институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Впровадження законів менеджменту в діяльність туристичного підприємства (бакалавр)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 87 | Год: 2010 | Размер: 976 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Впровадження законів менеджменту в діяльність туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ МЕНЕДЖМЕНТУ 5
1.1. Еволюція менеджменту 5
1.2. Сутність законів менеджменту 11
1.3. Загальна характеристика законів менеджменту 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАКОНІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 30
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „НАЗВА” 30
2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „НАЗВА” 36
2.3. Діагностика впровадження законів менеджменту в діяльність ТОВ „НАЗВА” 40
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „НАЗВА” 56
3.1. Проблеми застосування законів менеджменту в діяльності ТОВ „НАЗВА” 56
3.2. Шляхи удосконалення впровадження законів менеджменту в діяльність ТОВ „НАЗВА” 58
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 74
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 80
ДОДАТКИ 85

Cмотрите также:
Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ххх” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ххх” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ххх” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ххх” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111

Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 27 2.3. Діагностика застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 32 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 47 3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 47 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження принципів школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68-71

Оптимізація фінансового менеджменту на туристичному підприємстві (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 5 1.1. Поняття фінансового менеджменту 5 1.2. Роль і місце фінансового менеджменту в системі управління бізнесом 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «НАЗВА» 24 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 24 2.2. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка фінансових показників діяльності туристичного підприємства 41 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 46 3.1. Розробка організаційно-економічних заходів по забезпеченню реалізації фінансової стратегії туристичного підприємства 46 3.2. Ефективність запропонованих заходів з підвищення рівня організації управління фінансами туристичного підприємства ТОВ «Назва» 57 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 5 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 13 1.3. Основні принципи управління сучасним туристичним підприємством 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ТОВ «НАЗВА» 26 2.1. Загальна характеристика підприємства 26 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 34 2.3. Діагностика впровадження принципів управління на туристичному підприємстві 42 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 47 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування класичних принципів управління в діяльності туристичного підприємства 47 3.2. Удосконалення процесу управління діяльністю туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства на прикладі ТОВ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ Назва ” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ Назва ” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ Назва ” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ Назва ” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 25 2.3. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 30 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ В ПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 45 3.1. Недоліки у використанні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 45 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення застосування принципів школи адміністративного управління в системі управління туристичним підприємством відповідно до теорії адміністративного менеджменту 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ 5 1.1 Поняття та класифікація методів управління персоналом 5 1.2 Особливості управління в соціальних системах 10 1.3 Методи соціального та морального впливу на персонал підприємства, їх характеристика 17 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 21 2.1 Загальна характеристика туристичного агентства «Назва» 21 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного агентства «Назва» 33 2.3. Діагностика процесу впровадження методів соціального та морального впливу на персонал туристичного агентства «Назва» 39 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 43 3.1. Недоліки застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства «Назва» 43 3.2. Заходи щодо покращення застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства «Назва» 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56-62 бакалавр

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22 РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31 2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34 2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49 РОЗДІЛ 3. 56 ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56 3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56 3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ. 69-84 звітність