институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Питання до заліку педагогічна психологія

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Питання до заліку педагогічна психологія

1. Основні напрямки і сучасний стан розвитку педагогічної психології 3
2. Основні розділи педагогічної психології 4
3. Методи педагогічної психології 5
4. Типи мислення та умови їх формування в процесі навчання 6
5. Методи навчання мислення 7
6. Проблемність у навчанні та її психологічна природа 8
7. Рівні проблемноеврістичного навчання та можливості його здійснення 9
8. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт виховання 10
9. Вікові аспекти виховання 11
10. Визначити переваги та недоліки кожного з напрямків педагогічної психології 13
11. Специфіка застосування методів педагогічної психології 14
Список літератури 17

Cмотрите также:
Психологія. Відповіді на питання

1. Форми мислення як продукти мисленнєвого процесу 2 2. Дослідження особистості в межах гуманітарної психології. 6 3. Психолого-педагогічна характеристика виховання. 10 Література 13

Суб'єктивні чинникі якісного педагогічного спостереження

1. Розвиток педагогічного сприймання 3 2. Розвиток педагогічного мислення 5 3. Педагогічна уява 6 4. Педагогічна увага 7 5. Педагогічна інтуіція 8 6. Педагогічна і психологічна культура 9 Перелік використаної літератури 12

Педагогічна теорія Песталоцці

Зміст Вступ……………………………………………………………………….3 I. Життя та Педагогічна діяльність Песталоцці. 1.1. Життєвий Шлях Іоганна Генріха Песталоцці……….……4 1.2. Педагогічна діяльність Песталоцці………………….……8 II. Педагогічна теорія Песталоцці 2.1. Основні положення педагогічної теорії………………….13 2.2. Основи дидактики Песталоцці. Теорія елементарної освіти………………………………………………15 III. Педагогічна практика І. Г. Песталоцці 3.1. Створення приватних методик початкового навчання…..17 3.2. Значення педагогічної теорії Песталоцці………………..19 Висновок …………………………………………………………………20 Література…………………………………………………………………22

Психологія сімейного виховання

Вступ 3 Розділ 1. Сім’я як специфічна педагогічна система 6 1.1. Сім’я як мала соціальна група 6 1.2. Психологічна сумісність та розбіжність подружжя 10 1.3. Основні проблеми сучасної сім’ї 15 Розділ 2. Психологія сімейного виховання 18 2.1. Сімейна соціалізація 18 2.2. Вплив подружніх стосунків на виховання дитини 24 2.3. Типи неправильного виховання 27 Висновок 34 Список використаної літератури 38

Питання до заліку з БЖД (42 білети)

1. Техногенне середовище охоплює всі компоненти довкілля 2. Діяльність – це специфічний спосіб ставлення людини до світу. 3. Безпека життєдіяльності - це наука.. 4. Прийнятний рівень БЖД досягається.. ... 42. Основний принцип БЖД - мінімізація небезпеки для людини під час її діяльності.

Педагогічна психологія

1. Психологічні прийоми та технології, які застосовуються Амонашвілі 3 2. Значення тези: "Бачити собі в дітях" 8 3. Способи створення середовища, яке організовує та спрямовує діяльність учнів 9 4. Психологічне обґрунтування професійного підходу Амоношвілі 11 Список літератури 13

Психологія середніх віків. Психологія епохи Відродження

1. Умови розвитку психології в період середньовіччя 4 2. Схоластична психологія 6 3. Напрямки розвитку середньовічної психології 10 4. Бекон і емпірична психологія 14 Висновки 18 Список літератури 19

Тема: К/р "психологія" Предмет: психологія

1. Питання 1. Поясніть, чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології. 3 2. Питання 2. Поясніть, у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви. 4 3. Питання 3. Чи справедлива приказка: яким народився – таким і помре? 5 4. Питання 4. Мати разом з дитиною 25 років дивиться фільм-тріллер. При цьому жінка переживає страх, напругу, закриває очі тощо. Чи може така поведінка матері вплинути на психічний стан дитини? 6 5. Питання 5. До 9-го класу прийшов новий вчитель, якому відразу вдалося завоювати повагу учнів. Тільки один школяр, що був неформальним лідером, „випробував” вчителя. З цих ситуацій вчитель виходив вдало та гідно. Через деякий час, хлопець, не усвідомлюючи мотивів, став одягатися, як вчитель, наслідувати його манеру розмови тощо. Вкажіть, який психологічний захист діє в цьому випадку, в чому його сутність. 7 6. Питання 6. Проаналізуйте, яке значення мав колектив у формуванні Вашої особистості. 8 Література 9

ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА

З М І С Т ВСТУП 2 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА 3 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ БУХГАЛТЕРА 4 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ АУДИТОРА 5 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ ЕКОНОМІСТА З ТУРИЗМУ 6 ВИСНОВОК 7 ЛІТЕРАТУРА 8

Психологія особистості

1 питання 1. Зазначте положення, яке характеризує психоаналітичне розуміння джерела активності особистості: Обґрунтуйте свою думку. 2 питання Яке поняття виражає відносно стійку, більш-менш усвідомлену систе-му уявлені, індивіда про себе, на основі якої він будує свої взаємини з інши-ми людьми? 3 питання Серед наведених особливостей поведінки людини, що характеризують її або як індивіда, або як особистість, зазначте такі, що характеризують її як особистість: 4 питання Поясність, про що свідчать установлені в емпіричному дослідженні фа-кти. 5 питання Розкрийте сутність формули О. М. Лєонтьєва "зсув мотиву на мету". Список літератури