институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методики експериментального дослідження пам’яті

Каталог пособий и учебных материалов | Психология экспериментальная | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Методики експериментального дослідження пам’яті

ЗМІСТ
1. Актуальність дослідження 4
2. Мета, об’єкт та предмет дослідження 4
3. Характеристика досліджуваних понять: 4
4. Завдання дослідження 8
5. Гіпотези, змінні та форма дослідження 8
5. Психологічна характеристика вибірки 8
6. Методична частина 9
7. Діагностична частина 11
8. Формулювання висновків 15
Список використаної літератури 16
Cмотрите также:
Методики експериментального дослідження пам’яті

Зміст 1. Вступ 3 1.1. Актуальність 3 1.2. Необхідність дослідження. 3 2. Пам’ять та методики її вивчення. 4 2.1. Поняття про пам’ять та її типи 4 2.2. Методики вивчення оперативної 6 2.3. методика "пам'ять на образи" 9 3. Висновки 12 3.1. Використання. 12 3.2.Перспективи дослідження. 13 Список літератури 15

Методики експериментального дослідження пам

Методики экспериментального исследования памяти План: Вступ 3 Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9 Пам'ять як психічний процес. 9 Методи дослідження пам'яті. 12 Пізнавання фігур. 12 Методика дослідження короткочасної пам’яті 12 Методика «оперативна пам'ять» 13 Методика «образна пам'ять» 13 Заучування 10 слів 14 Відтворення розповіді (дорослий варіант) 15 Відтворення розповіді (дитячий варіант) 15 Опосередковане запам’ятовування 15 Піктограма 16 Висновок 16 Список використаної літератури 17

Методики експериментального дослідження пам'яті

Методики экспериментального исследования памяти План: Вступ 3 Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9 Пам'ять як психічний процес. 9 Методи дослідження пам'яті. 12 Субтест "Шифровка" з методу оцінки інтелекту Д. Векслера 12 Субтест "Рахунок" з методу оцінки інтелекту Д. Векслера. 13 Заключення 14 Додаток №1. 16 Додаток №2. 16 Додаток №3. 16 Список використаної літератури 17

Форми соціальної роботи зі студентською молоддю

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичний аналіз форм соціальної роботи з молоддю 8 1.1. Студентська молодь як об єкт соціальної роботи 8 1.2. Форми соціальної роботи зі студентською молоддю 15 Розділ 2. Особливості на напрями реалізації різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 24 2.1. Загальна характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 24 2.2. Актуальність втілення в життя різних форм соціальногї роботи зі студентською молоддю в Україні 37 Розділ 3. Аналіз експериментального дослідження використання різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю 65 3.1. Програма дослідження соціального становлення студентської молоді у вищих навчальних закладах 65 3.2. Аналіз програми експериментального дослідження 70 3.3. Аналіз результатів проведеного експериментального дослідження 78 Висновки 82 Список використаних джерел 88

Внутрішня мотивація та учбова творчість студентів

Вступ 3 Розділ І. Теоретичний аналіз мотиваційної сфера студента та розвиток творчої діяльності 5 1.1 Психологічна мотивація студентів в процесі навчання 5 1.2 Особливості творчої діяльності студентів 8 Розділ ІІ. Методи і вибірка експериментального дослідження 13 2.1 Методи експериментального дослідження 13 2.2 Гніздова (серійна) вибірка 14 Розділ ІІІ. Експериментальне дослідження мотиваційної структури у студентів І-го та ІV-го курсів навчання. 16 Висновки 24 Список використаної літератури 26

Дослідно-експериментальна робота з обґрунтуванням ефективності ігрових методів у соціальній адаптації дітей молодшого шкільного віку

Вступ 3 Експериментальне дослідження соціальної адаптації молодших школярів засобами ігрової діяльності 6 1. Критерії ефективності соціальної адаптації молодших школярів засобами ігрової діяльності 6 2. Програма експериментального дослідження процесу соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку засобами ігрової діяльності 10 3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи 20 Висновки експериментального дослідження 23 Список використаної літератури 26

Формування готовності майбутніх вчителів до удосконалення творчих здібностей молодших школярів

Вступ 2 Розділ І. Розвиток творчих здібностей як проблема педагогічно-психологічної науки 7 1.1 Аналітичний розгляд творчих здібностей 7 1.2 Психолого-педагогічна література про розвиток творчих здібностей 18 Розділ ІІ. Проблематика та методологія розвитку творчих здібностей учнів та педагогів 27 2.1 Сучасний стан та проблеми розвитку творчих здібностей 27 2.2 Методи розвитку творчих здібностей у педагогічно-психологічній практиці 47 Розділ ІІІ. Особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів та формування готовності майбутніх педагогів до їх удосконалення у групах продовженого дня 57 3.1 Творчі здібності молодших школярів та особливості їх розвитку 57 3.2 Підготовка майбутніх вчителів до розвитку творчих здібностей учнів молодших класів 72 ІV. Експериментальна модель формування та розвитоку творчих здібностей студентів для їх подальшого застосування в розвитку творчості молодших школярів 82 4.1 Організаційно-методичне обгрунтування експериментального дослідження 82 4.2 Особливості проведення експериментального дослідження 89 4.3 Результати експериментального дослідження 90 Висновки 94 Список використаної літератури 102

Дослідження технічної підготовки юних футболісті 8-12 років

Список використовуваних скорочень 3 Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні основи вивчення проблеми технічної підготовки юних футболістів 8-12 років 7 1.1. Технічна підготовка як основа майстерності футболістів 7 1.2. Початкове навчання як база формування спортивної техніки 12 1.3. Вимоги до технічної підготовки юних футболістів 17 1.4. Комплекс вправ для розвитку силових та швидкісних якостей футболіста 21 Розділ 2. Мета, задачі, методи та організація експериментального дослідження 24 2.1. Мета та задачі дослідження 24 2.2. Методи дослідження 24 2.3. Організація дослідження 29 Розділ 3. Інтерпретація отриманих результатів і рекомендації по ТП юних футболістів 31 3.1. Результати дослідження 31 3.2. Експериментальне обґрунтування нової методики вдосконалення техніки володіння м’ячем юних футболістів 37 Висновки 40 Список використаних джерел 43 Додатки 46 Додаток 1. Анкета тренера, фахівця з футболу 46 Додаток 2. Протокол графічного запису техніко-тактичних дій 47

Експериментальне дослідження пам’яті

Вступ 2 І. Загальні засади розвитку експериментального дослідження пам’яті 3 ІІ. Експериментально-психологічні дослідження пам’яті 7 2.1 Характеристика класичних експеримнтальних підходів до вивчення пам’яті 7 2.2 Підходи до вивчення структури пам’яті з позицій теорії переробки інформації 10 2.3 Вивчення особливостей короткочасної пам’яті 12 2.4 Вивчення особливостей тривалої пам’яті 14 Висновки 16 Список використаних джерел 17

Невротичні розлади у старшокласників

ЗМІСТ Вступ .......................................................................... 2 Розділ І. Теоретичні основи невротичних розладів у старшокласників. 1.1. Проблема невротичних розладів ............……................. 6 1.2.Види невротичних розладів у старшокласників ........... 20 Розділ ІІ. Експериментальне дослідження. 2.1. Організація експериментального дослідження невротичних розладів у старшокласників ........….................. 37 2.2. Методичний апарат дослідження…………………..…43 Розділ ІІІ. Аналіз результатів дослідження 3.1. Аналіз та узагальнення результатів дослідження .... 48 Висновки ............................................................... Список використаної літератури .............................. 49