институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління життєвим циклом туристичного продукту

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 83 | Год: 2010 | Размер: 564 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Управління життєвим циклом туристичного продукту

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6
1.1. Товарна політика туристичного підприємства та її складові 6
1.2. Сутність концепції життєвого циклу товару 9
1.3. Управління життєвим циклом туристичного продукту 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЗВА" 23
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "НАЗВА" 23
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства "НАЗВА" 25
2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства "НАЗВА" 37
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРІВ І ЙОГО НАЗВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ 50
3.1. Аналіз життєвих циклів туристичного продукту "НАЗВА" 50
3.2. План вдосконалення асортименту на основі концепції життєвого циклу 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73
ДОДАТКИ 78

бакалавр
Cмотрите также:
Контрольна робота з менеджменту туристичної галузі

ЗМІСТ 1. Менеджмент гостинності 3 2. Управління життєвим циклом туристичного продукту 6 3. Мотивація подорожей 9 Література 13

УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність концепції життєвого циклу туристичного регіону 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу туристичного регіону 10 1.3. Сутність управління життєвого циклу туристичного регіону 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 19 2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Київського регіону 19 2.2. Характеристика туристичних потоків Київського туристичного регіону 23 2.3. Аналіз інфраструктури Київського туристичного регіону 30 РОЗДІЛ 3. РОЗПОДІЛ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНУ 41 3.1. Прогноз розвитку кривої життєвого циклу Київського регіону 41 3.2. Пропозиції щодо розвитку туристичного регіону згідно його стадії життєвого циклу 46 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 68

Механістичні організаційні структури управління. Взаємозв’язок між життєвим циклом товару і стратегією розвитку фірми

Вступ 1. Механістичні організаційні структури управління 2. Проаналізувати взаємозв’язок між життєвим циклом товару і стратегією розвитку фірми Використана література

Основні етапи і характеристика життєвого циклу іновацій та методи управління ЖТ

1. Основні етапи і характеристика життєвого циклу інновацій та методи управління життєвим циклом інновації 3 1.1. Характеристика життєвого циклу інновацій та його основні етапи 3 1.2. Методи управління життєвим циклом інновації 5 2. Дослідження складових інноваційного потенціалу 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6 1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6 2.2. Класифікація турів 7 2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9 2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11 Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13 2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13 2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14 Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25 3.1. Позиціювання та просування туру 25 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Сутність маркетингових досліджень туристичного продукту 6 Розділ 2. Сегментація ринку та позиціонування туристичного продукту 11 Розділ 3. Реалізація та просування туристичного продукту 20 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Туристичний продукт як об’єкт управління на підприємствах туристичної індустрії

ВСТУП 3 1. ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ЯК ОБ'ЄКТ КЕРУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 5 1.1. Сутність туристичного продукту як обєкта управлінської праці. 5 1.2. Характеристика впливу факторів зовнішнього середовища на процес створення туристичного продукту 8 2. ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ЯК ОБЄКТА УПРАВЛІННЯ В ТУРІСТИЧНІЙ ФІРМІ:"СУПУТНИК" 13 2.1. Дослідження особливостей створення та реалізації туристичного продукту на підпріємстві 15 2.2. Аналіз рекламної політики підприємства щодо реалізації туристичного продукту 24 2.3. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на створення туристичного продукту 27 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПРОДУКТОМ У ТИРИСТИЧНІЙ ФІРМІ "СУПУТНИК" 28 3.1. Обгрунтування основних напрямів удосконалення системи управління туристичної фірми "Супутник" 31 ВИСНОВКИ 37 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 39 ДОДАТКИ 41

Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ (ПОСЛУГ) В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ УКРАЇНИ 1.1. Основні напрямки підтримки розвитку підприємництва в сфері туризму України 5 1.2. Система якості туристичного продукту (послуг) 19 1.3. Нормативно - правова база, що регулює підприємництво в туризмі та якість туристичного продукту (послуг) в умовах конкурентного середовища 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ 2.1 Коротка характеристика підприємницької діяльності туристичного підприємства « » 32 2.2 Аналіз та оцінка процесу управління якістю туристичного продукту (послуг) в підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » 42 2.3. Вплив системи контролю на підприємницьку діяльність туристичного підприємства « » 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА « » НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ 3.1 Визначення проблем у підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » на основі процесу управління якістю 52 3.2 Формування напрямків розвитку підприємницької діяльності на основі підвищення якості туристичного продукту (послуг) 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68

Управління якістю туристичного продукту

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5 1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5 1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10 1.3. Система якості як частина системи управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства. Завдання: 1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту. 2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві 3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві. 4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві. Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг. Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”. Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.

Позиціонування регіонального туристичного продукту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕРИТОРІАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6 1.1. Сутність позиціонування на різних територіальних рівнях 6 1.2. Поняття, структура та конкурентоспроможність та складові туристичного продукту 13 1.3. Позиціювання та конкурентоспроможність регіонального туристичного продукту 18 РОЗДІЛ ІІ. ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ АР КРИМ 25 2.1. Загальна характеристика регіону 25 2.2. Туристично-рекреаційні ресурси АРК 26 2.3. Цільові туристичні ринки АР Крим 35 2.4. Оцінка конкурентоспроможності регіональних ринків АРК 37 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ АР КРИМ 40 3.1. Переваги та недоліки використання туристичних ресурсів регіону 40 3.2. Основні (перспективні) напрями розвитку туризму в АР Крим 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 59-62