институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інструментальний метод дослідження

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2011 | Размер: 60 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Інструментальний метод дослідження

Вступ 3
1. Оптичні методи аналізу 3
2. Теоретичні основи рефрактометрії 5
3. Принцип дії та види промислових рефрактометрів 6
Висновок 16
Література 17
Cмотрите также:
інструментальний метод дослідження (теоретичні основи товарознавства)

Вступ 3 1. Історія методу 4 2. Класифікація методів 6 3. Принципи фотометрії 7 4. Основні закономірності світлопоглинання 9 5. Спектри поглинання 11 6. Методика визначення концентрації речовини в розчині 12 7. Устаткування для фотометричних вимірів 15 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Теоретичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства

ЗМІСТ Вступ Глава 1 Теоретичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства 1.1 Поняття фінансової стійкості підприємства та фактори, які її забезпечують 1.2 Платоспроможність та ліквідність як складові фінансового стану підприємства 1.3 Інформаційно – правове забезпечення аналізу фінансового стану підприємства Глава 2 Аналіз та оцінка діяльності ВАТ “Чернігівський інструментальний завод ” 2.1 Техніко – економічна характеристика ВАТ “Чернігівський інструментальний завод” 2.2 Аналіз структури капіталу ВАТ “Чернігівський інструментальний завод” 2.3 Оцінка фінансового стану ВАТ “Чернігівський інструментальний завод” Глава 3 Напрямки удосконалення фінансового стану підприємства Висновки

Оцінка фінансового стану фірми

Вступ 4 1. Теоретичні основи та значення фінансового стану фірми 7 1.1.Поняття фінансової стійкості підприємства та фактори, які її забезпечують 7 1.2.Основні завдання і джерела аналізу фінансового стану фірми 11 1.3.Загальна модель і система показників аналізу фінансового стану 13 2. Оцінка фінансового стану фірми 20 2.1 Техніко – економічна характеристика ВАТ “Дніпропетровський інструментальний завод” 20 2.2.Оцінка фінансово – майнового стану ВАТ “Дніпропетровський інструментальний завод ” 21 3 Напрямки удосконалення фінансового стану ВАТ “Дніпропетровський інструментальний завод ” 27 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Абстрактно-логічний метод дослідження

ПЛАН: Вступ 1. Абстрактно-логічний метод дослідження 2. Монографічний метод дослідження 3. Системний підхід щодо вивчення економічних явищ Висновок

Маркетинове дослідження будь-якого продукту

Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 Опитуванням через листування 9 Метод спостереження 9 Метод фокусування. 9 Експертні оцінки 10 Метод експерименту. 10 Метод імітації. 10 Визначення цільової аудиторії 11 АНКЕТА 14 Результати опитування 16 Висновки 18 Список використаної літератури 20

ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та місце соціологічних досліджень в соціології 8 1.1. Соціологічні дослідження і суспільна практика 8 1.2. Явищний та соціальний рівні аналізу соціуму. Види соціологічних досліджень 12 Розділ 2. Поняття та особливості розробки програми соціологічного дослідження 16 2.1. Поняття програми соціологічного дослідження та її структурні компоненти 16 2.2. Функції програми соціологічного дослідження 22 2.3. Особливості програм у різних видах соціологічних досліджень 24 2.4. Визначення мети і завдань соціологічного дослідження 26 Розділ 3. Основні методи соціологічних досліджень 28 3.1. Поняття та загальна характеристика методів соціальних досліджень 29 3.2. Вибірка у соціологічних дослідження 33 3.3. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження 36 3.4. Метод спостереження у соціології 40 3.5. Експеримент у соціологічному дослідженні 46 3.6. Соціологічне опитування 52 3.7. Метод інтерв'ю 54 3.8. Метод експертних оцінок 57 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64

Програма і методи соціального дослідження

1. Опитування у соціологічному дослідженні 2 2. Метод анкетування 5 3. Метод інтерв ю 9 4. Метод соціометричного опитування 12 Список використаної літератури 14

Маркетинг

Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 Опитуванням через листування 9 Метод спостереження 10 Метод фокусування. 10 Експертні оцінки 10 Метод експерименту. 11 Метод імітації. 11 Визначення цільової аудиторії 12 АНКЕТА 16 Результати опитування 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22

Об’єкти балістичного дослідження

Вступ 3 1. Загальні положення криміналістської балістики 5 1.1. Поняття та сутність балістики 5 1.2. Класифікація зброї 6 2. Класифікація і інформаційний зміст балістичних об'єктів 11 2.1. Вивчення балістичних об’єктів 11 2.2. Класифікація і характеристики ручної вогнепальної зброї 12 2.3. Виявлення, огляд, фіксація і вилучення вогнепальної зброї і слідів пострілу 21 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є характеристика об’єктів балістичного дослідження. Об'єктом дослідження є криміналістична балістика. Предметом дослідження є об’єкти балістичного дослідження, їх класифікація та характеристики. Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового пояснення суті та мети балістики. Системній метод вживався при аналізі різних понять. Окрім загальних методів використовувалися і спеціальні, до яких належить історичний метод соціологічних досліджень. Історичний метод дає можливість виявити суспільну думку, оцінку балістичним об’єктам.

Соціологічне дослідження на тему: Мотиви ті цінності підприємницької діяльності в Україні

ЗМІСТ Актуальність теми 3 Предмет дослідження (чому саме ця тема); 4 Об'єкт дослідження (категорія опитуваних людей) 6 Мета дослідження (думка, рейтинг); 6 Задача дослідження (добре чи погано); 6 Вибірка; 6 Який метод опитування. 6 Анкета 6 Гіпотеза 9 Література 10