институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: психокорекція

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2011 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

психокорекція

1. В яких випадках не можливе використання психокорекції, навіть, якщо необхідна саме вона? (наведіть приклади) 3
2. Виділіть причини невисокої ефективності індивідуальної психокорекції. Яким чином, на вашу думку, можна підвищити результативність індивідуальної психокорекції? 4
3. Як би ви пояснили іншим людям специфіку роботи психолога, аби сформулювати у них реальні очікування? 9
Література 13

Cмотрите также:
Психокорекція як стратегія психологічної практики

Зміст Вступ 3 1. Поняття психокорекції. 4 2. Методи психокорекції та їх класифікація 8 Література 18

Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі

План Вступ 3 Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5 1.1.Зміст психокорекції 5 1.2.Організація психокорекційної роботи 6 Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12 2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12 2.2. Проективна психологія 16 Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27 3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27 3.2.Методика застосування проективного малюнка 27 Висновки та практичні поради 34 Список використаної літератури 36 Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції. Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.

Питання з психодіагностики

1. Поняття про психоконсультування. 4 2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 5 3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 6 4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 7 5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 8 6. Принципи психологічного консультування. 9 7. Етичний кодекс практичного психолога. 10 8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 11 9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 12 10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 13 11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 14 12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 15 13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 16 14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 17 15. Види психоконсультування та їх особливості. 18 16. Структура психоконсультативної роботи. 19 17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 20 18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 21 19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 22 20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 23 21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 24 22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 25 23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 26 24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 27 25. Види психокорекції, їх особливості. 28 26. Принципи психокорекційної роботи. 29 27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 30 28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 31 29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 32 30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 33 31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 34 32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 35 33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 36 34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 37 35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 38 36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 39 37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 40 38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 41 39. Групова психокорекція, її особливості. 42 40. Ігротерапія як метод психокорекції. 43 41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 44 42. Музикотерапія як метод психокорекції. 45 43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 46 44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 47 45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 48 46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 49 47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 50 48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 51 49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 52 50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 53 51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 54 52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 55 Література 56

Основи психоконсультування та психокорекції, білети

1. Поняття про психоконсультування. 5 2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 6 3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 7 4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 8 5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 9 6. Принципи психологічного консультування. 10 7. Етичний кодекс практичного психолога. 11 8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 12 9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 13 10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 14 11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 15 12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 16 13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 17 14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 18 15. Види психоконсультування та їх особливості. 19 16. Структура психоконсультативної роботи. 20 17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 21 18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 22 19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 23 20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 24 21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 25 22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 26 23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 27 24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 28 25. Види психокорекції, їх особливості. 29 26. Принципи психокорекційної роботи. 30 27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 31 28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 32 29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 33 30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 34 31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 35 32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 36 33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 37 34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 38 35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 39 36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 40 37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 41 38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 42 39. Групова психокорекція, її особливості. 43 40. Ігротерапія як метод психокорекції. 44 41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 45 42. Музикотерапія як метод психокорекції. 46 43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 47 44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 48 45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 49 46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 50 47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 51 48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 52 49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 53 50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 54 51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 55 52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 56 Література 57

Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку

1. Зміст психологічної корекції 4 2. Звіт 11 Висновок 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 Щоденник психокорекційної роботи 53

Особливості побудови психокорекційних програм

Вступ 2 1. Психокорекція та загальні умови побудови психокорекційних програм 3 2. Принципи побудови та основні види психокорекційних програм 6 3. Ефективність психокорекційних заходів програми 13 Висновки 16 Список використаних джерел 17

Питання до ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ з практичної психології

1. Психологічні особливості міжособистісного спілкування психолог-клієнт. 3 2.Поняття психоконсультування, мета та основні завдання консультативної роботи. 4 3.Принципи психоконсультування, їх характеристика. 5 4.Бесіда як основний метод психологічного консультування. 6 5.Види психоконсультування, їх особливості. 7 6. Професійні та особистісні вимоги до психоконсультанта. 8 7.Технологія проведення психоконсультативної бесіди. 9 8.Поняття психокорекція, її основні завдання. 9 9.Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 10 10. Вимоги до складання психокорекційної програми. 11 11. Характеристика дитячого аутизму. 11 12.Системний підхід у вивченні сім'ї. 12 13.Відмінності невротичної та психотичної поведінки у дітей. 13 14.Особливості психокорекції агресивності у дітей. 14 15.Підготовчо-діагностична стадія психокорекційної роботи. 16 16.Особливості настановчої стадії психокорекційної роботи. 17 17. Особливості психоконсультативної роботи з дитячими психотравмами. 17 18. Психодіагностика індивідуальної свідомості та самосвідомості. 18 19.Психодіагностика особистісних властивостей. 19 20.Психодіагностика загальних інтелектуальних здібностей. 20 21 .Психокорекція тривожності у дітей. 22 22.Етапи життєвого циклу сім'ї. 22 23.Характеристика проективного підходу у психодіагностиці. 23 24.Психологічна типологія сім'ї. 24 25.Взаємозв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 25 26.Поняття про психологічний діагноз. Рівні розвитку психологічного діагнозу. 26 27.Тест як інструмент психодіагностики. Види тестів. 26 28.Напрям психокорекційної роботи за змістом. 28 29.Основні параметри оцінки сім'ї. 28 30. Психодіагностика креативності. 29

Психокорекція нервово-психічної нестійкості призовників

План Вступ 3 1. Сутність, форми прояву і методи виявлення нервово-психічної нестійкості призовників 3 2. Загальна характеристика методів психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3 3. Використання спеціалізованої методики психічної регуляції “Мобілізація-1” для психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3 Висновки 3 Методичним підходам до психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників і присвячена дана робота. Література 3 Додаток 3

Психологія залежності питання

1. Поняття про психологічну залежність та адиктивну поведінку: загальна характеристика. 2. Різновиди психологічної залежності та їхні наслідки. 3. Психологічні чинники формування адиктивної поведінки. 4. Особливості ієрархізації мотивів при розвитку психологічних залежностей. 5. Система особистісних ставлень при розвитку психологічних залежностей. 6. Невротизація особистості як чинник формування у неї адикцій. 7. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в дошкільному віці. 8 Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в молодшому шкільному віці. 9. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в підлітковому віці. 10. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в юнацькому віці. 11. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в період вікової зрілості. 12. Особливості розвитку адиктивної поведінки у осіб похилого віку. 13. Адикція як форма компенсаторно-адаптивної поведінки. 14. Невротичний конфлікт як чинник розвитку адикцій. 15. Особливості ввиникнення та розвитку адикцій при егоцентрично-претензійному (істеричному) типі невротичного конфлікту. 16. Особливості виникнення та розвитку адикцій при боязко-самообмежувальному (обсесивно-фобічному) типі невротичного конфлікту. 17. Особливості виникнення та розвитку адикцій при надмірній вимогливості до себе (при невростенічному) типі невротичного конфлікту. 18. Особистісно-ситуативні чинники виникнення та закріплення компенсаторно-адаптивної адикції. 19. Особливості формування, розвитку та виявлення хімічної залежності. 20. Рівні формування хімічної залежності та їхня загальна характеристика. 21. Психологічний механізми формування залежності від алкоголю. 22. Психологічний механізми формування залежності від наркотиків. 23. Особливості виникнення та виявлення залежності від азартних ігор. 24. Комп'ютерна залежність та її соціально-психологічні наслідки. 25. Загальна характеристика сексуальних залежностей. 26. Психологічна залежність та психокорекція тютюнопаління. 27. Трудоголік як адиктивна особистість. 28. Вплив комп'ютерних ігор на особистість. 29. Соціально-психологічні наслідки залежності від інтернету. 30. Загальна характеристика співзалежностей. 31 . Психотерапія в подоланні адикцій. 32. Психокорекція особистості при різних видах адикцій. 33. Реабілітація при тяжких формах алкогольної залежності. 34. Реабілітаційна допомога при важких формах наркотичної залежності. 35. Психологічна допомога при різних видах ігрової залежності. 36. Психотерапія при сексуальних адикціях. 37. Особливості психопрофілактики адикцій в дошкільному віці. 38. Особливості психопрофілактики адикцій в молодшому шкільному віці. 39. Особливості психокорекції та психопрофілактики адикцій в підлітковому віці. 40. Особливості психокорекції та психопрофілактики адикцій в юнацькому віці. 41. Особливості психотерапії та реабілітації адикцій в період вікової зрілості. 42. Особливості психотерапії, психокорекції та психопрофілактики адикцій у осіб з егоцентрично-претензійним (істеричним) типом невротичного конфлікту. 43. Особливості психотерапії, психокорекції та психопрофілактики адикцій у осіб з боязко-самообмежувальним (обсесивно-фобічним) типом невротичного конфлікту. 44. Особливості психотерапії, психокорекції та психопрофілактики адикцій у осіб з невротичним конфліктом надмірної вимогливості до себе (неврастенічним). 45. Психо-, соціотерапія та психокорекція при алкоголізмі. 46. Психо-, соціотерапія та психокорекція при наркоманіях. 47. Особливості партнерского співробітництва лікаря (нарколога, психіатора) і психолога при подоланні різних видів адиктивної поведінки у пацієнтів. 48. Співробітництво психолога і педагога в подоланні психологічних залежностей у дошкільному та шкільному віці. 49. Особливості психотерапії та психокорекції адиктивної поведінки осіб з нарцистичною структурою. 50. Особливості психотерапії та психокорекції адиктивної поведінки у осіб з невротичними розладами. 51. Особливості психотерапії та психокорекції адиктивної поведінки осіб з межовими розладами. 52. Особливості психологічної допомоги при різних видах залежностей у осіб з посттравматичним синдромом. 53. Психологічна допомога у подоланні адиктивних форм поведінки у девіантних осіб. 54. Особливості психотерапії та психокорекції жіночого алкоголізму. 55. Психологічна допомога при співзалежностях. 56. Еволюція психотерапевничних підходів у подоланні адикцій. 57. Теоретичне обґрунтування застосування психотерапевтичних моделей у подоланні психологічних залежностей. 58. Особливості психотерапевтичної допомоги при адиктивній поведінці у осіб з примітивним інтелектом. 59. Психотерапія та психокорекція адикцій у осіб з домінантою ірраціонального мислення. 60. Психотерапія адиктивної поведінки при психосоматичних розладах. 61. Психологічний портрет особистості із залежністю від азартних ігор. 62. Психологічний портрет особистості із залежністю від комп’ютерних ігор. 63. Психологічний портрет особистості із залежністю від алкоголю. 64. Психологічний портрет особистості наркомана. 65. Методи психодіагностики осіб з адиктивною поведінкою. 66. Особливості психодіагностики осіб з алкогольною залежністю. 67. Особливості психологічної діагностики наркомана. 68. Психодіагностична характеристика нарцистичної особистості з адиктивною поведінкою. 69. Раціонально-сугестивна модель психотенапії та психокорекції у подоланні адиктивної поведінки. 70. Емоційно-стресова психотерапія у подоланні паталогічного потягу до алкоголю. 71. Патогенетична психотерапія алкоголізму. 72. Характеристика діяльності товариств Анонімних Алкоголіків. 73. Характеристика діяльності товариств Анонімних Наркоманів. 74. Програма «12 кроків» у подоланні алкогольної залежності. 75. Когітивно-поведінкова модель психотерапії алкоголізму та наркоманії. 76. Сімейна психотерапія та психокорекція у подоланні різних видів психологічної залежності. 77. Індивідуальна форма психотерапії при адиктивній поведінці. 78. Групова психотерапія при подоланні психологічних залежностей. 79. Сімейна психотерапія та психокорекція при співзалежностях. 80. Ігрова психотерапія в корекції адиктивної поведінки в дошкільному віці. 81. Класична психоаналітична модель психотерапії та психокорекції при різних видах адикції. 82. Психоаналітична психотерапія адиктивної поведінки на засадах теорії об'єктивних відношень. 83. Психоаналітична психотерапія адиктивної поведінки на засадах Я-психології. 84. Полімодельний підхід в психотерапії адикцій. 8 5. Мод ель «кодування » в психотерапії алкогольної залежності. 86. Гіпносугестивні методи в подоланні психологічних залежностей. 87. Екзестенційно-гуманістичні моделі психотерапії та психокорекції при подоланні адикцій. 88. Психодрама в корекції адиктивної поведінки. 89. Тренінгові методи в психотерапії психологічної залежності. 90. Психодіагностична оцінка ефективності психотерапії та психокорекції при різних видах адикцій.

Психологічна корекція конфліктної поведінки військовослужбовців

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічний аналіз конфліктної поведінки військовослужбовців 7 1.1. Проблеми конфлікту як соціально-психологічного феномену 7 1.2. Психологічні детермінанти формування конфліктної поведінки особистості 16 1.3. Особливості впливу конфліктної поведінки на ефективність проходження військової служби 33 Висновки до розділу 1 47 Розділ 2. Емпіричні дослідження конфліктної поведінки військовослужбовців 50 2.1. Методичне забезпечення та процедура проведення експерименту 50 2.2. Емпіричні методи дослідження конфліктної поведінки військовослужбовців 56 2.3. Дослідження психологічних особливостей конфліктної поведінки військовослужбовців 63 Висновки до розділу 2 73 Розділ 3. Психокорекція конфліктної поведінки 75 3.1. Програми психологічної корекції конфліктної поведінки 75 3.2. Перевірка ефективності програми психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців 85 Висновки до розділу 3 90 Висновки 92 Література 97 Додатки 105