институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Діяльність як умови розвитку особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2006 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Діяльність як умови розвитку особистості

зміст

Вступ 3
Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6
1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6
1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9
1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12
1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17
Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25
2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25
2.2.Аналіз результатів дослідження 27
2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31
Висновки 33
Список використаної літератури 36
Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження.
2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності.
3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей.
4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку.
Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей.
Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку
Cмотрите также:
Пізнавальна діяльність особистості. Соціально-педагогічні умови формування особистісних якостей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ З ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ 5 1.1. Проблеми в генезисі розвитку педагогічної науки 5 1.2. Сучасні тенденції розвитку пізнавальної діяльності особистості та формування особистісних якостей 18 1.3. Концептуальні підходи до розвитку новітніх соціально-педагогічних умов, що сприяють формуванню пізнавальної діяльність особистості та її якостей 21 РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ, ЩО СПРИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 26 2.1. Сценарій проведення лекції з формування пізнавальної активності особистості 26 2.2. Відео презентація 48 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 Презентація

Стадії розвитку особистості в різних психологічних концепціях

Вступ 1. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Е. ЕРІКСОНА 3 1.1. Стадії розвитку особистості в світлі концепції Е.Еріксона. 3 1.2. Вади розвитку особистості в стадіальної теорії Е.Еріксона. Життєві психологічні кризи. 6 2. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧІЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 9 2.1. Стадії розвитку особистості В.Ф.Моргун та Н.Ю. Ткачова . 9 2.2. Особливості розвитку особистості в дослідженнях Г.С.Костюка 12 Висновки 15 Література 16

Структра особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Структура особистості в генезисі розвитку педагогічної науки 5 1.2. Сучасні тенденції розвитку дослідження проблеми структури особистості 23 1.3. Концептуальні підходи до розвитку новітніх досліджень з питання структури особистості 26 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ СТРУКТУР ОСОБИСТОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 29 2.1. Сценарій проведення заняття з розвитку особистості 29 2.2. Відео презентація 48 ВИСНОВОК 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54

Психологія особистості

Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4 2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7 3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10 4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12 Висновки 16 Література 17

Психологія особистості

Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4 2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7 3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10 4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12 Висновки 16 Література 17

Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини

Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників.

Поняття особистості в різних науках та психології

Вступ 2 Розділ І. Зміст поняття «особистість» з точки зору різних наук. 4 1.1. Множина різноманітних понять особистості: причини і наслідки. 4 1.2. «Особистість» у філософії соціології та інших науках. 8 1.3. Поняття «людина» «особистість» «індивід» «індивідуальність» та співвідношення між ними. 12 Розділ ІІ. Феномен «особистості» у психології. 15 2.1. Поняття «особистості» у психології типологічні моделі. 15 2.2. Джерела розвитку і структура особистості. 18 2.3. Психічна діяльність особистості. 22 4. Індивідуально - типологічні особливості особистості. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Базові концепції виховання та розвитку особистості

Вступ 3 Розділ 1. Теорії особистості 5 1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5 1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14 1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18 Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21 2.1. Основні підходи та принципи виховання 21 2.2. Методи виховання 26 2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного суспільства 27 Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30 3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30 3.2. Стадії розвитку особистості 33 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості. Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес. Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості. Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.

Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки

Психологія особистості

Вступ 3 1. Поняття особистості та індивідуальності. 4 2. Детермінанти їх розвитку. 6 3. Механізм та закономірності розвитку. 9 4. Активність особистості як суб'єкта діяльності. 12 Висновок 15 Література 16