институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка якості продукції програмного забезпечення

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2011 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка якості продукції програмного забезпечення

Вступ 3
Оцінка якості продукції програмного забезпечення 4
1. Основні поняття якості програмної продукції 4
2. Чинники та система характеристик якості програмної продукції 6
3. Показники якості програмної продукції 9
4. Методи визначення показників якості 10
5. Сертифікація систем якості 13
Висновки 16
Список використаної літератури 18
Додаток 1 - Групи показників якості пп за рівнями структуризації 20

Cмотрите также:
Підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31

Система якості підприємства виробника програмного забезпечення

Вступ 3 1. Еволюція стандартів серії ISO 9000 4 2. Конкурентоспроможність ПЗ 6 3. Забезпечення якості ПЗ 13 4. Система якості компанії Softline 17 Висновок 19 Література 20

Вимоги до якості та витрати на її забезпечення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3 1.1. Якість як економічна категорія 3 1.2. Показники якості 6 1.3. Методи визначення рівня якості 10 РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12 2.1. Стандартизація продукції 12 2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16 РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19 3.1. Суть поняття «ціна якості» 19 3.2. Два підходи до ціни якості 20 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25

Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31

Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж”

ЗМІСТ Вступ ……………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні аспекти забезпечення якості продукції ............5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють ......................5 1.2. Показники і методи оцінки якості …………………………….…7 1.3. Нормативно-правове регулювання якості продукції .................11 Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж” ...................................................................................................................15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........15 2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................23 2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................27 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Візаж”....................................................................................................................31 Висновки і пропозиції .............................................................................36 Список використаної літератури ............................................................37 Додатки

Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14 3. Методи забезпечення якості 18 3.1. Стандартизація продукції 18 3.2. Сертифікація продукції. 22 3.3.Державний нагляд за якістю 25 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27 4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31 4.1.Характеристика підприємства. 31 4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32 4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33 4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35 Висновки 38 Література 40

Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції

Вступ 3 1. Якість і конкурентноздатність товару 3 2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4 3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6 4. Стандартизація продукції 8 5. Сертифікація продукції. 10 Висновки 12 Література 14

„Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"

План Вступ....................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи якості випущеної продукції..............................5 1.1. Поняття та оцінка рівнів якості продукції.......................................5 1.2. Теорія та фактори управління якістю продукції............................10 Розділ 2. Практичне застосування оцінки якості продукції на підприємстві ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"..............................................15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства.............15 2.2. Аналіз якості та конкурентоспроможності продукції підприємства.............................................................................................20 Розділ 3. Шляхи вдосконалення якості і конкурентноздатності продукції підприємства......................................................................................28 Висновки..............................................................................................................32 Список використаної літератури......................................................................34 Додатки

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Якість продукції, динаміка понять якості

ЗМІСТ Вступ 2 1. Якість продукції, динаміка понять якості 4 2. Рівень якості та показники оцінки якості 6 3. Основні фактори та умови забезпечення якості продукції 9 Висновок 11