институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Контрольная | Страниц: 73 | Год: 2010 | Размер: 286 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6
1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 28
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 28
2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32
2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 40
РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " Назва" 49
3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ " Назва" .49
3.2. Шляхи прогнозування попиту 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 68

Cмотрите также:
Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 29 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 39 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 48 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ "Назва" 48 3.2. Шляхи прогнозування попиту 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 69

Прогнозування стратегічного розвитку туристичного підприємства ( на прикладі)

ВСТУП 3 Розділ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти процесу стратегічного прогнозування розвитку діяльності туристичних підприємств. 6 1.2. Методи та показники оцінки економічного стану діяльності туристичних підприємств. 26 1.3. Нормативно-правове регулювання діяльності туристичних підприємств. 52 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 60 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства. 60 2.2. Дослідження процесів стратегічного управління та прогнозування розвитку діяльності туристичного підприємства. 72 2.3. Оцінка впливу економічних прогнозів на ефеетивність діяльності туристичного підприємства. 78 Розділ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМКИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 95 3.1. Проблеми економічних прогнозів та їх вплив на ефективність стратегічного управління розвитком діяльності туристичного підприємства. 95 3.2. Економічне обгрунтування напрямків стратегічного розвитку діяльності туристичного підприємства. 102 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 122

Прогнозування попиту в маркетингових дослідженнях

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5 1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7 2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20 2.1 Загальна характеристика моделей та методів прогнозування попиту 20 2.1 Методи прогнозування попиту, засновані на методах математичної статистики 22 2.3 Методи прогнозування попиту, засновані на експертних оцінках 27 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВАТ «Назва» 31 3.1 Прогнозування попиту з застосуванням методу «Делфі» 31 3.2 Прогнозування попиту з застосуванням методів статистичного аналізу 33 3.2 Прогнозування попиту на основі даних про обсяг продажів 35 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту як основа маркетингової концепції управління виробництвом і збутом 4 2. Основні чинники прогнозування попиту 6 3. Методи прогнозування попиту на різних підприємствах 10 Висновки 14 Література 16

Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі 5 1.1 Методи дослідження динаміки туристичного продукту 5 1.2 Методи оцінки попиту споживачів туристичних послуг 6 2. Аналіз туристичного ринку України 12 2.1 Аналіз результатів туристичної діяльності за регіонами України 12 2.2 Аналіз туристичного ринку України в 2002-2003 рр. та прогнози на 2004 р. 16 2.3 Підприємства туристичної галузі 24 3. Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в на туристичному підприємстві (на прикладі фірми „...”) 27 3.1 Загальна характеристика ЗАТ ТФ „..” 27 3.2 Аналіз попиту та пропозиції на туристичному ринку України та їх вплив на стратегію підприємства 32 3.3 Напрямки вдосконалення організації дослідження попиту на послуги туристичної фірми 45 Висновки 50 Література 52

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту на підприємстві 5 1.1 Визначення попиту на продукцію та місткості ринку 5 1.2 Методи оцінки перспективного попиту на товари підприємства 11 1. Опитування щодо намірів покупців 11 2. З'ясування сукупної думки збутового персоналу 11 3. Метод експертних оцінок 12 4. Аналіз даних минулих років 13 2. Визначення перспективного попиту на продукцію підприємства 14 Висновок 22 Список використаної літератури 24

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Контрольна робота ціна та ціноутворення в галузі туризму

План 1. Попит. Залежність попиту від ціни. Еластичність попиту по ціні 3 1.1. Види, методи вивчення та прогнозування попиту 3 1.2. Залежність попиту від ціни та його еластичність 6 Література 7 2. Основні методи ціноутворення 8 2.1. Загальні методи ціноутворення в туристичному бізнесі 8 2.2. Аналіз формування цін на туристичні послуги на прикладі туристичного підприємства 12 Література 13 3. Задача 14 Для забезпечення беззбитковості, виробник повинен реалізувати 4500 тис виробів за ціною 7 грн. при сумарних постійних витрат 18000 грн. Який прибуток отримає виробник, якщо буде вироблено ще 1500 виробів?

Прогнозування попиту на підприємстві

ВСТУП 3 1. Теоретичні аспекти прогнозування попиту на підприємстві 5 2. Прогнозування попиту для ПП “Присяжний і ”. 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107