институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 71 | Год: 2010 | Размер: 133 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22
2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Назва» 22
2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24
2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42
3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42
3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 68
Додаток 1. 68
Баланс ЗАТ «Назва» 68
Додаток 2. 70
Звіт про фінансові результати 70
Cмотрите также:
Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3 1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6 1.1.Розвиток туризму України 6 1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10 1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12 2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20 2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23 3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45 3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54 Висновки 61 Література 66 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства (бакалавр)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Туристичне агентство «назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «назва» на 01.01.07 р. 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати за 2006 р. 70

ЧИННИКИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (БАКАЛАВР)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Особливості та характеристика процесу формування внутрішнього середовища туристичного підприємства 5 1.2. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Законодавча база, що регулює діяльність туристичного підприємства в умовах ринку 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності «Назва» 26 2.2. Аналіз та оцінка стану внутрішнього середовища «Назва» 30 2.3. Система управління чинників внутрішнього середовища та їх вплив на ефективність діяльності «Назва» 45 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ СИСТЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 51 3.1. Проблеми в діяльності «Назва» 51 3.2. Напрямки вдосконалення системи управління ефективності діяльності «Назва» 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 74

Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Концепції і теорії управління трудовими ресурсами 5 1.2. Стратегія управління персоналом, її сутність, взаємозв’язок з стратегією розвитку підприємства 20 1.3. Технологія управління персоналом, її складова 26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 38 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 38 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 47 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 50 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 66 3.1. Недоліки та пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 66 3.2. Напрямки покращення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 104

ЗВІТ з переддипломної практики «Менеджмент»

Вступ 3 РОЗДІЛ І. 1. Загальна характеристика підприємства, його структури та організації 4 2. Характеристика взаємозв'язків підприємства із зовнішнім середовищем 8 3. Узагальнений аналіз основних виробничих показників 12 4. Показники трудового потенціалу підприємства 16 РОЗДІЛ II. 1. Аналіз управлінської діяльності підприємства 21 2. Узагальнений аналіз результатів господарської діяльності підприємства 23 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 33 Додатки 35

Аналіз та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства на матеріалах ТОВ "Ідальго"

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства. 7 1.1. Системний підхід до управління підприємством. 7 1.2. Особливості аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства. 10 Розділ ІІ. Аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 2.1. Оцінка внутрішнього стану підприємства. 19 2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства. 24 Розділ ІІІ. Рекомендації щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 28 3.1. Основні напрями удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства. 28 3.2. Вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. 36 Висновки та пропозиції 40 Список використаних джерел 45 Додаток 1. Галерея залів ТОВ “Ідальго” 48 Додаток 2. Смакові уподобання українців щодо кухні 51 Мета роботи полягає в науковому обгрунтуванні аналізу та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення наступних завдань: - вивчення теоретичних засад управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства на основі системного підходу до управління підприємством; - виявлення особливостей аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства; - оцінка внутрішнього стану підприємства та аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго"; - дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства; - розробка рекомендацій щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго" на основі визначення основних напрямів удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства; - вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. Об’єктом дослідження є підприємства ресторанного господарства різних організаційно-правових форм господарювання, зокрема ТОВ "Ідальго". Предметом дослідження є внутрішнє середовище та процес управління підприємствами ресторанного господарства.

Проектування організаційної структури туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність організаційної структури управління 7 1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11 1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Загальна характеристика підприємства 29 2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41 2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47 3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47 3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-69

Звіт з практики на базі аптеки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 4 1. Загальна характеристика підприємства, його структури та організації діяльності 4 2. Характеристика взаємозв’язків підприємства із зовнішнім середовищем 10 3. Узагальнений аналіз основних виробничих показників 21 4. Показники трудового потенціалу підприємства 25 РОЗДІЛ 2 33 1. Аналіз управлінської діяльності підприємства 33 2. Узагальнений аналіз результатів господарської діяльності підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 49-52

Звіт з практики спеціальність управління персоналом. Місце проходження відділ кадрів банку

ВСТУП 3 1. Аналіз діяльності банку, аналіз місії та автономності підприємства 4 2. Аналіз ресурсів менеджменту 6 3. Аналіз системи планування 7 4. Аналіз системи моніторингу та оцінки діяльності підприємства 13 5. Аналіз професіоналізму колективу 14 6. Аналіз стану фінансового менеджменту 14 7. Спілкування із зовнішнім середовищем 17 8. Аналіз установчих документів підприємства 18 9. Функції менеджера відділу кадрів 20 10. Планування персоналу 22 11. Дослідження методів пошуку і добору персоналу 23 12. Планування та розвитку кар’єри персоналу 27 13. Аналіз системи матеріального стимулювання, системи оплати праці 30 Індивідуальне завдання 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 47

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111