институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЗМІ (друковані, електронні, теле- та радіо) в реалізації ПР

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2011 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

ЗМІ (друковані, електронні, теле- та радіо) в реалізації ПР

ВСТУП 3
1. Характеристика паблік рілейшинз 4
2. Роль ЗМІ (друковані, електронні, теле- та радіо) в реалізації ПР 6
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

аналіз статей
Cмотрите также:
Задачі з лінійного програмування

ЗАДАЧА 1 Оптимальне виробництво 10. Фірма має можливість рекламувати свою продукцію, використовуючи для цього телебачення, радіо та газети. Витрати на рекламу в бюджеті фірми обмежені сумою 8000 дол. на місяць. Досвід минулих років показав що 1 дол., витрачений на телерекламу, дає фірмі прибуток у розмірі 10 дол., а витрачений на рекламу по радіо та в газетах — відповідно 4 та 8 дол. Фірма має намір витрачати на теле- та радіорекламу не більш як 70% рекламного бюджету, а витрати на газетну рекламу не повинні більш як удвічі перевищувати витрати на радіо рекламу. Визначити такий варіант розподілу рекламного бюджету за різними напрямками реклами, який дає фірмі найбільший прибуток від рекламування своєї продукції. ЗАДАЧА 2 Транспортна задача 10. аi = (30; 80; 20; 40); bj = (60; 80; 20); .

Реклама на радіо. Прайси. Форми. Прийоми застосування різних форм. Порівняння різних носіїв

Зміст Вступ 3 1.Переваги та вади реклами на радіо стосовно інших засобів реклами 4 1.1 Переваги реклами на радіо 4 1.2 Вади радіореклами 6 2. Елементи радіореклами 10 2.1 Текст 10 2.2 Звукові ефекти та музика 11 2.3 Фактори ефективності аудіоспота 12 3. Ціни деяких українських радіостанцій на виготовлення та розміщення реклами 14 Висновки 17 Література 18

Інформація як матеріальний елемент в системі управління

Вступ 3 1. Інформація в системі управлінської діяльності 3 2. Канали отримання інформації для прийняття управлінських рішень 4 2.1. Електронні джерела інформації 7 2.2. Друковані видання як джерело інформації для підготовки управлінських рішень 9 2.3. Реклами, виставки та конференції як джерело інформації 10 2.4. Консультативні послуги як джерело інформації 13 Висновки 14 Література 15

Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті

ВСТУП 3 1. РАДІОРЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 4 2. ПРИЙОМИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ТЕЛЕРЕКЛАМИ 10 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ НА ТРАНСПОРТІ 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ВСТУП Рекламу на телебаченні, радіо та рекламні повідомлення у транспорті об’єднує те, що, на відміну від друкованої реклами, вони використовують прийоми живого спілкування – того спілкування, що відбувається протягом щоденної взаємодії людей. На думку фахівців з дослідження реклами, живе слово набагато активніше діє на свідомість індивіда, ніж те, що він сам може прочитати в пресі або буклетах. Тому "озвучена" реклама вважається більш ефективною для проведення різного роду рекламних акцій. Щоб така реклама була дійсно дієвою, мало того, що її пропустять через теле- або радіоефір. Для її результативності використовують різного роду способи і прийоми, які здійснюючи певний вплив на психіку індивіда, тим самим сприяють досягненню цілей рекламодавця. Для розгляду таких прийомів в даній роботі доцільно розділити її на три частини, в яких висвітлюватиметься прийоми в теле-, радіорекламі та на транспорті. ВИСНОВКИ Рекламні повідомлення на радіо і телебаченні мають значні відмінності від звичайної друкованої реклами. Головною їх перевагою є те, що вони можуть використовувати великі резерви вербального і невербального впливу на психіку людини. Велике значення у телерекламі мають візуальні фактори: зовнішність персонажів відеоролика, спецефекти (мультиплікація, анімація), засоби акторської майстерності (міміка, жести, поза). На радіо і на телебаченні можна добиватися наміченої в рекламі цілі за допомогою голосових особливостей дикторів (тембр голосу, швидкість мовлення, інтонація), а також аудіоспецефектів (звуки вулиці, техніки, природи, космосу та ін., незвичайні звуки). Всі види таких рекламних повідомлень спрямовані на психічну сферу людини. Їх призначення – зацікавити споживача, змусити стати на свою точку зору, повірити в якості рекламованого товару або послуг. Головним знаряддям, що використовується в теле- і радіорекламі є навіювання та переконання. Якщо деякі відеосюжети зорієнтовані просто на створення необхідного образу та закріплення його у некритичній частині свідомості глядача (в підсвідомості), то інші – за допомогою ретельно розроблених текстів впливають на його раціональну область, несуть важливе інформаційне навантаження. Повідомлення на транспорті є достатньо різноманітними за способами свого формування та подачі, а їх використання суттєво залежить від особливостей транспортного руху і більшою мірою має деякі обмеження. Такі повідомлення можуть бути в технічному плані подібними як до телереклами, так і до радіореклами. В такому випадку вони використовують їх засоби і прийоми передачі оголошень. В окремих випадках, як наприклад відеореклама в метро, відеосюжети є подібними до телероликів, однак при цьому вони мають і деякі відмінності. Відеоролики є більш видовищними, ефектними, але при цьому несуть менш інформативне навантаження, ніж звичайна теле- і радіореклама.

Автоматизація масових платежів, електронні гроші

ПЛАН 1. Загальне поняття про автоматизацію платежів та електронні гроші 2. Основні принципи національної системи 3. Найближчі перспективи

Системи електронних грошей

План 1. Суть поняття “електронні гроші” 3 2. Види електронних грошей 4 3. Електронні розрахунки за допомогою Всесвітньої мережі Інтернет 6 Література 12

Практична маркетинг

Практична робота №2 1. Від яких факторів залежить довжина технологічного ланцюжка рекламодавець – споживач. Чи впливає на кількість ланцюг специфіка продукції, яка рекламується (2 приклада) 2. Які показники характеризують рівень розвитку рекламного ринку. Поясніть чому. 3. Які маркетингові дослідження необхідно для успішної розробки і проведення рекламної компанії. 4. Як співвідносяться між собою поняття ціль і стратегія маркетингу і ціль і стратегія рекламної діяльності? 5. Чи можна так сказати, що рекламна мета визначається ціллю? 6. Що означає поняття (продаж цільовій аудиторії) яке відношення знання точного визначення аудиторії матиме вплив на успіх рекламної компанії. 7. Знайти радіо - теле- корпорації в Україні. Назвати їх структуру. Література

Реклама на радіо. Прайси. Форми. Прийоми застосування різних форм. Порівняння різних носіїв

Вступ 3 1.Переваги та вади реклами на радіо стосовно інших засобів реклами 4 1.1 Переваги реклами на радіо 4 1.2 Вади радіореклами 6 2. Елементи радіореклами 10 2.1 Текст 10 2.2 Звукові ефекти та музика 11 2.3 Фактори ефективності аудіоспота 12 3. Ціни деяких українських радіостанцій на виготовлення та розміщення реклами 14 Висновки 17 Література 18 1. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. С-П.; Триз-шанс,1995 2. Дейян А. Реклама. М., 1993 3. К.Федоров ”Розумному достатньо”.//Галицькі контракти" № 49, 10 грудня 2001 року. 4. Кузько А. Рекламний менеджмент, К:КНЕУ, 2001 5. Бубукин А. Интерактивность на радио, М:Гринвич, 2001 6. Бубукин А. Реклама на радио: плюсы и минусы, М:Гринвич, 2001

Електронні інформаційні ресурси: загальна характеристика

Вступ 3 1. Сутність електронних інформаційних ресурсів 4 2. Значення глобальної мережі Internet 7 3. Електронні бібліотеки як один з напрямків організації електронних інформаційних ресурсів 9 4. Термінологічні аспекти каталогізації електронних ресурсів 15 Висновки 18 Література 19

Канали отримання інформації для прийняття управлінських рішень

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики процесу прийняття управлінських рішень 6 1.2. Процес прийняття управлінських рішень 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КАНАЛІВ ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 16 2.1. Інформація в системі управлінської діяльності 16 2.2. Канали отримання інформації для прийняття управлінських рішень 18 2.2.1. Електронні джерела інформації 21 2.2.2. Друковані видання як джерело інформації для підготовки управлінських рішень 22 2.2.3. Реклами, виставки та конференції як джерело інформації 24 2.2.4. Консультативні послуги як джерело інформації 27 РОЗДІЛ 3. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЇ В ТЕОРІЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 29 3.1. Інформаційне забезпечення управління для прийняття рішень 29 3.2. Дослідження кількісного використання інформації в організаціях та на підприємствах для прийняття рішень 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39