институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2010 | Размер: 1776 кб. | Стоимость: 140 грн. | Смотреть | Купить

Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА УКРАЇНІ 5
РОЗДІЛ ІІ. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ „НАЗВА” 11
2.1. Характеристика готелю „Назва” 11
2.2. Стандарти обслуговування в готелі „Назва” 15
2.3. Аналіз новітніх тенденцій в організації гостинності в готелі 25
РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ 30
3.1. Порядок впровадження нових послуг в діяльність готелю 30
3.2. Оцінка якості послуг в діяльність готелю 33
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 48

Cмотрите также:
Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю

Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

Роль і значення готельних обєднань

Вступ 3 1. Роль іноземних готельних об’єднань в Україні 5 2. Значення національних готельних об’єднань в організації гостинності в засобах розміщення 8 Висновки 13 Список використаних джерел 15

Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Якість послуги, обслуговування в готельному господарстві 5 1.2. Планування послуги 10 1.3. Управління якістю готельних послуг 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика підприємства 25 2.2. Дослідження управління якістю послуг 27 2.3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯВ В ГОТЕЛІ «назва» 35 3.1. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю готелю 35 3.2. Проектування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 39 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 57

Організація прийому і обслуговування туристів у готелях та інших засобах розміщення

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації роботи служб прийому і розміщення 5 1.1. Сутність та значення служб прийому і розміщення в сучасних умовах 5 1.2. Методи організації роботи служб прийому і розміщення 12 Розділ ІІ. Організація роботи служб прийому і розміщення готелю «Назва» 29 2.1.Особливості формування підприємства 29 2.2. Дослідження роботи служб 30 2.2.1. Система бронювання 30 2.2.2. Система розміщення 36 2.2.Система розрахунку в готелі „Назва” 46 Розділ ІІІ. 3. Шляхи удосконалення роботи служб прийому і розміщення на підприємстві 49 Висновки 51 Список використаної літератури 54 Додатки 58-67

Моделі гостинності

Вступ 2 1. Поняття гостинності. Визначення моделей гостинності. 3 2. Культура поведінки працівників, як фундаментальна модель гостинності 5 3. Вимоги, пропоновані до зовнішнього вигляду й особистої гігієни персоналу готелів 10 Висновок. 12 Список використаної літератури 13

Особливості організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗМІЩЕННЯ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 5 1.1. Ставлення міжнародного суспільства до людей з обмеженими можливостями 5 1.2. Сучасний стан розвитку обслуговування інвалідів в Україні 8 РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва» 16 2.1 Характеристика об’єкту дослідження 16 2.2 Аналіз організації послуг для інвалідів 19 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 21 3.1 Оснащення номерів для інвалідів 21 3.2 Додаткові послуги для інвалідів які надаються в готелях 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Організація безпеки в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАКОНОДАВЧО-НОРМАТИВНІ АКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Закон «Про пожежну безпеку» 5 1.2. Пріоритетні напрямки забезпечення безпеки сучасних готелів 10 1.3. Страхування ризиків готельно-туристичних комплексів у випадках надзвичайних ситуацій 13 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗПЕКИ В „назва” 22 2.1. Загальна характеристика „назва” 22 2.2. Використання комплексу технічних засобів безпеки у готелі „назва” 25 2.3. Організація безпеки готелю „назва” 28 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОКРАЩЕННЯ БЕЗПЕКИ У ГОТЕЛІ 32 3.1. Якість організації безпеки в готелі „назва” 32 3.2. Підвищення якості служби безпеки готельного комплексу 34 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 42

Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… 1.1. Особливості надання готельних послуг ……………………….. 1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………...... 1.3. Характеристика підприємств громадського харчування……… РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ………………………….. 2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………... 2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"…………………………………… РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18