институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Опитувальник Леонгарда-Шмишека (з емпіричною частиною)

Каталог пособий и учебных материалов | Психодиагностика | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2011 | Размер: 102 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Опитувальник Леонгарда-Шмишека (з емпіричною частиною)

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ АКЦЕНТУАЦІЙ ХАРАКТЕРУ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ 7
1.1. Поняття „характер” в психології 7
1.2. Акцентуації характеру та підходи до його вивчення 10
1.3. Основні класифікації типів акцентуації характеру 13
Висновок до розділу 22
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТИПІВ ХАРАКТЕРУ ЗА МЕТОДИКОЮ ЛЕОНГАРДА-ШМІШЕКА 24
2.1. Опис методики та ходу дослідження 24
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 26
Висновок до розділу 29
ВИСНОВОК 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
ДОДАТКИ 37

Cмотрите также:
Дослідження характеру

1. Поняття про характер 3 2. Провідні риси характеру 5 3. Акцентуйовані типи характеру 8 4. Характерологічний опитувальник Леонгарда 14 5. Процедура і методика дослідження 15 Висновки 20 Список літератури 21 Додатки 22

ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО ОБУМОВЛЕНИХ ДИСПОЗИЦІЙ (МЕТОДИКИ К. ЛЕОНГРАДА, 16 PF, MMPI(СМИЛ), ПДО)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ СОЦІАЛЬНО ОБУМОВЛЕНИХ ДИСПОЗИЦІЙ 6 1.1. Загальна характеристика психологічної діагностики 6 1.2. Підходи до моделі особистості в психологічній науці 7 1.3. Особливості психологічних методик дослідження особистості 13 РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОДІАГНОСТИЧНЕ ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО ОБУМОВЛЕНИХ ДИСПОЗИЦІЙ ОСОБИСТОСТІ 17 2.1. Психологічний інструментарій дослідження соціально обумовлених диспозицій особистості 17 2.1.1. Методика К.Леонгарда 18 2.1.2. MMPI - мінесотський багатопрофільний особистісний опитувальник 20 2.1.3. 16 PF - 16 особистісних факторів – Р. Кеттела 21 2.1.4. ПДО - патохарактерологічний діагностичний опитувальник на виявлення акцентуацій характеру 22 2.2. Аналіз результатів діагностичного дослідження та їх інтерпретація 27 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 42

Контрольна робота з психології управління

Зміст Вступ 3 1. Визначення поведінкового типу особистості 4 2. Опросник Шмишека. Для діагностики типу акцентуації особистості 6 3. Тест Райдаса для оцінки впевненості в собі 7 Висновки 8 Список використаної літератури 10 Додаток 1.Методика определения поведенческого типа личности 11 Додаток 2.Личностный опросник Г.Шмишека 15 Додаток 3. Уверенность в себе (тест Райдаса) 20

Практикум із психології. Тема: «Тест К. Леонарда – Х. Шмішека та особливості його застосування в роботі психолога»

Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕНЬ АКЦЕНТУАЦІЙ ХАРАКТЕРУ 4 1.1. Сутність акцентуацій характеру 4 1.2. Особистісний опитувальник Г. Шмішека 6 2. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ ТЕСТА ЛЕОНГАРДА-ШМІШЕКА 10 2.1. Методологічні основи дослідження акцентуацій особистості у шкільному класі 10 2.2. Збір і аналіз результатів дослідження 11 Загальні висновки 14 Список використаної літератури 15 Додаток А 16 Вступ Виховання молоді завжди потребувало до себе прискіпливої уваги спеціалістів: психологів і педагогів. Формування нового члена суспільства вважалося справою державної важливості, запорукою створення гуманного та гармонійного суспільства. Особливо це важливо в наші часи, коли український соціум підвернений дії численних криз та катаклізмів. По-перше, йде злам колишніх світоглядних стереотипів, коли людину виховували на інших принципах і підходах. По-друге, сама соціальна реальність, коли в країні з’являються нові типи людей, вимагає враховувати з найбільшою точністю їх ділові, психологічні і моральні якості. У другій половині ХХ століття роботи К. Леонгарда щодо акцентуацій особистості викликали неабиякий інтерес всіх психологів і педагогів. Саме ця теорія дозволила по-новому подивитися на відхилення в поведінці підлітків, створити методики, котрі дозволяли б не тільки визначити риси характеру, які є акцентуйованими, а й проводити ефективну роботу з усунення причин, що їх викликали.

Розробка посадової інструкції; опитувальник на співбесіду; структура успішного резюме

Тема: Розробка посадової інструкції. 2 Тема: Опитувальник на співбесіду 6 Тема: Структура успішного резюме 7 Список використаної літератури 11

Опитувальник локусу-контролю на українській мові

Опитувальник локусу-контролю на українській мові

Діяльність психолога з проблем шлюбу та сім'ї

Вступ 3 1. Сім'я як психологічна система 5 1.1. Сім'я як система 5 1.2. Життєвий цикл сім'ї 10 1.3. Параметри сімейної структури: згуртованість, ієрархія, границі, гнучкість, ролі 16 1.4 Поведінка в сім'ї 20 2. Сім'я як емоційна система 25 2.1. Тревога як показник емоційного неблагополуччя 25 2.2. Емоційне віддалення від сім'ї: причини, наслідки, вплив 36 2.3. Показники сімейного неблагополуччя 43 3. Консультування сімей 66 4. Практична частина 80 Висновок 88 Список літератури 93 Додатки 97 Додаток А. Індикативні таблиці наявності сімейного насильства 97 Додаток Б. Опитувальник “Рольові очікування і домагання у шлюбі” 106 Додаток В. Тест “Задоволеність шлюбом” 109 Додаток Г. Опитувальник “Аналіз сімейних відносин (АСВ)” 113 Додаток Д. Кількість шлюбів і розлучень у 2005 році 121

Особливості звільнення осіб від кримінальної відповідальності з підстав передбачених особливою частиною Кримінального Кодексу України

Вступ 3 1. Поняття звільнення від кримінальної відповідальності 4 2. Особливості звільнення осіб від кримінальної відповідальності з підстав передбачених особливою частиною Кримінального Кодексу України 7 Висновки 19 Список джерел 20

Коммуникационный процесс. Правила и техники общения

План 1. Зоны управления 3 2. Коммуникационный процесс. Правила и техники общения 5 3. Проанализируйте психологический тип человека и его проявления в работе и общении по методикам: 8 Тип темперамента по тесту-опроснику Г.Айзенка. 8 Шкала оценки значимости эмоций Г.И. Додонов 17 Определение акцентуаций характера по тесту Шмишека 18 Список использованной литературы 19

ПОНЯТИЕ ДЕВИАЦИИ

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ…………………………………………………………………………..3 1. ПОНЯТИЕ ДЕВИАЦИИ……………………………………………………….…4 2. ПОНЯТИЕ АГРЕССИИ И ЕЕ ОСОБЕННОСТИ………………………………7 3.ТИПЫ АКЦЕНТУАЦИЙ ЛИЧНОСТИ ПО К. ЛЕОНГАРДУ………………….8 4.МЕТОДИКИ ВЫЯВЛЕНИЯ ДЕВИАНТНОГО ПОВЕДЕНИЯ....................…..11 3.1.Изучение агрессивности с помощью Опросник Басса—Дарки……………..11 4.2. Опросник Г.Шмишека и его возможности в определении акцентуаций…..20 4.3.Методика диагностики склонности к откланяющемуся поведению(СОП) (автор А. Н. Орел) …………………………………………… 21 ВЫВОДЫ…………………………………………………………………………...23 ЛИТЕРАТУРА………………………………………………………………………25 ПРИЛОЖЕНИЕ А………………………………………………………………….26 ПРИЛОЖЕНИЕ В………………………………………………………………….28 ПРИЛОЖЕНИЕ С………………………………………………………………….38