институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Диплом | Страниц: 74 | Год: 2010 | Размер: 131 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5
1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11
1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22
2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28
2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45
3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45
3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69-74
Cмотрите также:
Вплив факторів зовнішнього середевища на підприємства малого бізнесу

З М І С Т: Вступ....................................................................................................................... 3 1. Сутність малого бізнесу.................................................................................... 4 2. Загальні поняття факторів зовнішнього середовища.................................... 5 3. Фактори зовнішнього середовища прямого впливу..................................... 11 4. Фактори зовнішнього середовища побічного впливу.................................. 16 5. Вплив факторів зовнішнього середовища на прикладі підприємства........ 22 6. Шляхи зменшення негативного впливу факторів зовнішнього середовища на підприємства малого бізнесу................................................ 24 Висновки................................................................................................................ 26 Перелік використаної літератури........................................................................ 28

Зовнішнє середовище підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6 1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24 2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24 2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26 2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42 3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Моделі зовнішнього середовища 4 1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Назва» 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати 70

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства (бакалавр)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Туристичне агентство «назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «назва» на 01.01.07 р. 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати за 2006 р. 70

Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5 1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5 РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9 2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9 2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15 РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління сучасним підприємством туристської індустрії

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Основні фактори зовнішнього середовища, що діють на підприємство туристичної галузі 5 1.2. Канали впливу зовнішнього середовища на підприємство туристичної галузі 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ „ДОМІНАНТА” 12 2.1. Оцінка факторів зовнішнього середовища, які діють на підприємство 12 2.2. Аналіз можливостей і загроз 16 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОСЛАБЛЕННЯ НЕГАТИВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ЯК ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 21 ВИСНОВКИ 29

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6 1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6 1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10 1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16 Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22 2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24 2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27 Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31 3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31 3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39 Висновки 47 Список використаної літератури 50-52

Оцінка впливу чинників зовнішнього середовища на прикладі готелю «Дніпро»

Зміст Вступ Розділ 1. Зовнішнє середовище підприємства та сутність концепції його впливу на діяльність 1.1. Розуміння та визначення зовнішнього середовища 1.2. Характеристика мікросередовища 1.3. Характеристика чинників макросередовища та їх врахування в процесі управління підприємством. 1.4. Методи аналізу зовнішнього середовища Розділ 2. Аналіз середовища готельного підприємства. 2.1. Характеристика підприємства 2.2. Обґрунтування та вибір методів оцінки зовнішнього середовища. 2.3. Коротка характеристика мікросередовища підприємства. 2.4. Коротка характеристика макросередовища підприємства. Розділ 3. Висновки та пропозиції щодо покращення роботи підприємства. Перелік використаної літератури Додатки

Діагностика зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 5 1.2 Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2 Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами 21 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 30 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища 30 3.2 Концепція ефективного управління підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48