институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Електронна підтримка споживачів

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2011 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Електронна підтримка споживачів

1. Системи управління закупівлями і для чого вони призначені 3
2. Системи управління продажем 8
3. Системи повного циклу супроводу споживачів (CRM) 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Cмотрите также:
Захист прав споживачів

Вступ 3 1. Розвиток руху захисту прав споживачів в Україні 4 2. Структура, напрями діяльності та завдання Держспоживзахисту України 6 3. Правове регулювання захисту прав споживачів 7 4. Права та обов’язки споживачів згідно з Законом України „Про захист прав споживачів" 11 Висновок 13 Література 14

Інформаційні системи

12. Перспективні засоби і напрямки розвитку інформаційних систем 3 15. База даних і система управління базами даних 4 29. Електронна пошта, електронна адреса та її складові, електронний лист, гіпертекстова технологія, поштові програми 8 Література 13

Електронна пошта та її можливості і послуги

ЗАВДАННЯ: 1. Електронна пошта та її можливості і послуги 2. Системне кодування і класифікації 3. Комп”ютерні системи підтримки і прийняття рішень

Захист прав споживачів в Україні

Вступ 3 1. Сутність, значення та принципи захисту прав споживачів 7 2. Законодавство України та країн ЄС з питань захисту прав споживачів 14 3. Можливі напрямки вдосконалення законодавства в сфері захисту прав споживачів 24 Висновки 34 Література 38 Додаток 1. Законодавство України з питань захисту прав споживачів 40

Психологія споживача

Вступ 3 1. Взаємозв’язок психології споживача з індивідуально-психологічними особливостями особистості 5 2. Значення реклами у психології споживачів 8 3. Обґрунтування та аналіз Закону «про права споживачів» 10 4. Обґрунтування прав споживачів на основі періодичних видань 13 Висновки 15 Список використаної літератури: 16 Додаток А Відповідальність за порушення прав споживачів Документи статті 17-25

Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4 Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11 2.1. Вивчення споживачів 11 2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13 Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19 3.1. Напрямки вивчення споживачів 19 3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20 3.3. Вивчення відношення до підприємства 22 3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24 Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35 Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41 Список використаної літератури 43

Захист прав споживачів

Вступ 2 1. Основи захисту прав споживачів 1.1.Договір купівлі-продажу 6 2. Сертифікація товару 7 3. Реклама 9 4. Ситуаційний аналіз 9 4.1. Перевірка якості 10 4.2. Недоліки 10 4.3. Право покупця на вибір вимог 11 4.4. Ремонт 13 5. Суд 14 6. Гарантійні строки 15 7. Споживча експертиза. 16 7.1. Інформацiйно-довiдковий центр з проблем захисту прав споживачiв 17 7.2. Державного комітету України у справах захисту прав споживачів 18 8. Відповідальність за порушення прав споживачів 21 Висновки 23 Література 25

Правові проблеми субєктів господарювання та споживачів

Зміст Вступ 3 1. Загальні положення захисту прав суб’єктів господарювання та споживачів 5 1.1. Законодавство України про захист прав суб’єктів господарювання та споживачів 5 1.2. Правове становище суб’єктів господарювання та споживачів 14 1.3. Міжнародно-правове регулювання захисту прав суб’єктів господарювання та споживачів 23 2. Майнові та особисті немайнові права суб’єктів господарювання та споживачів 36 2.1. Державний захист прав та законних інтересів суб’єктів господарювання і споживачів 36 2.2. Відносини органів державної влади з правоохоронними органами по здійсненню охорони прав суб’єктів господарювання та споживачів 46 2.3. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо захисту прав суб’єктів господарювання і споживачів 54 3. Особливий порядок захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання та споживачів 59 3.1. Захист прав суб’єктів господарювання в судовому порядку 59 3.2. Проблемні питання судового захисту прав споживачів 70 3.3. Відповідальність за порушення законодавства у сфері захисту прав і законних інтересів суб’єктів господарювання та споживачів 85 Висновки 102 Перелік використаних джерел 104 Об’єктом дослідження є права суб’єктів господарювання та споживачів, що потребують захисту. Предметом дослідження є правові норми українського та міжнародного законодавства, які регулюють захист прав суб’єктів господарювання та споживачів. Метою дослідження є встановлення особливостей правового регулювання державного захисту прав суб’єктів господарювання та споживачів, виявлення наявних в цьому питанні проблем та пошук шляхів їх вирішення. Структурно робота складається з трьох розділів, розділених на підрозділи та пункти, вступу, висновків та переліку використаних джерел.

Контрольна робота із захисту прав споживачів

1. Система органів захисту прав споживачів 3 2. Права споживачів у сфері торгівельного та інших видів обслуговування 8 Задача 1 12 Задача 2 13 Література: 15

Теорія корисності та поведінки споживачів

ВСТУП 3 1 ТЕОРІЯ ГРАНИЧНОЇ КОРИСТОСТІ СПОЖИВАЧІВ 5 2 ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 14 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27