институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз стану матеріальної мотивації за місцем роботи

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент финансовый | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2011 | Размер: 208 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз стану матеріальної мотивації за місцем роботи

1. Аналіз рівня номінальної та реальної заробітної плати 3
2. Порівняння номінальної заробітної плати в організації 8
з аналогічними показниками по регіону, галузі, економіці загалом
3. Порівняння номінальної заробітної плати з прожитковим 12
мінімумом мінімальної заробітної плати
4. Визначення співвідношення показників номінальної 13
заробітної плати та головних виробничо-економічних
показників роботи підприємства
5. Аналіз структури та диференціації заробітної плати 17
6. Аналіз своєчасності виплати заробітної плати на підприємстві 19
Література 21

У якості підприємства виступає ТОВ
Cмотрите также:
Мотивація персоналу

Вступ …………………………………………………………………….. 3 1. Аналіз стану матеріальної мотивації у сільськогосподарській галузі (за статичними даними СТОВ «Донецька птахофабрика»)...….. 4 1.1 Характеристика підприємства сільськогосподарської галузі ….... 5 1.2 Аналіз стану матеріальної мотивації праці на підприємстві …… 6 1.3 Заходи щодо підвищення матеріальної мотивації ………………..10 Висновки…………………………………………………………………12 Перелік літератури ………………………………………..…………..… 13

Мотивація персоналу

Вступ ……………….………………………………………………….. 3 1. Аналіз стану матеріальної мотивації у галузі зв’язку (за статичними матеріалами)……………………...……………………. 4 1.1 Характеристика галузі ……………………………………………..4 1.2 Аналіз стану оплати праці у галузі на прикладі ВАТ «Діпрозв'язок»…………………………...………..…………..5 1.3 Шляхи підвищення мотивації праці на ВАТ «Діпрозв'язок»…..8 Висновки…………………………………………………………………10 Перелік літератури ……………………………………………………...11

Контрольна робота мотивація персоналу

1. Виконати аналіз стану матеріальної мотивації в організації 3 2. Провести опитування серед різних категорій співробітників на тему, що вас мотивує у трудовій діяльності. Проаналізувати результати і розробити пропозиції 7 3. Методи нематеріальної мотивації 12 4. Системи надбавок і доплат 15 Література 17

. АНАЛІЗ СТАНУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 5 1.1. Характеристика мотивації у системі операційного менеджмента....... 5 1.2. Потреби як основа мотивації................................................................... 7 1.3. Формування системи мотивації з урахуванням потреб робітників..... 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ.... 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "МКТ"...................... 19 2.2. Аналіз організації стимулювання праці на підприємстві...................... 33 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ......................................................................................................... 37 3.1. Дослідження стану мотивації робітників ТОВ "МКТ".......................... 37 3.2. Рекомендації, щодо стимулювання працівників ТОВ "МКТ".............. 38 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 50

Формування мотиваційного механізму забезпечення ефективної трудової діяльності персоналу підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні питання щодо мотиваційного механізму трудової діяльності персоналу на підприємстві 6 1.1. Сутність та значення мотивації персоналу підприємства та характеристика основних теорій мотивації 6 1.2. Особливості матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу підприємства 27 1.3. Управління формуванням мотиваційного механізму трудової діяльності персоналу на підприємстві 39 РОЗДІЛ 2. Аналіз особливостей системи мотивації на підприємстві та її основні недоліки 49 2.1. Загальна характеристика підприємства та ефективність його функціонування 49 2.2. Аналіз ефективності використання трудового потенціалу підприємства 54 2.3. Аналіз системи мотивації та її недоліки 71 РОЗДІЛ 3. Основні напрямки вдосконалення мотиваційного механізму на підприємстві 79 3.1. Вдосконалення системи мотивації на підприємстві 79 3.2. Удосконалення преміальної системи за підсумками роботи за рік 87 3.3. Покращення нематеріальної мотивації персоналу 101 ВИСНОВОК 108 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111 ДОДАТКИ 116

Доплати, надбавки до заробітної плати та одноразові премії й винагороди

Вступ 2 РОЗДІЛ І. ДОПЛАТИ, НАДБАВКИ, ОДНОРАЗОВІ ПРЕМІЇ ТА ВИНАГОРОДИ В СИСТЕМІ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 4 1.1. Заробітна плата як основна складова мотиваційного механізму трудової діяльності працівників. 4 1.2. Структура заробітної плати. 7 1.3. Доплати та надбавки до заробітної плати, Одноразові премії та винагороди. 10 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ НАДБАВОК, ДОПЛАТ, ОДНОРАЗОВИХ ПРЕМІЙ ТА ВИНАГОРОД. 14 2.1. Стан матеріальної мотивації в усанові. 14 2.2. Аналіз стану матеріальної мотивації. 15 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ НАДБАВОК, ДОПЛАТ ТА ОДНОРАЗОВИХ ПРЕМІЙ І ВИНАГОРОД. 17 3.1. Напрями удосконалення практики установлення надбавок та доплат. 17 3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності одноразових премій та винагород. 21 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Менеджмент персоналу

1. Виконати аналіз стану матеріальної мотивації в організації. 3 2. Провести опитування серед різних категорій співробітників на тему що вас мотивує у трудовій діяльності. Проаналізувати результати і розробити пропозиції. 5 3. Аналіз тарифної системи яка діє в організації та виконання норм виробітку. Системи надбавок і доплат 15 Список літератури 20

ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ З КЕЙТЕРИНГУ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання послуг з кейтерингу за місцем роботи 6 1.1. Поняття кейтерингу 6 1.2. Види кейтерингу та номенклатура послуг, що може надаватися споживачам 9 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 11 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 11 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 16 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 19 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 21 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам послуг з кейтерингу 23 3.1. Сучасні тенденції розвитку послуг кейтерингу на ринку України 23 3.2. Напрями удосконалення діяльності діяльності компанії "Кейтеринг-Ужгород" 26 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 29

ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ З КЕЙТЕРИНГУ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання послуг з кейтерингу за місцем роботи 6 1.1. Поняття кейтерингу 6 1.2. Види кейтерингу та номенклатура послуг, що може надаватися споживачам 9 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 11 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 11 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 16 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 19 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 21 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам послуг з кейтерингу 23 3.1. Сучасні тенденції розвитку послуг кейтерингу на ринку України 23 3.2. Напрями удосконалення діяльності діяльності компанії "Кейтеринг-Ужгород" 26 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 29

Вплив професійної мотивації працівників на якість їхньої роботи

ВСТУП 3 1. Мотиваційні характеристики роботи 4 2. Методи мотивації в управлінні 7 3. Аналіз організаційних аспектів функціонування компанії 10 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15