підприємства ресторанного господарства 38 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика об’єкту дослідження 38 2.2 Комплексна оцінка ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 42 2.3 Дослідження ефективності функціонування економічного механізму підприємства ресторанного господарства 47 2.4 Висновки та пропозиції 53 Розділ ІІІ. Охорона праці 57 3.1 Заходи з техніки безпеки та виробничої санітарії на підприємстві 57 3.2 Заходи протипожежної безпеки 68 3.3 Висновки та пропозиції 70 Висновки 73 Література 81 Додаток 1. Баланс ресторану „Царське село” на 31 грудня 2001 року 84 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ресторану „Царське село” за 2001 рік 87 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів ресторану „Царське село” за 2001 рік 89 Додаток 4. Основне меню ресторану „Царське Село” 91

Оцінка діяльності підприємства ресторанного господарства

Зміст Вступ 3 Розділ І. Моделі і методи оцінки ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 7 1.1 Ефективність господарської діяльності підприємства ресторанного господарства та підходи до її оцінки 7 1.2 Формування системи показників оцінки результатів господарської та фінансової діяльності підприємства 20 1.3 Основні проблеми підприємств ресторанного господарства в Україні 32 1.4 Висновки та пропозиції 35 Розділ ІІ. Дослідження ефективності функціонування економічного механізму підприємства ресторанного господарства 38 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика об’єкту дослідження 38 2.2 Комплексна оцінка ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства 42 2.3 Дослідження ефективності функціонування економічного механізму підприємства ресторанного господарства 47 2.4 Висновки та пропозиції 53 Розділ ІІІ. Охорона праці 57 3.1 Заходи з техніки безпеки та виробничої санітарії на підприємстві 57 3.2 Заходи протипожежної безпеки 68 3.3 Висновки та пропозиції 70 Висновки 73 Література 81 Додаток 1. Баланс ресторану „Царське село” на 31 грудня 2001 року 84 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ресторану „Царське село” за 2001 рік 87 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів ресторану „Царське село” за 2001 рік 89 Додаток 4. Основне меню ресторану „Царське Село” 91