институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив гри на розвиток саморегуляції довільної активності в дошкільному віці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 76 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Вплив гри на розвиток саморегуляції довільної активності в дошкільному віці

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ ВИД ДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5
1.1. Розвиток концептуальних положень щодо дитячої гри в працях вітчизняних дослідників 5
1.2. Класифікація ігор дітей дошкільного віку та їх процесуальна характеристика 10
РОЗДІЛ ІІ. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ХОДІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 16
2.1. Роль гри у розвитку саморегуляції довільної активності в дошкільному віці 16
2.2. Ігрові методики для розвитку саморегуляції 20
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВПЛИВУ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВОЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26
3.1. Обґрунтування та організація дослідження, визначення методів 26
3.2. Хід експерименту, обробка та інтерпретація результатів 32
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ 42
Cмотрите также:
Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості формування креативності у дитячому віці 5 1.1. Відносини між батьками і розвиток дитини 5 1.2. Розвиток особистості дитини в дошкільному віці 7 1.3. Розвиток творчих здібностей в онтогенезі 10 Розділ 2. Вплив взаємовідносин у сім’ї на розвиток креативності дітей дошкільного віку 17 2.1. Методики вивчення і розвитку творчого поводження дітей 17 2.2. Результати дослідження 19 2.3. Методика роботи по розвитку креативності дітей дошкільного віку 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Розвиток уваги у дошкільному віці

Вступ 2 1. Поняття про увагу, її види та фізіологічні основи 3 2. Особливості розвитку уваги у дітей молодшого дошкільного віку 6 3. Розвиток уваги в старшому дошкільному віці 8 Висновки 10 Задачі на розвиток уваги для дошкільнят 11 Список використаної літератури 12

. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5 1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6 1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20 2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20 2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 34

Розвиток дитини

Вступ 3 1. Анатомо-фізіологічні особливості 4 2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5 3. Психічні процеси в дошкільному віці 7 4. Розвиток почуттів і емоцій 11 Висновки 13 Література 14

Розвиток дитини

Вступ 3 1. Анатомо-фізіологічні особливості 4 2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5 3. Психічні процеси в дошкільному віці 7 4. Розвиток почуттів і емоцій 11 Висновки 13 Література 14

Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)

Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання

Зміст ВСТУП..............................................................................................................3 I. Особливості психічного розвитку в юнацькому віці.........................5 II. Засоби пізнавального процесу ............................................................8 2.1. Увага........................................................................................8 2.2. Пом`ять...................................................................................11 2.3. Розвиток засобів пізнавального процесу.............................12 III. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання…………………………………………...................16 2.1. Особливості розвитку пізнавального процесу.............................16 2.2. Розвиток пізнавальної активності..................................................22 2.3. Праця і всесторонній розвиток особи...........................................24 2.4. Залучення школярів в трудове самовиховання............................27 ВИСНОВОК..........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................30

Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку

ВСТУП 2 1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6 2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13 3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28 4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників

Зміст Вступ .. 3 1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5 §1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5 §2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22 §3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26 Висновок по 1 главі 31 2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33 §1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33 §2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37 §3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45 Висновок по 2 главі 49 Висновок 51 3. Бібліографія 52 4. Додаток 53