институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Автоматизація функцій бронювання та поселення

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2011 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Автоматизація функцій бронювання та поселення

Вступ 3
1. Напрями автоматизації готельного господарства 4
2. Автоматизація бронювання та поселення 6
Висновки 13
Список використаної літератури 15

Cмотрите также:
Міжнародні системи бронювання (туризм)

Вступ 3 1. Глобальні системи бронювання у міжнародному туризмі 4 2. Системи бронювання в готельному бізнесі 10 Висновки 15 Література 17

Глобальні мережі бронювання та резервування місць у підприємствах готельного господарства

План Вступ 3 Розділ І. Можливості глобальних систем бронювання та резервування 5 1.1.Виникнення глобальних систем бронювання та резервування 5 1.2 Співпраця ГСБ і турагенств 6 Розділ II. Аналіз роботи ГСБ та підприємства готельного господарства 8 2.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 8 2.2.Інтеграція ГСБ в підприємство готельного господарства 10 2.3 Особливості Інтернет-бронювання 14 Розділ III. Провідні системи бронювання та резервування місць 19 3.1. Amadeus 19 3.2. Galileo 22 3.3. Worldspan. 29 3.4. Sabre 33 3.5. Fidelio 34 Висновки 36 Список використаної літератури 37

Інноваційні зміни в сучасному готельному бізнесі

ПЛАН ВСТУП 3 1. Світові глобальні системи бронювання 5 3. Автоматизація готельних підприємств. 8 3. Запровадження новітніх форм обслуговування в готелях. 15 ВИСНОВКИ 18 Список використаної літератури 20

Інформаційні системи на транспорті

1. Система бронювання та продажу авіаквитків „Galileo” 3 2. Система бронювання квитків АМАДЕУС 11 Література 13

ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛІ

Вступ 5 1. Аспекти та особливості сфери послуг 9 1.1. Готель як складова галузі послуг 9 1.2. Стан готельного ринку в Україні. 19 1.3. Роль інформаційних технологій в готельному бізнесі. 24 2. Аналіз ВАТ «....» та стану автоматизації його діяльності. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій. 33 2.1. Загальна характеристика ВАТ «...». 33 2.2. Аналіз основних показників діяльності готелю. 38 2.3. Аналіз управління та організаційної структури готелю. 48 2.4. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних 66 технологій в готелі. 66 3. Ефективність використання інформаційних технологій в ВАТ «...» 75 3.1. Автоматизовані інформаційні технології в управлінні діяльністю готелю. 75 3.1.1. Аналіз інформаційних потоків та зв’язків. 75 3.1.2. Автоматизація систем бронювання. 83 3.1.3. Автоматизація документообігу. 89 3.1.4. Автоматизація системи знижок та обліку корпоративних клієнтів. 93 3.2. Використання глобальної мережі Іnternet в діяльності готелю. 95 3.3. Шляхи оптимізації використання інформаційних технологій в готелі. 99 Висновки 111 Список літератури 115 Додатки………………………………………………………………………….123

Організація автоматизованого місця роботи менеджера по туризму

ВСТУП 3 1. ФУНКЦІЇ Й ОБОВ'ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУ 6 1.2. Оснащеність офісу технікою на прикладі турфірми КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 7 2. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ МЕНЕДЖЕРА НА ПРИКЛАДІ ТУРФІРМИ КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 9 2.1. Опис фірми 9 2.2. Комп’ютерні програми 12 2.2.1. Ключові можливості 12 2.2.2. Основні вікна програми Tour Pilot 16 2.3. Автоматизація за допомогою galileo - програми бронювання місць 22 2.3.1. Складові системи Galileo 23 2.4. Удосконалення роботи менеджерів КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 24 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30

Функції соціального управління

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття управління та управління соціальною роботою 5 1. 1. Поняття і структура процесу управління 5 1.2. Управління в соціальній роботі 9 Розділ 2. Функції соціального управління 18 2.1. Поняття і види функцій управління 18 2. 2. Характеристика основних функцій соціального управління 22 Розділ 3. Автоматизація функцій в соціальній роботі 27 Висновки 33 Список використаних джерел 35

Функції соціального управління

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття управління та управління соціальною роботою 5 1. 1. Поняття і структура процесу управління 5 1.2. Управління в соціальній роботі 9 Розділ 2. Функції соціального управління 18 2.1. Поняття і види функцій управління 18 2. 2. Характеристика основних функцій соціального управління 22 Розділ 3. Автоматизація функцій в соціальній роботі 27 Висновки 33 Список використаних джерел 35

Аналіз функцій управління підприємством туристичної індустрії

Вступ 3 1. Роль функцій управління в діяльності підприємств туристичної індустрії 5 1.1. Сутність функцій управління та методика їх здійснення 5 1.2. Особливості реалізації функцій управління підприємством в туріндустрії 14 2. Аналіз функцій управління ВАТ ГК “Либідь”” 18 2.1. Оцінка реалізації функцій планування в діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз функцій мотивації 30 2.3. Дослідження впливу функцій управління на результати діяльності підприємства 33 3. Рекомендації щодо удосконалення управління на підприємстві 36 3.1. Обгрунтування шляхів покращення реалізації функцій управління 36 3.2 Вдосконалення механізму використання функцій управління в діяльності підприємства 39 Висновки і пропозиції 44 Використана література 46 Додаток. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 48

Інтернет технології бронювання послуг

Вступ 3 Інтернет технології бронювання послуг 4 Висновок 13 Література 14