институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практична маркетинг

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Практика | Страниц: 8 | Год: 2011 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Практична маркетинг

Практична робота №2

1. Від яких факторів залежить довжина технологічного ланцюжка рекламодавець – споживач. Чи впливає на кількість ланцюг специфіка продукції, яка рекламується (2 приклада)
2. Які показники характеризують рівень розвитку рекламного ринку. Поясніть чому.
3. Які маркетингові дослідження необхідно для успішної розробки і проведення рекламної компанії.
4. Як співвідносяться між собою поняття ціль і стратегія маркетингу і ціль і стратегія рекламної діяльності?
5. Чи можна так сказати, що рекламна мета визначається ціллю?
6. Що означає поняття (продаж цільовій аудиторії) яке відношення знання точного визначення аудиторії матиме вплив на успіх рекламної компанії.
7. Знайти радіо - теле- корпорації в Україні. Назвати їх структуру.
Література
Cмотрите также:
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Маркетинг медичних і фармацептичних послуг

ЗМІСТ 1. Вступ 3 2. Теоретична частина 4 3. Практична частина 11 4. Висновки 14 5. Література 15

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243 2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281 4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127 5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение 1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма 2. Рынки 2.1. Массовый маркетинг 2.2. Маркетинг, ориентированный на товар 2.3. Целевой маркетинг 3. Деление рынка на сегменты 4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг 4.1.Географическая сегментация 4.2.Демографическая сегментация 4.3.Психографическая сегментация 4.4.Сегментация по типу поведения 5. Требования для эффективной сегментации 6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг Заключение Список используемой литературы

Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Методи маркетингу 7 1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7 2.2. Метод орієнтації на споживача 10 Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14 2.1. Інтегрований маркетинг 14 2.2. Як керувати маркетингом 16 2.3. Маркетинг відкритих систем 19 Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23 3.1.Вертикальний маркетинг 23 3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25 3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Маркетинг (на прикладі підприємства) практична

1. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 3. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНЦЕПЦІЮ МАРКЕТИНГУ, В МЕЖАХ ЯКОЇ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 25

Маркетинг Практична робота № 1

Практична робота № 1 1. Чи принципово розрізняються позиції на рекламу ринку рекламодавців і рекламних посередників та частини засобів розповсюдження рекламної інформації з іншою? На скільки об’єктивна ця різниця? 2. Пояснити де проходить межа між маркетинговими комунікаціями, які відносяться до АТЛ від БТЛ. Що є критеріями цієї межи? 3. В чому особливості маркетингу в рекламному бізнесі в порівнянні з маркетинговою діяльністю в інших сферах підприємництва 4. Якщо придбати рекламу, то в цілому це дорівнює 100 %. Визначити скільки відсотків в ній приходиться на бізнес мистецтва, скільки на інші сфери людської діяльності. Привести аргументування своєї відповіді

Маркетинг, практична контрольна

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 4 Розділ 2. Дослідження маркетингового середовища фірми «Укрпол»………….6 Висновок 13 Список літератури 15 Вид діяльності: виготовлення поліграфічної продукції

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства 3. Аналіз конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Стратегії розподілу в маркетингу

Список використаної літератури. 1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с. 2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990. 3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с. 4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.