институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Напрямки досягнення конкурентоспроможності фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 126 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Напрямки досягнення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ 6
1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 6
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 9
1.3. Конкурентоспроможність підприємства і товару 13
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 20
2.1. Аналіз ринку та конкурентів ТОВ „Назва” 20
2.2. Аналіз напрямків досягнення конкурентоспроможності ТОВ „Назва” 25
2.3. Аналіз конкурентоспроможності товару ТОВ „Назва” 27
РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 31
3.1. Застосування SWOT – аналізу для розробки стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 31
3.2. Пропозиції щодо розвитку конкурентної стратегії 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 40
Cмотрите также:
Визначення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5 1.2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.3. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФІРМИ 14 2.1. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 14 2.2. ВИБІР НОМЕНКЛАТУРИ ПАРАМЕТРІВ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 18 2.3. ВИБІР БАЗИ ПОРІВНЯННЯ ТА ЗАСОБИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ФІРМОЮ 28 3.1. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 28 3.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМОЮ 34 ВИСНОВКИ 38 Перелік використаної літератури 39

Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 1.1. Суть, поняття та види конкурентоспроможності 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність продукції підприємства 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПП “ЗОРЯ” 2.1. Характеристика та аналіз господарської діяльності ПП “Зоря” 2.2. Аналіз фінансово-економічного стану фірми “Зоря” та стратегії виходу його на зовнішній ринок РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Основні напрямки вдосконалення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Економічна ефективність впровадження заходів щодо збільшення конкурентоспроможності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19 1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24 Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30 2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30 2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41 2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54 Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59 3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59 3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67 3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73 Висновок…………………………………………………………………... Список використаної літератури…………………………………...……...77 Додатки……………………………………………………………………79

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Оцінка конкурентоспроможності послуг фірми

Завдання 3 Завдання 4. Розрахувати конкурентоспроможність продукції на основі методу розрахунку одиничних, групових та інтегральних показників конкурентоспроможності. Оцінити конкурентну позицію організації на основі теорії матриць(методика виконання завдання викладалась у лекційному матеріалі.) Розрахунок конкурентоспроможності послуг аудиторської фірми за основними напрямками діяльності 5

Поняття та оцінка рівня конкурентоспроможності

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття конкурентоспроможності 4 2. Оцінка конкурентоспроможності на прикладі фірми 8 Висновок 12 Література 13

Поняття та оцінка рівня конкурентоспроможності

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття конкурентоспроможності 4 2. Оцінка конкурентоспроможності на прикладі фірми 8 Висновок 12 Література 13

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94