институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Технології побудування іміджу

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2011 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Технології побудування іміджу


ВСТУП 3
1. ІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬНИХ ЗВ'ЯЗКІВ 4
2. ВИДИ ІМІДЖУ КЕРІВНИКА ТА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 8
3. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КЕРІВНИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЇ 16
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Cмотрите также:
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПОЛІТИКА

Вступ 3-7 Розділ 1. Поняття та основні типи іміджу політика 8-18 Розділ 2. Основні технології конструювання політичного іміджу 19-29 Розділ 3. Засоби формування іміджу політика 30-37 Висновки 38-40 Список використаних джерел 41-43

Формування іміджу як PR-діяльність

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………….…..3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5 1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5 1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9 1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24 2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24 2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28 2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32 2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50 ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52

Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи формування іміджу ЗОЗ 7 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 7 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 12 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 29 Розділ ІІ. Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ 49 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 49 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 49 Висновки Література 50 Література 52

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30 РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 96 ДОДАТКИ 102

Конфліктні технології у формуванні політичного іміджу

Вступ 3 1. Іміджеве позиціонування як технологія 4 2. Використання конфліктних технологій як ресурс формування іміджу політика в міжнародних відносинах 12 Висновок 20 Список використаної літератури 23

Формування позитивного іміджу організації

П Л А Н ВСТУП 1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 2. ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 3. ВПЛИВ ІМІДЖУ НА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 4. ТАКТИКА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5. ГОЛОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Процес становлення іміджу компанії "Світоч

Вступ 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ "СВІТОЧ" 2. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ "СВІТОЧА" 2.1. Вивчення споживчого ринку 2.2. Розробка концепції іміджу "Світоча" 2.3. Формування, впровадження і закріплення іміджу у свідомості споживача Післямова Література

Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22 2.1. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25 2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32 3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32 3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 51

Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття іміджу, його види та структура 6 1.2. Класифікація та методи побудови іміджу підприємства 11 1.3. Методологічні основи оцінки іміджу підприємства. 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА „...” 37 2.1. Загальна характеристика продюсерського центру „...” 37 2.2. Аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві 40 2.3. Комплексна оцінка іміджу продюсерського центру „...” 48 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 62 3.1 Покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру „...” 62 3.2 Шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства 81 3.3. Оцінка впливу заходів з удосконалення на покращення іміджу продюсерського центру „...” 91 ВИСНОВКИ 97 ЛІТЕРАТУРА 101 ДОДАТКИ 107

Створення іміджу

План Створення іміджу 3 1. Формування позитивного іміджу - важливий чинник ефективної діяльності 3 2. Основні складові службового етикету 5 3. Ділове спілкування 5 4. Етикет телефонного спілкування як елемент іміджу 5 5. Зовнішній вигляд та одяг службовця 12 Список використаної літератури 15