институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 77 | Год: 2010 | Размер: 156 кб. | Стоимость: 170 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5
1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5
1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8
1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22
2.1. Резюме проекту 22
2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28
3.1. План маркетингу 28
3.2. План виробництва 34
3.3. Потенційні ризики й проблеми 46
3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 70
Cмотрите также:
Організація створення та функціонування ресторану (бізнес-план)

У роботі розглядаються питання розробки бізнес-плану підприємства громадського харчування ресторанного ВСТУП 3 Частина 1 4 Приклади заповнених заяв для відкриття ресторану Частина 2 6 Характеристика конкурентів ресторану Приблизний план асортименту ресторану Персонал ресторану Календарний план Кваліфікаційні характеристики працівників Штатний розклад працівників Первісні витрати на оснащення підприємства Нарахування амортизації План по праці й заробітній платі План рекламної кампанії Ризики Розрахунок суми первісних капітальних вкладень Розрахунок витрат підприємства Розрахунок виторгу ресторану за 1 рік функціонування 1. Рівень рентабельності капіталу 2. Дохід від проекту 3. Індекс рентабельності 4. Точка беззбитковості 5. Виробничий важіль 6. Запас фінансової міцності 7. Строк окупності проекту 8. Чистий приведений дохід План розміщення ресторану Частина 3 34 Зразки заповнених контрактів ресторану ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Розробка бізнес-плану відкриття ресторану

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади бізнес-планування 5 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-планування та цілі розробки бізнес-плану 5 1.2. Загальна методологія розробки бізнес-плану 9 1.3. Зміст і структура бізнес-плану 13 Висновки до розділу 1 29 Розділ 2. Розробка бізнес-плану з відкриття ресторану «Шинок» мережі «Мирова карта» 32 2.2. Опис підприємства та продукції 32 2.3. Аналіз ринку 40 2.4. Маркетинг-план 48 2.5. Організаційний план 50 2.6. Виробничий план 56 2.7. Фінансовий план 64 2.8. Оцінка ризиків і страхування 76 2.9. Оцінка ефективності проекту 78 Висновки до розділу 2 81 Висновки 83 Список використаної літератури 85

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

Розробка та обґрунтування бізнес – плану створення нового туристичного підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6 1.1. Основні критерії розробки бізнес-плану 6 1.2. Характеристика структури типового бізнес-плану 18 1.3.Дослідження ринку туристичних послуг 26 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "А" 40 2.1. Опис бізнесу 40 2.2. Стратегічний та маркетинговий план 44 2.3. Фінансово-економічний план 55 2.4. Оцінка та страхування ризику 61 3. ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ 63 3.1. Прогноз доходів підприємства 63 3.2. Оцінка запропонованих заходів та їх впливу на діяльність підприємства 67 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84-87 Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань бізнес-планування у туристичній галузі, уміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, складання бізнес-плану конкретного туристичного підприємства. Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений теоретичним засадам бізнес-планування. У другому розділі розроблено основні положення бізнес-плану новостворюваного туристичного підприємства ТОВ "А" В третьому розділі проведено оцінку запропонованого бізнес-плану.

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Основи підприємництва

Вступ 4 Розділ І. Організаційн основи створення ресторану 5 1.1Розроблення установчих документів 5 1.2 Реєстрація ТОВ «Оріон» 13 1.3 Ліцензування ТОВ «Оріон» 16 1.4 Відкриття банківського рахунку 21 1.5 Виготовлення печатки 26 Розділ ІІ.Бізнес план ресторану «Оріон» 30 2.1 Концепція бізнесу (резюме) 30 2.2 Ситуація в даний час і коротка інформацію про підприємство 31 2.3 Дослідження й аналіз ринку 32 2.4. Організаційний план (у тому числі правове забезпечення) 36 2.5. Персонал і управління 42 2.6. План виробництва 45 8. План маркетингових дій 47 2.9. Потенційні ризики 50 2.10. Фінансовий план і фінансова стратегія 51 Розділ ІІІ. Розробка господарських договорів 59 Висновки 68 Список використаної літератури 70 Метою даної роботи є створення бізнес-плану розвитку підприємства ресторанного господарства.

Контрольна робота з економіки туристичного підприємства

План 1. Платіжний календар туристичного підприємства 3 2. Бізнес-планування 5 Список використаної літератури 10