институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Опорні схеми, як засіб удосконалення вивчення географії в школі (на матеріалах курсу "Географія України" 8-9 класи)

Каталог пособий и учебных материалов | География | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2011 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Опорні схеми, як засіб удосконалення вивчення географії в школі (на матеріалах курсу "Географія України" 8-9 класи)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ОПОРНИХ СХЕМ – ОДИН З НАЙЕФЕКТИВНІШИХ МЕТОДІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ 5
1.1. Поняття опорних схем та особливості їх застосування 5
1.2. Опорні схеми на уроках географії 13
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ СХЕМ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ 17
2.1. Розробка уроку географії з використанням опорних схем у 8-му класі 17
2.2. Методичні рекомендації щодо використання опорних схем при викладанні курсу географії 22
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Cмотрите также:
Формування і розвиток шкільної географії та методики її навчання в Україні в ХVIII та XIX ст.”

1.ВСТУП 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ НАУКИ ГЕОГРАФІЇ ДО ХІХ СТ. 2.ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 2.1 Навчальна географія до XVIII ст. 3.2 Географія в російській (українській) школі в XVIII ст. і першої половині XIX ст. 3.3 Географія в російській школі в другій половині XIX — початку ХХ ст. 3.МЕТОДИ ВИКЛАДЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 4.ВИСНОВОК 5.СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя

Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint

Історія розвитку методології викладання географії в школах в 20-му столітті

ВСТУП 3 1. ДОРЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ 5 2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ЗА РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ 7 2.1. Програма викладання географії КПРС 1934 року для УРСР 10 V КЛАС 10 VI— VII і X КЛАСИ 12 VII— VIII КЛАСИ 13 2.2. Методологія виховання за радянських часів 16 2.3.. Особливості радянських шкільних картвидань 1940—50 років 20 3. ЗМІНИ В МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗА ПЕРІОД 40-80-х РОКІВ 23 3.1. Значення карти у викладанні географії 24 Контурні карти і робочі зошити 26 Використання карти на уроках географії 27 Округлення чисел 29 Конкретизація кількісних уявлень 30 Робота з окремими показниками 31 Про недоліки в організації опитування 32 Оцінка знань і норми оцінок 33 4. ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД ЇЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 35 4.1. Карти та атласи рідного краю 39 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46

"ГЕОГРАФІЯ ЗЛОЧИННОСТІ"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Географія як один із якісних показників злочинності 6 1.1. Основи вивчення і дослідження географії злочинності 6 1.2. Особливості регіональної кримінології 10 Розділ 2. Територіальні відмінності злочинності в містах і сільській місцевості 13 2.1. Криміналістичні аспекти сучасної злочинності 13 2.2. Характерні ознаки сучасної злочинності 20 Розділ 3. Злочинність регіонів України 24 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.

Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії

Зміст 2 Вступ 3 1. Форми і методи позакласної роботи з географії. 5 ЗМІСТ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 7 Вивчення історії географії 8 Вивчення геології 9 Вивчення загального землезнавства 12 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ 14 Позакласне читання географічної літератури 15 Стінна газета 17 Географічні екскурсії і походи 18 Типи і види географічних екскурсій 19 Настільні і рухливі географічні ігри на місцевості 22 Уявлювані подорожі. Кіномандрівки 25 3. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПО ПРОВЕДЕННЮ ОЛІМПІАД 27 Висновки 33 Використана література 34

Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії

ВСТУП 3 І. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ МЕТОДИКИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 4 Зміст позакласної роботи з географії 4 Форми і методи позакласної роботи з географії 5 2. МЕТОДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 6 Розповідь 7 Бесіда 8 Робота з науково-популярною літературою 8 Робота з картографічними посібниками 9 Робота з технічними засобами 11 Метод практичних робіт 14 Колекціонування 17 3. ОСОБЛИВОСТІ ГЕОГРАФІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ 18 Форми і методи позаурочної роботи з вивчення свого краю 20 Екскурсії 20 Походи 29 ВИСНОВКИ 35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36

Екологічне виховання у школі

Вступ 3 1. Суть, мета і задачі екологічного виховання 6 2. Екологічне виховання у школі 15 2.1. Формування екологічної культури підлітків у процесі викладання шкільного курсу 15 2.2. Можливість екологічного виховання на уроках 18 2.3. Спрямування екологічного виховання у школі 21 3. Стан екологічного виховання в Україні у тісному предметному зв’язку з уроками у школі 25 Висновки 29 Список використаної літератури 32

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Початкове навчання та психологія

План 1. Роль підручника на уроках природознавства в початковій школі 3 2. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта" 6 Список використаної літератури 13 Додаток 14 Конспект уроку для 3 класу на тему "Правила життя в суспільстві" 14