институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2010 | Размер: 106 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5
1.1. Якість послуги, обслуговування в готельному господарстві 5
1.2. Планування послуги 10
1.3. Управління якістю готельних послуг 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «Назва» 25
2.1. Загальна характеристика підприємства 25
2.2. Дослідження управління якістю послуг 27
2.3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 30
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯВ В ГОТЕЛІ «назва» 35
3.1. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю готелю 35
3.2. Проектування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 39
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 57

Cмотрите также:
Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА УКРАЇНІ 5 РОЗДІЛ ІІ. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ „НАЗВА” 11 2.1. Характеристика готелю „Назва” 11 2.2. Стандарти обслуговування в готелі „Назва” 15 2.3. Аналіз новітніх тенденцій в організації гостинності в готелі 25 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ 30 3.1. Порядок впровадження нових послуг в діяльність готелю 30 3.2. Оцінка якості послуг в діяльність готелю 33 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 48

Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю

Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Особливості використання інформаційнoї інфраструктури у туристичній індустрії України 5 1.2. Інформаційні технології як чинник підвищення ефективності управління готельним підприємством 11 1.3. Інформаційні системи і мережі у структурі світового готельного господарства 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „ххх” М. КИЄВА 18 2.1. Особливості готельного господарства 18 2.2. Дослідження роботи служб прийому і розміщення 23 2.2.1. Система бронювання 23 2.2.2. Система розміщення 27 2.2.3. Система розрахунку 31 2.3. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій в готелі „ххх” 33 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЗАСТОСУВАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 35 3.1. Комллексне дослідження практики застосування сучасних інформаційних технологій готелем „ххх” 35 3.2. Розрахунок сумарних витрат на комплексну автоматизацію діяльності готелю „ххх” 37 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 53

ПОСЛУГИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ

вступ 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика послуг засобів розміщення в туристичній індустрії 5 1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація 5 1.2. Особливості надання послуг засобами розміщення 12 1.3. Основні та додаткові послуги засобів розміщення 15 Розділ 2. Послуги готелю "Стартур" 19 2.1. Загальна характеристика готелю "Стартур" та його служб 19 2.2. Процес обслуговування та функції служби прийому та розміщення 23 2.3. Послуги харчування в готелі "Стартур" 25 Розділ 3. Перспективи удосконалення послуг засобів розміщення в туристичній індустрії 27 3.1. Перспективи запровадження нових послуг в готелі "Стартур" 27 3.2. Покращення надання послуг у засобах розміщення 28 ВИСНОВКИ 32 Список використаної літератури 34 ДОДАТКИ 36

Удосконалення якості готельних послуг

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження якості готельних послуг 7 1.1. Категорія послуги в індустрії гостинності, її основні характеристики 7 1.2. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції, принципи та нормативно-правове забезпечення 14 1.3. Специфіка управління якістю послуг, що надаються підприємствами готельного господарства 28 Розділ 2. Дослідження стратегії розвитку послуг, що надаються в готельному комплексі ".." 39 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства та його основних напрямів діяльності 39 2.2. Оцінка рівня якісного обслуговування в ГК ".." 51 2.3. Аналіз стратегії поліпшення діяльності готельного підприємства ".." та виявлення питань щодо удосконалення якості готельних послуг 61 Розділ 3. Вдосконалення стратегії підвищення рівня якості послуг в готельному підприємстві ".." 67 3.1. Розробка програми удосконалення якості послуг в ГК ".." 67 3.2. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 86 3.3. Прогнозна оцінка ефективності реалізації програми підвищення якості готельних послуг 92 Висновки та пропозиції 97 Список використаних джерел 101

Особливості організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗМІЩЕННЯ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 5 1.1. Ставлення міжнародного суспільства до людей з обмеженими можливостями 5 1.2. Сучасний стан розвитку обслуговування інвалідів в Україні 8 РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва» 16 2.1 Характеристика об’єкту дослідження 16 2.2 Аналіз організації послуг для інвалідів 19 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 21 3.1 Оснащення номерів для інвалідів 21 3.2 Додаткові послуги для інвалідів які надаються в готелях 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… 1.1. Особливості надання готельних послуг ……………………….. 1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………...... 1.3. Характеристика підприємств громадського харчування……… РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ………………………….. 2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………... 2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"…………………………………… РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3

Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії

Вступ 3 Розділ І Теоретичні і методичні основи вивчення якості готельних послуг 6 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 6 1.2. Показники якості надання послуг та методика їх розрахунку 12 Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 19 2.1. Загальна характеристика готелю 19 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 22 Розділ ІІІ. Напрямки підвищення якості надання готельних послуг 28 3.1. Забезпечення конкурентних переваг 28 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 30 Висновки 31 Бібліографія 34

Роль і значення готельних обєднань

Вступ 3 1. Роль іноземних готельних об’єднань в Україні 5 2. Значення національних готельних об’єднань в організації гостинності в засобах розміщення 8 Висновки 13 Список використаних джерел 15

СПЕЦИФІКА ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце готельних послуг в сучасних економічних умовах 6 1.1. Характеристика послуг в індустрії гостинності 6 1.2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 11 Розділ 2. Характеристика послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 16 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 16 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 17 2.3. Планування розвитку послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 21 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 24 3.1. Удосконалення діяльності послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 24 3.2. Управління розвитком готельного підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 28 3.3. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 30 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40