институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Документ як об’єкт дослідження наук документально-комунікаційного циклу

Каталог пособий и учебных материалов | Документоведение | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2006 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Документ як об’єкт дослідження наук документально-комунікаційного циклу

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Документ як наукове поняття 5
1.1.Розвиток поняття «документ» 5
1.2.Внесок П.Отля у розвиток документа 7
1.3. Документаційне забезпечення менеджменту 9
Розділ ІІ. Документ як об’єкт вивчення документознавства 13
2.1. Документ управлінського середовища 13
2.2. Документ як артефакт 15
2.3. Коштовний і рідкий документ 18
Розділ ІІІ. Зміст та значення документа у науках документально-комунікаційного циклу 21
3.1. Розуміння документа у науці. бібліографія. 21
3.2. Документ в правознавстві, діловодстві 24
3.3. Документ в книгознавстві і бібліотекартсві (зв'язок документа з іншими науками, див. Кушнаренко зв'язок документознавства з іншими науками) 26
Висновок 30
Список використаних джерел 32

Мета роботи полягає у вивченні науково-методичних засад документообороту.
Об’єктом дослідження є документи в процесі їх пошуків, ідентифікації, зберігання та експонування.
Предметом дослідження є науково-методичні засади вивчення документів.
Завданням роботи є:
- вивчити та визначити поняття “документ” та його місце в науці документознавство;
- дослідити документ як об’єкт вивчення документознавства та дослідити різні види документів;
- визначити зміст та значення документу у науках документально-комунікаційного циклу та місце документа в інших науках
Cмотрите также:
Документи як об’єкти дослідження наук документально-комунікаційного циклу

Вступ 3 1. Структура документознавства і його місце серед суміжних наукових дисциплін 4 2. Характеристика документу, як системного об’єкта 16 Висновок 24 Список літератури 26

Документознавство в системі наук

Зміст Вступ 3 1. Основні напрямки сучасного документознавства 6 2. Роль документа у науковому дослідженні 9 3. Місце документознавства серед інших наукових і навчальних дисциплін 12 4. Місце документознавства в системі наук 16 5. Традиційне і нетрадиційне документознавство 22 Висновки 27 Список літератури 30 Метою роботи є визначення місця науки про документ у сучасній системі знань. Об’єктом дослідження є завдання документознавства, його роль в житті сучасного суспільства. Предметом дослідження є методологія та наукові засади ддокументознавства

Документ як соціокультурний феномен

Вступ 3 1. Еволюція поняття «документ» 5 2. Концепції «документу» 9 3. Поняття «документ» в радянському діловодстві 15 4. Визначення документу в Україні 19 5. Класифікація документів 23 6. Електронний документ 27 Висновок 30 Перелік використаної літератури 32

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

ЗМІСТ Вступ 1. Життєвий цикл товару. 1.1. Поняття Життєвого Циклу товару 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару 2.1. Політика комунікацій 2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 3. Практичне застосування моделі життєвого циклу товару при плануванні маркетингової концепції. Висновки Перелік використаної літератури

Концепції життєвого циклу товару фірми

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.1. Суть концепції та напрямки її використання 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу товару 7 Розділ 2. Формування стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 14 Висновки 22 Список використаної літератури 25 Метою даної роботи є розширення та поглиблення теоретичних та практичних знань з маркетингу, розкриття сутності маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Завданням роботи є аналіз маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Об’єктом дослідження є прояви маркетингових стратегій на різних етапах ЖЦТ, приклади з діяльності підприємств. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з формами маркетингових стратегій та ефективністю їх застосування на різних етапах життєвого циклу товару. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання. 1. Висвітлити теоретичні засади життєвого циклу товару та його етапів. 2. Проаналізувати маркетингові стратегії на різних етапах ЖЦТ. Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури. Інформаційною основою дослідження є різноманітні навчальні посібники, підручники, монографії економістів, періодичні видання.

Організація комунікаційного процесу на підприємстві

Зміст Вступ Розділ І. Організація комунікаційних процесів на підприємстві 1.1. Поняття комунікацій. Види комунікацій на підприємстві. 1.2. Зміст процесу ділового спілкування. 1.3. Організація процесів комунікації. Розділ ІІ. Характеристика управління комунікаціями в ТОВ «Аллімпекс» 2.1. Структура управління ТОВ «Аллімпекс» 2.2. Міжрівневі комунікації в ТОВ «Аллімпекс» 2.3. Розділ ІІІ. Вдосконалення комунікаційного процесу на ТОВ «Аллімпекс» 3.1. Перешкоди в організаційних комунікаціях. 3.2. Шляхи вдосконалення комунікаційного процесу на ТОВ «Аллімпекс» Висновки Список використаної літератури

Діяльність Академії наук України

Зміст Вступ 4 1. Наукова діяльність в Україні до створення Академії наук 7 2. Заснування Академія наук України 10 3. Діяльність Академії наук України 15 4. Тенденції трансформації сучасної Академії наук 22 Висновки 27 Література 29

Діяльність Академії наук України

Зміст Вступ 4 1. Наукова діяльність в Україні до створення Академії наук 7 2. Заснування Академія наук України 10 3. Діяльність Академії наук України 15 4. Тенденції трансформації сучасної Академії наук 22 Висновки 27 Література 29

Методи і способи документування

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО ДОКУМЕНТ ТА ДОКУМЕНТУВАННЯ 5 1.1. Походження терміна «документ» 5 1.2. Різновиди поняття «документ» 9 1.3. Функціональне визначення понять «документ» та «документування» 12 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ДОКУМЕНТУВАННЯ 16 2.1. Кодування інформації 16 2.2. Поняття про мови 17 2.3. Знаковий метод фіксування інформації 19 РОЗДІЛ 3. СПОСОБИ ДОКУМЕНТУВАННЯ 27 3.1. Документ як знакова система 27 3.2. Способи і засоби запису інформації 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Об’єктом курсового дослідження є теоретичні погляди та обґрунтування щодо визначень сутності і змісту понять «методи» і «способи» документування. Предметом курсового дослідження є порядок та методологічні аспекти розгляду основних методів і способів створення документа. Метою дослідження є розкриття поняття «документ», характеристика та аналіз методів, способів та засобів документування. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - вивчити теоретичні погляди та обґрунтування щодо визначення сутності та змісту поняття «документ»; - розкрити функціональне визначення понять «документ» та «документування»; - розглянути обов’язкові умови процесу документування; - дослідити методи та способи фіксування інформації; Процес документування здійснюється різноманітними методами та способами, які визначають специфіку знакової системи запису інформації на носії. Саме способи, засоби та інструменти створення документа в своїй сукупності є основою видового різноманіття документів.

Документ як артефакт та історична пам’ять

Вступ 2 Розділ І. Поняття «документ». Розуміння терміну його походження та властивості 7 1.1. Виникнення та розвиток прадокументів 7 1.2. Загальне поняття про «документ» та його властивості 15 Розділ ІІ. Документ як артефакт та історична пам’ять 18 2.1. Поняття «артефакт» 18 2.2. Документ як артефакт 20 2.3. Місце документа в системі історичних пам’яток 24 Висновки 31 Список використаної літератури 34