институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Внутрішнє та зовнішнє середовище організації (на прикладі)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Курсовая | Страниц: 52 | Год: 2010 | Размер: 128 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Внутрішнє та зовнішнє середовище організації (на прикладі)

ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 6
1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 10
1.3. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища підприємства 13
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 18
2.1. Коротка характеристика діяльності ТОВ „Назва” 18
2.2. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ „Назва” 20
2.3. Дослідження внутрішнього середовища ТОВ „Назва” 29
РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ „Назва” З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 34
3.1. SWOT-аналіз ТОВ „Назва” для визначення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей 34
3.2. Шляхи подальшого розвитку ТОВ „Назва” на основі аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища 38
3.3. Формування стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 50

Cмотрите также:
Середовище організації

Вступ 1. Поняття організації у менеджменті 2. Внутрішнє середовище організації 3. Зовнішнє середовище організації Висновок Використана література

Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як обєкт маркетингу

Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як об’єкт маркетингу3 2. Характеристика Придніпровської ТЕС7 3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства8 4. Аналіз внутрішнього середовища підприємства9 5. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства 18 Висновки20 Література21

Зовнішнє середовище

Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як об’єкт маркетингу3 2. Вдосконалення стосунків підприємства з зовнішнім оточенням.7 Висновок.13 Література15

Організація, цілі її діяльності та критерії успіху. Зовнішнє та внутрішнє середовище організації

1. Організація, цілі її діяльності та критерії успіху. 3 2. Зовнішнє та внутрішнє середовище організації. 6 Література 19

Організація

План Розділ 1 3 Управлінська характеристика зовнішнього та внутрішнього середовища Відділу фінансового забезпечення і бухгалтерського обліку УМВС України в Миколаївській області за 2007 рік 3 1.1. Внутрішнє середовище організації ВФЗБО УМВС України в Миколаївській області 3 1.2. Зовнішнє середовище ВФЗБО УМВС України в Миколаївській області 8 Розділ 2 15 1. Поняття організації, формальні та неформальні, прості та складні організації 15 2. Відтворювальний цикл товару (на прикладі підприємств по переробці сільськогосподарської продукції) 22 3. Початкові концепції мотивації 25 4. Суть та причини стресу 41 Список використаної літератури 47

Зовнішнє середовище організації

Зміст Вступ 3 Зовнішнє середовище організації 4 Висновки 10 Використана література 11

Зовнішнє середовище організації

Зміст Вступ 3 Зовнішнє середовище організації 4 Висновки 10 Використана література 11

Оцінювання макро- та мікросередовища фірми (теоретична робота)

Вступ 3 Розділ 1. Маркетингове середовище фірми 6 Розділ 2. Внутрішнє та зовнішнє середовище організації 10 2.1. Характеристика та оцінка макросередовища фірми 10 2.2. Характеристика мікросередовища організації 18 Розділ 3. Аналіз маркетингового середовища організації 23 3.1. Аналіз макро та мікросередовища фірми 23 3.2. Маркетингове середовище в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 29 Висновок 38 Список використаних джерел 40

Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”

Зміст Вступ 3 1. Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК” 4 2. Сегментація покупців ринку певного товару 7 3. Комплекс маркетингу на ТзОВ “РЕК” 3.1. Товарна політика на підприємстві 11 3.2. Цінова політика на підприємстві 13 3.3. ФОПСТИЗ на підприємстві 14 3.4. Логістика на підприємстві 15 3.5. Збутова діяльність підприємства 17 4. Внутрішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК” 19 5. Маркетингова інформаційна система (МІС) та система підтримки маркетингових рішень (СПМР) на підприємстві 26 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Внутрішнє середовище організації. Взаємозв’язок внутрішніх змінних

1. Внутрішнє середовище організації. Взаємозв’язок внутрішніх змінних. 3 2. Лінійні та функціональні організаційні структури управління 8 3. Сутність, значення культури та етики управління 11 Список використаної літератури 14