институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз технології гостинності у готелях

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2011 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз технології гостинності у готелях

ВСТУП 3
1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 4
2. Аналіз технології гостинності у готелях 6
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Cмотрите также:
Новітні технології у харчуванні туристів

Вступ 3 I. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 5 1.1. Сутність організації харчування в підприємствах ресторанного господарства. 5 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях. 7 Ресторани 8 Бари 9 2. НАПРЯМКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 12 2.1. Напрямки харчування в готелях 13 2.2. Нові технології в організації харчування туристів 14 Організація харчування в національних ресторанах 16 Обслуговування у номерах готелів 18 Організація харчування в спортивних походах 21 3. ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ГОТЕЛЯХ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ “ШВЕДСЬКИЙ СТІЛ” 22 Висновки 31 Список використовуваної літератури: 33 Додатки 34

Моделі гостинності

Вступ 2 1. Поняття гостинності. Визначення моделей гостинності. 3 2. Культура поведінки працівників, як фундаментальна модель гостинності 5 3. Вимоги, пропоновані до зовнішнього вигляду й особистої гігієни персоналу готелів 10 Висновок. 12 Список використаної літератури 13

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИЙОМУ Й РОЗМІЩЕННЯ ЛЮДЕЙ В ГОТЕЛЯХ

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИЙОМУ Й РОЗМІЩЕННЯ ЛЮДЕЙ В ГОТЕЛЯХ Література

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… 1.1. Особливості надання готельних послуг ……………………….. 1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………...... 1.3. Характеристика підприємств громадського харчування……… РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ………………………….. 2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………... 2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"…………………………………… РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3

Особливості обслуговування туристів курортної категорії в готелях

Вступ 3 Розділ І. Особливості готельної індустрії в сфері обслуговування туристів 5 1.1 Види готелів та особливості розміщення в них туристів 5 1.2 Служби готелю 9 Розділ ІІ. Види надання послуг туристам курортної категорії в готелях 11 2.1 Харчування як невід'ємна частина послуг гостинності 11 2.2 Страхування туристів курортної категорії 19 2.3. Система розваг 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Особливості організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗМІЩЕННЯ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 5 1.1. Ставлення міжнародного суспільства до людей з обмеженими можливостями 5 1.2. Сучасний стан розвитку обслуговування інвалідів в Україні 8 РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва» 16 2.1 Характеристика об’єкту дослідження 16 2.2 Аналіз організації послуг для інвалідів 19 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 21 3.1 Оснащення номерів для інвалідів 21 3.2 Додаткові послуги для інвалідів які надаються в готелях 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 27 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32 3.1. Загальна характеристика підприємства 32 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51 Висновки 53 Перелік використаної літератури 55 Додатки 57-63 (заповлені додатки) Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг