институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2011 | Размер: 187 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5
1.1. Поняття про мислення 5
1.2. Види мислення 11
1.3. Процеси мислення 17
1.4. Форми мислення 20
1.5. Пізнавальне мислення 26
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30
РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34
РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 45
Додаток А. Процес мислення 45
Cмотрите также:
Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання

П Л А Н Вступ. Розділ І. Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання. 1.1. Інтелектуальний потенціал. 1.2. Програма “Формування культури мислення”. Розділ ІІ. Творча активність особистості 2.1. Сутнісна властивість особистості. 2.2. Невербальна творча активність – креативність. Розділ ІІІ. Діагностика невербальної творчої діяльності молодших школярів. 3.1. умови проведення. 3.2. Обробка результатів тестування. Список використаної літератури

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

Розвиток мислення та мови

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ 5 1.1. Мислення та його класифікація 5 1.2. Розвиток мислення 10 1.3. Зв’язок мислення та мови 14 Висновок до другого розділу 17 РОЗДІЛ ІІ МОВА І МОВЛЕННЯ 18 2.1. Генезис розвитку мовлення 18 Формування активної лексики є джерелом усього психічного розвитку дитини. 19 2.2. Мова і мовлення 19 2.3. Роль мови у процесі пізнання 22 2.4. Розвиток мови 24 Висновок до третього розділу 29 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Розвиток дитини дошкільного віку 4 1. 2. Виховання уміння вчитися 5 1.3. Труднощі адаптації до школи 8 2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10 2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10 2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12 1.3. Результати дослідження 18 2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)

ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК 6 1.1 Проблемне навчання як складова творчого навчання 6 1.2 Творчі здібності у проблемній ситуації 12 Розділ 2. Експериментальна частина 17 2.1 Методика створення творчих ситуацій 17 2.2 Результати експерименту 20 Висновки 27 Список використаної літератури 29

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК 6 1.1 Проблемне навчання як складова творчого навчання 6 1.2 Творчі здібності у проблемній ситуації 12 Розділ 2. Експериментальна частина 17 2.1 Методика створення творчих ситуацій 17 2.2 Результати експерименту 20 Висновки 27 Список використаної літератури 29

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК 6 1.1 Проблемне навчання як складова творчого навчання 6 1.2 Творчі здібності у проблемній ситуації 12 Розділ 2. Експериментальна частина 17 2.1 Методика створення творчих ситуацій 17 2.2 Результати експерименту 20 Висновки 27 Список використаної літератури 29