институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Прогнозування обсягів виробництва та збуту продукції. Розрахунок критичного обсягу виробництва 17

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2011 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Прогнозування обсягів виробництва та збуту продукції. Розрахунок критичного обсягу виробництва 17


1. Визначити та обґрунтувати розмір прогнозних обсягів виробництва та збуту продукції 3
2. Здійснити розрахунок критичного обсягу виробництва для обраного виду підприємницької діяльності. 6
3. Співставити отриманий результат розрахунку критичного обсягу із прогнозними показниками виробництва для прийняття управлінських рішень у сфері виробництва та збуту. 9
Джерела інформації: 12
Cмотрите также:
Прогнозування обсягів виробництва та збуту продукції. Розрахунок критичного обсягу виробництва

1. Визначити та обґрунтувати розмір прогнозних обсягів виробництва та збуту продукції. 2. Здійснити розрахунок критичного обсягу виробництва для обраного виду підприємницької діяльності. 3. Співставити отриманий результат розрахунку критичного обсягу із прогнозними показниками виробництва для прийняття управлінських рішень у сфері виробництва та збуту.

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25

Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту на підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту.........................5
1.1. Сутність процесу виробництва та збуту..............................................5
1.2. Умови виробництва (в умовах досконалої
конкуренції та монополії)....................................................................11
1.3. Методи реалізації..................................................................................14
Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні...........................................19
2.1. Умови виробництва та збуту................................................................19
2.2. Регулювання діяльності підприємств..................................................23
Висновки.............................................................................................................28
Список використаної літератури.......................................................................31
Додатки................................................................................................................33


Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту 5 1. Суть процесу виробництва та збуту 5 2. Умови виробництва 7 2.1. Умови виробництва досконалої конкуренції 7 2.2. Виробництво в умовах монополії 9 3. Методи реалізації 13 Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні 17 1. Умови виробництва та збуту в Україні 17 2. Регулювання діяльності підприємств 21 Висновки 26 Список використаних джерел 28 Додатки 30

Механізм встановлення критичного та ефективного обсягів виробництва

1. Механізм встановлення критичного та ефективного обсягів виробництва та продажів товарів на підприємстві: графічна та аналітична моделі. 3 2. Знос основних виробничих фондів: види та оцінка. 8 3. Задача. 15 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17

Аналіз виробництва готової продукції на підприємствах

Зміст Реферат 2 Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність та цілі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 5 1.1. Загальна характеристика продукції: поняття та показники 5 1.2. Цілі та задачі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 8 РОЗДІЛ 2. Методика аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 11 2.1. Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 11 2.2. Аналіз асортименту продукції 14 2.3. Аналіз якості продукції 18 2.4. Резерви збільшення обслуговування виробництва готової продукції 26 РОЗДІЛ 3. Фактори збільшення обсягу виробництва готової продукції 29 Висновки 32 Список літератури 34

Управління обсягами та структурою виробництва на підприємстві

ПЛАН ВСТУП 2 1. Зміст та місце виробничої програми в системі господарських планів підприємства 5 2. Показники вимірювання виробничої програми підприємства 11 3. Аналіз обсягу та структури виробництва на підприємстві 16 4. Планування обсягу та структури виробництва на перспективу 22 5. Резерви нарощення обсягів виробництва продукції на підприємстві 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ

Аналіз обсягу продукції та її якості

Вступ 3 1 Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 4 2 Аналіз асортименту продукції 6 3 Аналіз рітмічності виробництва 9 4 Аналіз якості продукції 13 Висновки 17 Список літератури 18

Аналіз виконання плану виробництва, оцінка забезпечення робочою силою

Завдання 1. Проаналізуйте виконання плану виробництва продукції (робіт, послуг) в цілому, у тому числі виробництва експортної продукції, а також зміни у порівнянні з минулим роком. 2 Завдання 2. Дайте оцінку виконання плану продукції в цілому і за асортиментом. Визначить величину втрат випуску продукції у зв’язку з порушенням планового асортименту випуску продукції, тис.грн.. 3 Завдання 3. Визначити ритмічність виробництва продукції (робіт, послуг) поквартально і величину втрати випуску продукції в результаті порушення ритмічності виробництва. 4 Завдання 4. За наведеними даними проаналізуйте зміни обсягу реалізації продукції у порівнянні з базисним періодом. Встановіть залежність обсягів реалізації від залишків нереалізованої продукції та обсягів виробництва. 5 Завдання №5. Проаналізуйте забезпечення підприємства робочою силою. 6 Завдання № 6. Проаналізуйте рух робочої сили. 7 Завдання 7. Визначте вплив на випуск продукції змін чисельності працівників та виробітку одного працівника 8 Завдання №8. Обчисліть показники, що характеризують рух і стан основних засобів (фондів) у звітному року. 9 Завдання 9 10 Висновки 18