институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг Практична робота № 1

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2011 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг Практична робота № 1

Практична робота № 1

1. Чи принципово розрізняються позиції на рекламу ринку рекламодавців і рекламних посередників та частини засобів розповсюдження рекламної інформації з іншою? На скільки об’єктивна ця різниця?
2. Пояснити де проходить межа між маркетинговими комунікаціями, які відносяться до АТЛ від БТЛ. Що є критеріями цієї межи?

3. В чому особливості маркетингу в рекламному бізнесі в порівнянні з маркетинговою діяльністю в інших сферах підприємництва
4. Якщо придбати рекламу, то в цілому це дорівнює 100 %. Визначити скільки відсотків в ній приходиться на бізнес мистецтва, скільки на інші сфери людської діяльності. Привести аргументування своєї відповіді
Cмотрите также:
Контрольна робота менеджмент (практична робота)

Зміст Вступна частина. 3 Внутрішні змінні організації. 3 Зовнішнє середовище організації. 5 Організаційна структура управління. 12 Аналіз планування. 14 Керування контролюванням. 15 Мотивація роботи працівників. 17 Комунікаційні процеси. 18 Література. 32 Робота практична на прикладі ЗАТ «Завод Коксоремонт» - це підприємство з виробництва металевих конструкцій для коксохімічних заводов

Контрольна робота маркетинг, практична робота

1. Проведення аналізу факторів мікро- та маркетингового середовища фармацевтичного підприємства ВАТ «Назва» на вітчизняному ринку 3 2. Визначення цілей маркетингового дослідження 13 3. Аналіз джерел вторинної інформації 14 4. Опис методичного збору первинної інформації та визначення границь дослідження 16 5. Розробка анкети для проведення опитування респондентів 18 Висновки 20 Література 21

Статистичні методи управління якістю продукції

Зміст 1 Практична робота № 1. Оцінка рівня якості продукції…………..… 3 2 Практична робота № 2. Статистичні методи управління якістю продукції…………………………………………………….………… 10 3 Практична робота № 3. Оцінка рівня конкурентоспроможності продукції………………………………………………………………. 14 Перелік використаної літератури............................................................... 17

Имиджелогия

ПРАКТИЧНА РОБОТА №1: АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВ ВИНИКНЕННЯ ІМІДЖ-ОБРАЗУ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. 3 1.1. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ ІМІДЖУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. 3 1.2. ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ТА МЕХАНІЗМИ ДІЇ ІМІДЖЕФОРМУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ. 6 ВИСНОВКИ ЗА РОБОТУ 11 ПРАКТИЧНА РОБОТА №2: САМОМОНІТОРИНГ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЯКОСТЕЙ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ОСОБИСТІСНИЙ ІМІДЖ ЛЮДИНИ. 12 2.1. ВИЗНАЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ. 12 2.2. ВИЗНАЧЕННЯ ДОМІНУЮЧИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ЗДІБНОСТІ ДО САМОРОЗВИТКУ. 14 2.3. ВИЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ВЗАЄМОВІДНОСИН З ОТОЧУЮЧИМИ. 16 2.4. ВИЗНАЧЕННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ. 17 ВИСНОВКИ ЗА МОНІТОРИНГ 18 ПРАКТИЧНА РОБОТА №3: ОСОБИСТЕ БАЧЕННЯ ІМІДЖЕВОЇ СИМВОЛІКИ. 19 МОДУЛЬНО-КОНТРОЛЬНА РОБОТА: КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ. 20 ЛІТЕРАТУРА 28 ДОДАТКИ 29

Контрольна робота на тему «Маркетинг у видавництві»

.Маркетинг у видавництві. Сегментація і позиціювання......3 Література....................................................................................

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Практична маркетинг

Практична робота №2 1. Від яких факторів залежить довжина технологічного ланцюжка рекламодавець – споживач. Чи впливає на кількість ланцюг специфіка продукції, яка рекламується (2 приклада) 2. Які показники характеризують рівень розвитку рекламного ринку. Поясніть чому. 3. Які маркетингові дослідження необхідно для успішної розробки і проведення рекламної компанії. 4. Як співвідносяться між собою поняття ціль і стратегія маркетингу і ціль і стратегія рекламної діяльності? 5. Чи можна так сказати, що рекламна мета визначається ціллю? 6. Що означає поняття (продаж цільовій аудиторії) яке відношення знання точного визначення аудиторії матиме вплив на успіх рекламної компанії. 7. Знайти радіо - теле- корпорації в Україні. Назвати їх структуру. Література

Маркетинг медичних і фармацептичних послуг

ЗМІСТ 1. Вступ 3 2. Теоретична частина 4 3. Практична частина 11 4. Висновки 14 5. Література 15

Контрольна робота маркетинг

1) Порівняльна характеристика збутової і маркетингової концепцій управління підприємством…………………………………………………………………...2 2) Поняття конкурентоспроможність товару……………………………………..8 3) Практична частина. 3.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства………..17 3.2. Дослідження зовнішнього маркетингового мікросередовища підприємства……………………………………………………………………….18 3.3. Характеристика маркетингового комплексу підприємства………………..19 3.4. Особливості управління маркетингом на підприємстві……………………21 3.5. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві………………………………………………………………………..21 Список використаної літератури………………………………………………….23

Контрольна робота маркетинг

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Сутність просування товарів на ринок: створення образу товару та стимулювання попиту покупців 2 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Задача 1. 10 Вихідні дані: № вар Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 1 Напічеревики, туфлі, пар на душу 0,85 1,05 1,6 2,0 Задача 2 11 Вихідні дані Рік Порядковий номер року, t Середньодушові показники реалізованого попиту, yt Коефіцієнти параметрів рівняння aо(t) yt а1(t) yt а2(t) yt Література 12