институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 21

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Контрольная | Страниц: 25 | Год: 2010 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 21


Завдання 1. Теоретичні питання 3
1.Особливості національних і іноземних інвестицій у розвиток туризму України. 3
2. Співвідношення попиту та пропозиції на міжнародному туристичному ринку 12
Завдання 2. Практичне завдання: 23
Фірма при реалізації продукції орієнтується на три сегменти ринку.
У першому сегменті об'єм продажів в минулому періоді склав 54,0 млн. шт. продукту при ємкості ринку в цьому сегменті 1980,0 млн. шт. Передбачається, що наступного року ємкість ринку в цьому сегменті зросте на 3%, частка фірми - на 5%.
У другому сегменті частка фірми складає 4%, об'єм продажів - 75,0 млн. шт. Передбачається, що ємкість ринку зросте на 11%, при цьому частка фірми в цьому сегменті зросте до 8%.
У третьому сегменті ємкість ринку складає 45,0 млн. шт., частка фірми - 0,12. Змін ємкості ринку не передбачається, об'єм продажів фірми скоротиться на 1,0 млн. шт. продукту.

Визначите:
об'єм продажів фірми в справжньому році за вищезгаданих умов;
сумарний об'єм ринку всіх трьох сегментів в справжньому році за вищезгаданих умов;
загальну частку фірми на ринку всіх трьох сегментів в справжньому році за вищезгаданих умов.

Література 25

Cмотрите также:
Економічні аспекти міжнародного туризму

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 7 1.1. Поняття та сутність міжнародного туризму і його класифікація. 7 1.2. Чинники впливу на економічну ефективність туристичної діяльності. 13 Розділ ІІ. Економічні аспекти міжнародного туризму 18 2.1. Місце і роль міжнародного туризму у світовій економіці. 18 2.2. Економічне значення міжнародного туризму та його вплив на становлення і розвиток туристичної індустрії. 21 2.3. Особливості сучасного стану міжнародного туризму. 23 Розділ ІІІ. Умови та перспективи розвитку міжнародного туризму 26 3.1. Основні умови та напрямки розвитку міжнародного туризму. 26 3.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму в окремих регіонах світу. 32 Висновки 39 Перелік використаної літератури та джерел 41 Додатки 43

Міжнародний туризм

I Вступ. II Основна частина. 1 Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах. 2 Економічне значення міжнародного туризму. 3 Організація міжнародного туризму. 4 Становлення і регулювання міжнародного туризму. 5 Розрахунок ціни туристичного продукту. 6 Бухгалтерські операції в міжнародному туризмі. 7 Організація і техніка виконання операцій міжнародного туризму. III Висновок. IV Список літератури.

Міжнародний туризм

I Вступ. II Основна частина. 1 Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах. 2 Економічне значення міжнародного туризму. 3 Організація міжнародного туризму. 4 Становлення і регулювання міжнародного туризму. 5 Розрахунок ціни туристичного продукту. 6 Бухгалтерські операції в міжнародному туризмі. 7 Організація і техніка виконання операцій міжнародного туризму. III Висновок. IV Список літератури.

Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах.

1 Індустрія міжнародного туризму і її розвиток в сучасних умовах. 2 Економічне значення міжнародного туризму. 3 Організація міжнародного туризму. 4 Становлення і регулювання міжнародного туризму. 5 Розрахунок ціни туристичного продукту. 6 Бухгалтерські операції в міжнародному туризмі. 7 Організація і техніка виконання операцій міжнародного туризму.

Розвиток міжнародного туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 Теоретичні засади міжнародного туризму та його розвитку 6 1.1. Сутність міжнародного туризму та його значення 6 1.2. Види міжнародного туризму 20 1.3. Аналіз основних чинників що впливають на формування і функціонування туристичного ринку 27 РОЗДІЛ 2 37 Аналіз розвитку міжнародного туризму в Україні 37 2.1. Огляд та аналіз сучасного стану міжнародного туризму в Україні його інфраструктури та матеріально-технічної бази 37 2.2. Дослідження організації туризму в провідних туристичних країнах світу 49 2.3. Особливості організації міжнародного туризму в Україні 58 РОЗДІЛ 3 75 Напрямки удосконалення міжнародного туризму 75 3.1. Прогнози розвитку світового туризму 75 3.2. Перспективи розвитку та шляхи удосконалення міжнародного туризму в Україні 81 3.3 Інноваційні форми організації туристичної діяльності українських підприємств 95 ВИСНОВОК 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 112

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 4 1.1 Міжнародний туризм: поняття та класифікація 4 1.2 Фактори розвитку міжнародного туризму 10 2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 16 2.1 Загальні напрямки розвитку міжнародного туризму 16 2.2 Аналіз розвитку міжнародного туризму в різних регіонах світу 20 3. СУЧАСНИЙ СТАН МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 33 3.1 Динаміка розвитку міжнародного туризму в Україні 33 3.2 Проблеми міжнародного туризму та потенційні можливості їх вирішення 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 47 ДОДАТКИ 49

Економічні аспекти міжнародного туризму (бакалавр)

Вступ 3 Розділ 1. Науково-методологічні аспекти міжнародного туризму України 6 1.1. Роль і значення міжнародного туризму в економіці України 6 1.2. Зарубіжний досвід розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 9 1.3. Методологічні аспекти визначення впливу міжнародного туризму на економіку України 19 Розділ 2. Дослідження впливу міжнародного туризму на економіку України 24 2.1. Статистичний аналіз розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 24 2.2. Нормативно-правове забезпечення туризму в умовах ринкової економіки 33 Розділ 3. Проблеми та напрямки розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 41 3.1. Проблеми та сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму 41 3.2. Напрямки розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 51 Висновки та пропозиції 55 Список використаної літератури та джерел 59 Додатки 61-66

Україна на міжнародному ринку туристичних послуг

Вступ 3 1. Міжнародний туризм як складова міжнародної економіки 5 1.1. Міжнародний туризм: поняття та сутність 5 1.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму та його роль у світовій економіці 8 2. Сучасний стан розвитку міжнародного туризму в Україні 12 2.1. Потенціал розвитку міжнародного туризму в Україні 12 2.2. Динаміка та проблеми розвитку туристичної індустрії України 16 3. Перспективи розвитку міжнародного туризму в Україні 29 3.1. Світовий досвід розвитку міжнародного туризму 29 3.2. Можливості розвитку міжнародного туризму в Україні 34 Висновки 43 Список використаної літератури 46

Місце України в розвитку міжнародного туризму

ВСТУП 3 1. МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВИЙ ПРОСТІР 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 11 3 ПРОБЛЕМИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ ТА ПОТЕНЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ЇХ ВИРІШЕННЯ 16 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 23

Роль міжнародного туризму на ринку послуг

Вступ 3 І. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 6 Розділ 1. Світовий ринок міжнародного туризму 6 а) Загальна характеристика світового ринку 6 б) Попит і фактори його формування. Основні групи споживачів 14 в) Глобалізація у міжнародному туризмі. Монополісти і особливості їх діяльності 19 г) Формування цінової політики міжнародного туризму 24 Розділ 2. Роль і місце Туреччини у міжнародному туризмі 27 а) Місце країни у регіоні 27 б) Туристичний потенціал Туреччини і його використання 30 Висновки 35 Список літератури 38 Додаток. Статистика зовнішньої торгівлі Туреччини 41