институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування заходів з впровадження біотичних принципів при наданні медичної допомоги ( на прикладі Київської міської дитячої клінічної лікарні)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент персонала | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2011 | Размер: 68 кб. | Стоимость: 170 грн. | Смотреть | Купить

Планування заходів з впровадження біотичних принципів при наданні медичної допомоги ( на прикладі Київської міської дитячої клінічної лікарні)


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ БІОЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ В ПРАКТИКУ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ 6
1.1.Сутність організаційної культури як інструменту менеджменту 6
1.2. Нормативно-правова база управління лікувально-профілактичними закладами 10
1.3 Біоетичні принципи надання медичної допомоги 14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БІОЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ В РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ Київської міської дитячої клінічної лікарні 23
2.1. Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності Київської міської дитячої клінічної лікарні 23
2.2. Аналіз системи управління персоналом Київської міської дитячої клінічної лікарні 30
2.3. Аналіз біотичних принципів в роботі персоналу Київської міської дитячої клінічної лікарні 37
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
Cмотрите также:
Оптимізація структури персоналу лікувально-профілактичних закладів України (за матеріалами лікарні)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ 7 1.1. Структура персоналу організації 7 1.2. Державне регулювання надання швидкої та невідкладної медичної допомоги в України 16 1.3. Структура персоналу лікувально-профілактичних закладів 30 ВИСНОВКИ ДО 1 РОЗДІЛУ 39 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ПЕРСОНАЛУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ 41 2.1. Загальна характеристика організаційно-виробничої діяльності Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги 41 2.2. Аналіз організаційної структури Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги 54 2.3. Дослідження функціональної, штатної, рольової та соціальної структури персоналу Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги 41 ВИСНОВКИ ДО 2 РОЗДІЛУ 68 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ ПЕРСОНАЛУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ 71 3.1. Вдосконалення організаційної діяльності Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги 71 3.2. Вдосконалення функціональної структури Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги 84 ВИСНОВКИ ДО 3 РОЗДІЛУ 88 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 103

Організація стаціонарної допомоги міському населенню (на прикладі лікарні)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА МІСЬКОМУ НАСЕЛЕНННЮ В СИСТЕМІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1 Сутнісні характеристики стаціонарної медичної допомоги 6 1.2 Оптимізація діяльності галузі охорони здоров я з питань надання стаціонарної медичної допомоги міському населенню 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ПРИКЛАДІ М. КИЄВА 22 2.1 Управління процесом надання стаціонарної медичної допомоги 22 2.2 Організаційні основи надання медичної допомоги міському населенню 24 РОЗДІЛ ІІІ. ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ СТАЦІОНАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСЬКОМУ НАСЕЛЕННЮ 28 3.1 Приклад реалізації надання стаціонарної медичної допомоги на основі програми «Сімейна медицина» в м.Чернігові 28 3.2 Особливості надання стаціонарної медичної допомоги на базі 15 міської клінічної психіатричної лікарні 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Міська лікарня

Вступ 3 1. Історія закладів охорони здоров’я в нашій країні 5 2. Медична допомога у містах: на прикладі столиці України 8 3. Структурні підрозділи лікарні 10 3.1. Функціонування хірургічного відділення 10 3.2. Організація роботи кадрове і матеріально-технічне забезпечення (на прикладі невідкладної швидкої допомоги лікарні) 14 3.3. Робота господарських підрозділів лікарні 21 4. Якість діяльності міської лікарні 28 4.1. Модель кінцевих результатів оцінки діяльності закладу 28 4.2. Стратегія безперервного підвищення якості амбулаторно-поліклінічної допомоги 29 Висновки 32 Список використаних джерел 33

Оцінка якості роботи в загальних медичних практиках

Вступ 3 1. Охорона здоров’я в умовах ринкової економіки 5 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа для відповідної клінічної практики 13 2.1. Моделі управління якістю медичної допомоги 13 2.2. Технологія стандартизації медичної допомоги 15 2.3. Стандартизація медичної допомоги в Україні 18 3. Оцінка якості медичного обслуговування на прикладі КП “...” 21 4. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 Висновки 33 Література 35

Управління якістю медичної допомоги

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Якість з різних точок зору 11 1.3 Визначення забезпечення якості 12 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги Стандартизація медичної допомоги в Україні 18 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Управління якістю медичної допомоги

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Якість з різних точок зору 11 1.3 Визначення забезпечення якості 12 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги Стандартизація медичної допомоги в Україні 18 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Оцінка якості медичної допомоги

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Поняття «якості обслуговування» в медичних закладах 7 1.1. Дослідження поняття якості 7 1.2. Формалізовані стандарти медичної допомоги 9 1.3. Запровадження формулярної системи 12 РОЗДІЛ ІІ. Особливості забезпечення необхідної якості медичної допомоги 16 2.1. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування на прикладі обраної лікувально-профілактичної установи 16 2.2. Модель кінцевих результатів оцінки діяльності поліклініки 22 РОЗДІЛ ІІІ. Заходи спрямовані на поліпшення та оцінювання якості медичної допомоги 26 3.1. Якісні показники проекту «Сімейна медицина – основа формування національної системи охорони здоров я» 26 3.2. Оцінка якості медичного обслуговування у ході ліцензування та акредитації 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 Додаток А 45 Додаток Б 46

Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Погляд на якість з різних точок зору та визначення забезпечення якості 11 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги 18 2.3 Стандартизація медичної допомоги в Україні 21 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Погляд на якість з різних точок зору та визначення забезпечення якості 11 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги 18 2.3 Стандартизація медичної допомоги в Україні 21 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Система управління якістю роботи в аптеці

Вступ 2 1. Система контролю якості медичної допомоги 3 1.1. Постановка проблеми та аналіз останніх досліджень 3 1.2. Поняття якості медичної допомоги 4 1.3. Запровадження відповідних стандартів 5 1.4. Блоки системи управління якістю медичної допомоги 9 2. Комплекс заходів з управління якістю в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 11 Висновки 15 Список використаних джерел та літератури 17