институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль реклами як складової ПР організації

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2011 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Роль реклами як складової ПР організації

ВСТУП 3
1. Поняття та необхідність рекламних заходів підприємства 4
2. Роль реклами як складової ПР організації 8
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13

Роль реклами як складової ПР організації
Ткаченко Р.Р. «Реклама – сутність та основні фкнкції в ПР» // ПР в бізнесі. – №2. – 2008. – С. 5.

Завдання 4

Огляд літературних джерел з теми «Роль реклами як складової ПР організації»

Cмотрите также:
Паблік рилейшнз

ВСТУП 3 1. Поняття реклами 4 2. Роль реклами як складової ПР організації 6 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 аналіз 2х статей

Рекламна діяльність

1. Дослідження ринку при організації реклами. 3 1.1 Визначення і постановка цілей реклами. 3 1.2 Вивчення об’єкту реклами. 3 1.3 Планування кінцевого результату та виділення цільової групи. 4 2. Політична пропаганда, як основний вид радянської реклами. 7 Список літературних джерел. 11

Роль реклами в досягненні цілі комерційного підприємства

ВСТУП 3 1. КЛАСИФІКАЦІЯ Й ОСНОВНІ ТИПИ РЕКЛАМИ 4 2. ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ 7 3. РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 9 4. СТРАТЕГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТОК 18

Економіка і організація інноваційної діяльності. ПРАКТИЧНА РОБОТА

Вступ 1. Аналіз кадрової складової науково-технічного потенціалу підприємства (Державне підприємство) 2. Аналіз матеріально-технічної складової підприємства 3. Аналіз інформаційної складової підприємства 4. Аналіз організаційної складової підприємства 5. Аналіз фінансової складової підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Організація надання послуг у рекламному агентстві

Вступ 3 1. Теоретичні підходи до організації реклами на підприємстві 4 1.1. Сутність та види реклами 4 1.2. Цілі та функції реклами 9 1.3. Показники ефективності рекламної діяльності 12 2. Дослідження організації рекламної діяльності ТОВ “Студія сучасної соціальної реклами” 16 2.1. Рекламний відділ в структурі підприємства 16 2.2. Організація рекламної діяльності 21 2.3. Показники, що характеризують рекламну діяльність підприємства 25 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 32 Додатки 34

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та види реклами 6 1.2 Мета та завдання організації рекламно діяльності на підприємстві 15 1.3 Аналіз світового досвіду організації рекламної діяльності 23 1.4 Аналіз вітчизняного досвіду організації рекламної діяльності 26 2 ФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 31 2.1 Підходи підприємств до організації реклами 31 2.2 Робота рекламного агентства 38 2.3 Процес розробки рекламної кампанії 39 3 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «Назва» 49 3.1 Організація роботи відділу реклами 49 3.2 Формування змісту роботи відділу реклами 53 3.3 Пошук шляхів ефективного розвитку діяльності відділу реклами 58 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72 бакалавр

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23