институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Застосування соціологічних методів дослідженнь у менеджменті туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Диплом | Страниц: 73 | Год: 2010 | Размер: 154 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Застосування соціологічних методів дослідженнь у менеджменті туристичного підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Методи досліджень у менеджменті туристичного підприємства. Застосування соціологічних методів у менеджменті туристичного підприємства 7
1.2. Особливості застосування соціологічних методів досліджень 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 26
2.2. Діагностика процесу застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті 29
2.3. Аналіз трудових ресурсів у менеджменті 35
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 50
3.1. Недоліки в застосуванні соціологічних досліджень у менеджменті туристичного підприємства 50
3.2. Шляхи удосконалення застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті туристичного підприємства 54
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Cмотрите также:
Основи менеджменту

1. Застосування соціологічних методів дослідження у менеджменті 3 2. Модель Портера-Лоулера, її сутність, характеристика, застосування 8 Література 12

Застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ 5 1.1 Поняття та класифікація методів управління персоналом 5 1.2 Особливості управління в соціальних системах 10 1.3 Методи соціального та морального впливу на персонал підприємства, їх характеристика 17 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 21 2.1 Загальна характеристика туристичного агентства «Назва» 21 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного агентства «Назва» 33 2.3. Діагностика процесу впровадження методів соціального та морального впливу на персонал туристичного агентства «Назва» 39 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 43 3.1. Недоліки застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства «Назва» 43 3.2. Заходи щодо покращення застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства «Назва» 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56-62 бакалавр

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111

Застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СУТНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Загальна характеристика методів управління персоналом 5 1.2. Соціальний розвиток в колективі 14 1.3. Соціально-психологічні методи управління персоналом на туристичному підприємстві 21 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 29 2.2. Аналіз трудових ресурсів на туристичному підприємстві 34 2.3. Оцінка рівня застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства 41 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ПЕРСОНАЛ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 3.2. Пропозиції щодо удосконалення застосування методів соціального та морального впливу на персонал туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68

Основи менеджменту

1. ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ 3 2. ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЇЇ ОЗНАКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Контрольна робота з стратегічного менеджменту

Вступ. 3 1.Застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті. 4 2. Модель Портера-Лоулера, її сутність, характеристика, застосування. 8 3. Критерії оцінки стратегії інституту туризму ФПУ. 13 Висновок. 16 Список використаних джерел 18

ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДIВ УПРАВЛIННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПIДПРИЄМСТВI

ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 6 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 16 1.3. Основні методи управління сучасним туристичним підприємством 28 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 39 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 39 2.2. Дослідження кадрової політики в діяльності туристичного підприємства 51 2.3. Діагностика методів управління, що застосовуються на туристичному підприємстві 58 Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 77 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 77 3.2. Удосконалення процесу управління ефективною діяльністю туристичного підприємства «Назва» 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 118

ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)

курсова-бакалавр, диплом бакалавра ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5 1.1 Історія розвитку менеджменту 5 1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15 1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27 2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27 2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33 2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42 3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-70

Застосування адміністративних методів менеджменту, їх вплив на діяльність організації

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 МІСЦЕ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Поняття та класифікація методів менеджменту 5 1.2 Поняття та види адміністративних методів менеджменту 10 1.3 Особливості адміністративного управління 13 РОЗДІЛ 2 СУКУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 16 2.1 Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 16 2.2 Застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 25 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ДІЄВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 34 3.1 Адаптація діяльності туристичного підприємства «Назва» для посилення дієвості адміністративних методів 34 3.2 Формування напрямків підвищення ефективності застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56-62

СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИБОРЧОЇ ПОВЕДІНКИ. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ.

План Вступ...............................................................................................................3 1. Принципи соціологічних дослідженнь під час виборчої кампанії.......4 2. Методи соціологічних досліджень..........................................................6 3. Кількісні методи дослідження.................................................................7 4. Метод конвент-аналізу...........................................................................11 5. Якісні методи дослідження....................................................................13 Висновок......................................................................................................15 Список використаної літератури...............................................................15