институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЧИННИКИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (БАКАЛАВР)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 76 | Год: 2010 | Размер: 270 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

ЧИННИКИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (БАКАЛАВР)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Особливості та характеристика процесу формування внутрішнього середовища туристичного підприємства 5
1.2. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища в діяльності туристичного підприємства 14
1.3. Законодавча база, що регулює діяльність туристичного підприємства в умовах ринку 19
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 26
2.1. Коротка характеристика діяльності «Назва» 26
2.2. Аналіз та оцінка стану внутрішнього середовища «Назва» 30
2.3. Система управління чинників внутрішнього середовища та їх вплив на ефективність діяльності «Назва» 45
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ СИСТЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 51
3.1. Проблеми в діяльності «Назва» 51
3.2. Напрямки вдосконалення системи управління ефективності діяльності «Назва» 56
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70
ДОДАТКИ 74
Cмотрите также:
Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6 1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6 1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11 1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53 3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53 3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61 Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79-89 звітність

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7 1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20 2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 Додатки 52-58 бакалавр

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6 1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6 1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10 1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16 Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22 2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24 2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27 Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31 3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31 3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39 Висновки 47 Список використаної літератури 50-52

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства (бакалавр)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Туристичне агентство «назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «назва» на 01.01.07 р. 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати за 2006 р. 70

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12 1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31 2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55 3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55 3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 77-81

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного ( готельного, ресторанного) підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність рекламної політики туристичного підприємства 5 1.2. Характеристика основних засобів і носіїв реклами туристичного підприємства 9 1.3. Методика дослідження ефективності реклами 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” 21 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 21 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 27 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 37 3.1. Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 37 3.2. Заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 60 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 72-83 звітність

Управління життєвим циклом туристичного продукту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6 1.1. Товарна політика туристичного підприємства та її складові 6 1.2. Сутність концепції життєвого циклу товару 9 1.3. Управління життєвим циклом туристичного продукту 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЗВА" 23 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "НАЗВА" 23 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства "НАЗВА" 25 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства "НАЗВА" 37 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРІВ І ЙОГО НАЗВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ 50 3.1. Аналіз життєвих циклів туристичного продукту "НАЗВА" 50 3.2. План вдосконалення асортименту на основі концепції життєвого циклу 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 78 бакалавр

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3 1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6 1.1.Розвиток туризму України 6 1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10 1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12 2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20 2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23 3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45 3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54 Висновки 61 Література 66 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71

Діагностика зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 5 1.2 Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2 Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами 21 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 30 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища 30 3.2 Концепція ефективного управління підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48