институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика викладання економіки

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Методика викладання економіки

1. Методика організації самостійної роботи під час вивчення економічних дисциплін 3
2. Практичне завдання 19
1. Питання А:
12. Чи можна вважати гумористичний асоціативний малюнок у тексті підручника формою психологічного розвантаження учня?
2. Питання В:
5. Як Ви розумієте тезу: «Маніпулятор зовні та всередині нас»? Як Ви зможете пояснити це страшокласнику?
8. Завдання. Розіграйте та проаналізуйте чотири варіанти бесіди на одну тему, звертаючи увагу на:
Список використаної літератури 21

Cмотрите также:
Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика викладання економіки (Бізнес-планування)

Вступ 1 1. Соціально-психологічні особливості студентів вищих учбових закладів України 5 2. Теоретико-методологічні основи викладання теми 10 3. Навчально-методичні розробки теми 11 Висновки 16 Список використаної літератури 17 Додатки 18

Економічні знання як предмет навчання. Місце курсу «Методика викладання економіки» в системі економічної освіти

Економічні знання як предмет навчання. Місце курсу «Методика викладання економіки» в системі економічної освіти 3 Рівень А. 8. Що таке маєвтика? 14 Рівень В. 35. Чому конформізм, дисципліна й активний контроль — це цінності пересічного вчителя? 16 Рівень С. 18 Перелік використаної літератури 20

Методика викладання економіки

1. Дискусія як метод активації пізнавальної діяльності студентів 3 2. Практичне завдання 14 Список використаної літератури 16

Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35

Методики викладання лексикології у вищій школі

Вступ 3 1. Лексікологія як предмет викладання 4 2. Експериментальне викладання дисципліни «лексикологія англійської мови» за модульно-рейтинговою системою 6 Висновок 12 Література 13

Контрольна робота методика викладання економіки

ЗМІСТ 1. Економічна освіта в Україні, недоліки та тенденції розвитку 3 2. Аналіз навчальної програми „Основи економічних знань для учнів 10-11 класів” 15 Література 24

Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Викладання економіки у школах.

Зміст Вступ. Розділ 1. Педагогічні аспекти використання освітньовиховних можливостей теми: “Кругообіг економічної діяльності” у шкільному курсі економічних дисциплін 1.1. Взаємообумовленість економічної освіти та формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи. 1.2. Програмні вимоги курсу “Основи економіки” щодо вивчення основ теми “Методика викладання теми “Кругообіг економічної діяльності” Розділ 2. Методичні особливості формування економічної культури учнів в процесі вивчення дисципліни “Основи економіки” 2.1. Зміст форми та методи організації економічного навчання як мотивація процесу формування економічної культури учнів 2.2. Методичні рекомендації до проведення практичного заняття з теми “Кругообіг економічної діяльності. Висновки Список використаних джерел.