институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності цінової політики підприємства розміщення (на прикладі готелю)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 78 | Год: 2011 | Размер: 149 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності цінової політики підприємства розміщення (на прикладі готелю)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 7
1.1. Сутність цінової політики підприємства та її місце в системі маркетингу 7
1.2. Місце ціни серед чинників конкурентоспроможності підприємства розміщення 15
1.3. Методичні засади маркетингового дослідження цін 22
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗМІЩЕННЯ ГОТЕЛЮ ВАТ «Назва» 29
2.1. Загальна характеристика готельного підприємства ВАТ готель „ Назва” 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища ВАТ готель „ Назва” 36
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ готель „ Назва” 41
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ ГОТЕЛЬ „ Назва” 47
3.1 Характеристика основних конкурентів готелю 47
3.2. Порівняльна характеристика цінової політики ВАТ готель „ Назва” та його конкурентів 52
3.3. Напрямки вдосконалення цінової політики ВАТ готель „ Назва” 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70
ДОДАТКИ 75
Cмотрите также:
Формування ефективної цінової політики закладу розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Поняття та етапи формування цінової політики 6 1.2. Аналіз ціноутворюючих чинників при формуванні цінової політики 23 Таблиця 1.1 27 1.3. Характеристика методів ціноутворення, що використовуються у туризмі 34 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЮ «Назва» 42 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 42 2.2. Дослідження конкурентного середовища готелю «Назва» 59 2.3. Формування та аналіз цінової політики готелю «Назва» 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ГОТЕЛЮ «Назва» 70 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення інфраструктури та цінової політики готелю «Назва» 70 3.2. Економічне обгрунтування цінової політики готелю «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 98

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності асортименту туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Місце асортиментної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2. Поняття та характеристика асортименту 11 1.3. Методологія проведення маркетингового дослідження асортименту підприємства 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „НАЗВА” 30 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „Назва” 30 2.2. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства „Назва” 33 2.3. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства „Назва” 39 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 45 3.1. Звіт про проведення дослідження конкурентоспроможності асортименту 45 3.2. План вдосконалення асортименту за результатами дослідження 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 68

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення рекламної політики в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Поняття і зміст маркетингових досліджень 12 1.3. Інструментарій проведення маркетингових досліджень ефективності рекламної політики туристичного підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 25 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 25 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 35 2.3. Оцінка ефективності рекламної політики туристичного підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 49 3.1. Вдосконалення механізмів організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 49 3.2. Підвищення ефективності рекламної політики туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 69

Механізм формування цінової політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ МІСЦЕ У МАРКЕТИНГОВОМУ КОМПЛЕКСІ 6 1.1. Економічна сутність цінової політики та її особливості в туризмі 6 1.2. Фактори ціноутворення в туризмі 10 1.3. Стратегії і методи ціноутворення 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «назва» 22 1.4. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Аналіз маркетингового середовища 26 2.3. Аналіз цінової політики ЗАТ “назва” 35 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 43 3.1. Дослідження рівня конкурентоспроможності ціни 43 3.2. Шляхи удосконалення цінової політики 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66-71

Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування

Вступ 3 1. Стратегії ціноутворення в умовах готельного господарства 6 1.1. Маркетингова філософія бізнесу як передумова забезпечення конкурентоспроможності підприємств 6 1.2. Цінова політика та цінові стратегії виробника готельних послуг 13 1.3. Механізми ціноутворення на підприємствах Укоопспілки 24 2. Аналіз цінової політики готелю "__" 34 2.1. Загальні відомості про підприємство 34 2.2. Аналіз фінансового стану 41 2.3. Цілі цінової політики підприємства 50 3. Напрямки розробки та вдосконалення цінової стратегії підприємств Укркоопспілки 56 3.1. Інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємств 56 3.2. Вдосконалення стратегічних засобів конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації 69 3.3. Напрями вдосконалення цінової політики готелю "__" 78 4. Охорона праці 89 4.1. Юридично-правові аспекти 89 4.2. Санітарно-гігієнічні вимоги 93 4.3. Електробезпека 96 4.4. Пожежна безпека 99 Висновки 107 Література 111 Додаток. Фінансова звітність готелю «Кооператор» за 2006 р. 115

Цінова політика готелю

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Поняття та сутність цінової політики 5 1.1 Характеристика ціноутворення та цінової політики 5 1.2 Характеристика ціноутворюючих факторів 9 1.3 Характеристика методів ціноутворення 25 РОЗДІЛ 2. Характеристика об’єкту дослідження та його цінової політики 33 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 33 2.2 Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готелю 35 2.3 Характеристика чинників, які впливають на ціну послуг готелю 39 РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи управління ціновою політикою готелю „Сатурн” 57 3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю 57 3.2 Формування цінової політики готелю „Сатурн” на сучасному етапі 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТОК 1. Баланс готелю „Сатурн” на 31 грудня 2001 року 77 ДОДАТОК 2. Звіт про фінансові результати за 2001 рік 81 ДОДАТОК 3. Звіт про рух грошових коштів за 2001 рік 84 ДОДАТОК 4. Основні клієнти готелю „Сатурн” 87

Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН 5 1.1. Сутність, види та функції цін 5 1.2. Особливості ціноутворення туристичного продукту 12 1.3. Сутність маркетингових досліджень цін 19 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ 23 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 23 2.2. Характеристика маркетингового середовища туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 39 2.3. Процес ціноутворення на туристичному підприємстві ВАТ готель „Назва” 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ 48 3.1. Характеристика процесу маркетингового дослідження цін на туристичний продукт 48 3.2. Програма вдосконалення цінової політики туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 53 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7 1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20 2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 Додатки 52-58 бакалавр

Цінова політика фірми або підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6 1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6 1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10 Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17 2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17 2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Назва” 21 2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Назва” 27 Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Назва” на перспективу 39 Висновки 44 Список використаної літератури 48

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47